quote:Ik ben Helmonder en ben zeer verheugd over de prestaties van HS dit seizoen.
Op vrijdag 1 november 2002 22:28 schreef Jantje171282 het volgende:
Opnieuw met 4-1 gewonnen!!!!!!!!
vorige week ook 4-1 en die week ervoor 5-1!!! hou zo vol helmond sport!!!!
jajajahe helmond sport jajajahe helmond sport, wij gaan alles overwinnen ja wij worden kampioenen jajajahe......
Nacompetitie moet dit seizoen zeker een haalbare kaart zijn als ze deze vorm weten te behouden
Met kerst zien we wel verder
quote:Ja, maar desondanks is het toch wel een verrassing. Helmond Sport werd toch niet echt in de bovenste regionen verwacht.
Op vrijdag 1 november 2002 22:37 schreef CAZZO het volgende:
Helmond Sport en Heracles staan veels te hoog door een makkelijk programmaMet kerst zien we wel verder
quote:Ik ook niet
Op vrijdag 1 november 2002 22:39 schreef Leatherface het volgende:[..]
Ja, maar desondanks is het toch wel een verrassing. Helmond Sport werd toch niet echt in de bovenste regionen verwacht.
quote:Geen idee, ik kom niet meer zo vaak op De Braak. Het huidige succes zal vast voor een groot deel de verdienste zijn van Jan van Dijk, maar in hoeverre kan ik niet beoordelen.
Op vrijdag 1 november 2002 22:45 schreef CAZZO het volgende:[..]
Ik ook niet
Zou Jan van Dijk dan toch goeie oefenstof hebben
Maar iig gaat het onder Van Dijk veel en veel beter dan onder Mario Verlijsdonk het vorige seizoen.
/EDIT trouwens is Jan van Dijk nu door Roda JC uitgeleend naar Helmond Sport of is hij zeg maar 'eigendom' van de club?
quote:Zoals ik het heb gehoord is Jan van Dijk door Roda JC uitgeleend of verhuurd en vertrekt Van Dijk na dit seizoen alweer bij Helmond Sport.
Op vrijdag 1 november 2002 23:50 schreef TheGHunter het volgende:
FORZA Jan van Dijk/EDIT trouwens is Jan van Dijk nu door Roda JC uitgeleend naar Helmond Sport of is hij zeg maar 'eigendom' van de club?
Maar ik begrijp het ook niet helemaal want ik dacht dat Jan van Dijk door Roda werd ontslagen.
Vanavond HS tegen koploper Heracles. Ik hoop op een goed resultaat. Een gelijkspel tegen de koloper zou al mooi zijn.
quote:Koploper Heracles
Op vrijdag 22 november 2002 16:48 schreef Leatherface het volgende:
*Schopje*Vanavond HS tegen koploper Heracles. Ik hoop op een goed resultaat. Een gelijkspel tegen de koloper zou al mooi zijn.
quote:Maar houden ze dit vol.
Op vrijdag 22 november 2002 22:41 schreef Thetallguy het volgende:
Geweldig van Helmond![]()
4 jaar geleden stond Helmond Sport lange tijd op de 2e plaats, maar na de winterstop verspeelden ze best veel punten, mede omdat Peter Hofstede naar Emmen vertrok, en wisten ze zich nog tenauwernood voor de nacompetitie te plaatsen.
quote:Jaa, woei..Hofstede was toch zo verschrikelijk goed...zo jammer dat ie wegging bij Helmond...
Op vrijdag 22 november 2002 22:45 schreef Leatherface het volgende:[..]
Maar houden ze dit vol.
4 jaar geleden stond Helmond Sport lange tijd op de 2e plaats, maar na de winterstop verspeelden ze best veel punten, mede omdat Peter Hofstede naar Emmen vertrok, en wisten ze zich nog tenauwernood voor de nacompetitie te plaatsen.
quote:Volgens de VI de beste speler van de Gouden Gids Divisie... (een Zeeuw
Op vrijdag 22 november 2002 23:41 schreef mitt het volgende:[..]
Jaa, woei..Hofstede was toch zo verschrikelijk goed...zo jammer dat ie wegging bij Helmond...
Maarja..Kantelberg ook in vorm nuSamen met Hendriksen, Streppel en Dassen kunnen die echt wel mee in de eredivisie.
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 22:12 schreef Leatherface het volgende:
En met 2 - 0 gewonnen. Njah, ADO zal wel kampioen worden, denk ik
Ook (aanstaande kampioen) Heracles kan wel eens een mindere dag hebben
quote:
Op zondag 24 november 2002 09:52 schreef amnesiac het volgende:[..]
Ook (aanstaande kampioen) Heracles kan wel eens een mindere dag hebben
quote:Dat boeit mij niet veel, maar nu kan DH weer 1e komen te staan
Op vrijdag 22 november 2002 22:45 schreef Leatherface het volgende:[..]
Maar houden ze dit vol.
quote:Euj wist niet dat deze bestond, wou dr zelf eentje openen maar dacht ah zitte weinig helmonders hier dus laat maar. Maar goed wie gaat er allemaal naar oss? ik in ieder geval wel. Lekker feestje bouwen daar. Ben blij dat we eindelijk is een fantastisch seizoen draaien voor mij kan dit seizoen al niet meer stuk! en natuurlijk hoop ik op een ontmoeting met de graafschap in de nacompetitie vanwege ilja van leerdam en de mooie club uit doetichem
Op dinsdag 13 mei 2003 16:11 schreef Leatherface het volgende:
Ik dacht, ik schop deze effe omhoog aangezien Helmond Sport vrijwel zeker is van deelname aan de nacompetitie en volgende week in Oss de 4e periode zou kunnen winnen.
quote:Dat zal er denk ik niet inzitten, omdat De Graafschap volgens mij wel rechtstreeks gaat degraderen.
Op dinsdag 13 mei 2003 16:15 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Euj wist niet dat deze bestond, wou dr zelf eentje openen maar dacht ah zitte weinig helmonders hier dus laat maar. Maar goed wie gaat er allemaal naar oss? ik in ieder geval wel. Lekker feestje bouwen daar. Ben blij dat we eindelijk is een fantastisch seizoen draaien voor mij kan dit seizoen al niet meer stuk! en natuurlijk hoop ik op een ontmoeting met de graafschap in de nacompetitie vanwege ilja van leerdam en de mooie club uit doetichem
Maar je moet natuurlijk niet meteen verwachten dat HS wel effe gaat promoveren via de nacompetitie, da's niet echt realistisch. 1 of 2 overwinningen in de nacompetite zouden al netjes zijn. Als het maar niet zo'n debacle als in '99 word
quote:Dat doen we ook helemaal niet dr is ook een topic over roda jc die heet roda jc kampioen 2002/2003 ofzoiets is gewoon ff aangeven dat hier alles over Helmond sport kan neer worden gefrot..die naam bestaat al na de 1e paar wedstrijden van het seizoen toen we met 5-1, 4-1 en 4-1 wonnen tja dan krijg je die geintjes
Op dinsdag 13 mei 2003 16:30 schreef LadyFCDB het volgende:
Tja, Positief blijven over je clubje is zeer belangrijk! Maar om nu te gaan denken over een kampioenschap voor Helmond Sport snap ik niet helemaal!
nog 3 wedstrijden ,ik hoop wel ddat ze niet naar de eredivisie gaan want dan worden ze er weer heel hard uitgeflikkerd
quote:Dan kom je toch gewoon weer kijken?
Op dinsdag 13 mei 2003 16:53 schreef WittE_ReuS het volgende:
heb ik 1 jaar geen kaart voor helmond sport gaan ze ineens voetballen(6jaar kaart gehad)nog 3 wedstrijden ,ik hoop wel ddat ze niet naar de eredivisie gaan want dan worden ze er weer heel hard uitgeflikkerd
quote:is dit barry van dam de duitse stormram ?????????
Op dinsdag 13 mei 2003 16:54 schreef Potter het volgende:
Zou echt om te huilen zijn wanneer die kneuzen promoveren.
en die noemt HS kneuzen ???
muhahahahhahah
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 18:24 schreef WittE_ReuS het volgende:[..]
is dit barry van dam de duitse stormram ?????????
![]()
en die noemt HS kneuzen ???
muhahahahhahah
Ach laat dat menneke maar, hij weet toch niet waar die over praat. waarschijnlijk heeft ie nog nooit een wedstrijd van Helmond Sport gezien, misschien ooit een samenvatting op sbs6 mja daar laten ze ook amper wat zien.
quote:En dat na een niet al te beste start in deze periode!
Op vrijdag 16 mei 2003 22:32 schreef Leatherface het volgende:
De kneuzen hebben de 4e periode gewonnen.In Oss werd er met 3 -2 gewonnen.
YES!!!
quote:hoi
Op vrijdag 1 november 2002 22:37 schreef CAZZO het volgende:
Helmond Sport en Heracles staan veels te hoog door een makkelijk programmaMet kerst zien we wel verder
Helmond Sport periodekampioen
Helmond
Helmond had de 2e periode al kunnen winnen, maar die vroege kans om al de nacompetitie te halen werd gemist.
Nu is het dan wel gelukt. Maar het was weer erg spannend.
quote:Je hebt inderdaad iets gemist ja..maar het ontvangst in helmond was nog mooier..heel de braak gloeide rood van het bengaalsvuurwerk. feest met spelers en supporters iedereen die elkaar dood zat te knuffele van blijdschap en VEEL zinge was echt vet!
Op zaterdag 17 mei 2003 12:28 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:
Aaah jonge wat baalde ik dat ik er in Oss niet bij kon zijn!
Maar ik moest naar zoon feest en daar heeft de hele avond teletekst aan gestaan na wat dreigementen.......SUPER!!
Net als 22 jaar geleden. Maar op zich hoeft helmond in deze vorm voor geen enkele ploeg bang te zijn, dus schakel ons niet uit voor promotie. Alleen vrees ik da promotie het begin van het einde kan zijn Qua financieen.
Maar ja waarom zou Helmond RBC/RKC niet achterna kunnen gaan?
FORZA HELLMOND..JODUH WE KOME!!!!!
FORZA HELMOND FORZA JAN VAN DIJK
quote:Da was een topjaartje man.
Op zaterdag 17 mei 2003 18:51 schreef hellmondunited het volgende:
Haha zal lache zijn, we hebbe ze al een x uit de beker geknikkert toen makaay er voetbalde. mja ze staan nu buiten bereik van nacompetitie. ach mij maakt t nie uit wat we presteren in de nacompetitie. T feit dat we t hebbe gehaald is al tegek.
quote:Yep, met 1 of 2 overwinningen ben ik al tevreden.
Op zaterdag 17 mei 2003 18:51 schreef hellmondunited het volgende:
Haha zal lache zijn, we hebbe ze al een x uit de beker geknikkert toen makaay er voetbalde. mja ze staan nu buiten bereik van nacompetitie. ach mij maakt t nie uit wat we presteren in de nacompetitie. T feit dat we t hebbe gehaald is al tegek.
Tenzij ze uiteraard kans hebben om te promoveren, maar het dan in de laatste wedstrijd net mislopen, dan ben ik natuurlijk niet tevreden.
Maar ik denk dat Groningen of Zwolle of misschien Vitesse net iets te sterk zijn.
quote:Ik eigenlijk wel,ik geloof dat FCDB sinds 95 niet meer van die club heeft gewonnnen,jullie mogen ze hebben
Op zondag 18 mei 2003 21:48 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:
Ik vind da helemaal nie erg om Fc Zwolle te krijgen, in de beker hebben we al laten zien da ze te pakken zijn!
quote:Pakken wij Excelsior!!
Op zondag 18 mei 2003 21:51 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ik eigenlijk wel,ik geloof dat FCDB sinds 95 niet meer van die club heeft gewonnnen,jullie mogen ze hebben
Zal binnekort nog wat foto's posten, maar die moeten nog worden ontwikkeld
okee aangezien de nacompetitie begint schop ik dit weer even naar boven, wat denken de helmonders (of andere ) dat Helmond Sport - FC Zwolle wordt?
Ik denk dat we verliezen...1-3 ofzo..
quote:Ik als Bosschenaar zie dit toch het liefste een 3tje worden
Op dinsdag 3 juni 2003 16:48 schreef hellmondunited het volgende:
*schop*okee aangezien de nacompetitie begint schop ik dit weer even naar boven, wat denken de helmonders (of andere
) dat Helmond Sport - FC Zwolle wordt?
Ik denk dat we verliezen...1-3 ofzo..
quote:0-0 bleeft het.
Op dinsdag 3 juni 2003 17:42 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ik als Bosschenaar zie dit toch het liefste een 3tje worden
Toch geen slecht begin voor Helmond.
Kansen van allebei de kanten maar ik heb als Helmond-sport supporter toch het gevoel dat we te weinig hebben gekregen. Ik vond het veldspel van Helmond zelfs vele malen beter dan dat van Zwolle, alleen voorin missen we misschien een echte killer. In de laatste seconde van de wedstrijd kregen we het nog voor elkaar om een bal op de lat te hengsten. Promes viel trouwens ook zwaar tegen.
Prognose: Zwolle gaat het heeeeel moeilijk krijgen en Den Bosch heeft de beste papieren voor promotie. Maar Maandag ga ik in de Braak wel eens ff checken of dat zo blijft.
Voor de FC is 0-0 natuurlijk erg gunstig. Twee punten los al, plus een mooi doelsaldo!
Vrijdag Zwolle-uit, dat wordt lastig en Helmond-uit is ook niet gemakkelijk. Als we die wedstrijden goed doorkomen is het binnen!
maar goed vrijdag tegen de eagles, hopen dat we die winnen en dat den bosch verliest bij zwolle dan staan we weer gedeeltelijk eerste (sorry dutchgooner )
quote:Ja da vergeet ik der n og bij te zeggen. GVD was is een misselijke kuthond, als ik weit genoeg kon tuffen hak ne gruune op z'n kaole kutkop nir gegoid!!
Op woensdag 4 juni 2003 17:30 schreef hellmondunited het volgende:
Helmond Sport had gewoon moeten winnen. Ze kregen meer kansen en de combinaties lukten over het algemeen ook stukke beter als bij zwolle. Dat ze die promes maar levenslang schorssen, wat een taihuttu 2 zeg bah bah.
En trouwens: Hendriksen voetbalt echt als un vent van 25...das nie normaal hoe goed die gast is...alleen die kut van Hulten vond het nodig om hem ok een gele kaart te geven, maar hopen da da geen consequenties gaat hebben dalijk.
quote:jonge bent es wa positiever jonge!
Op maandag 9 juni 2003 18:38 schreef hellmondunited het volgende:
Hehe zekers was zwaar relax! alleen ben bang dat we vrijdag in den bosch gewoon weer hard op onze bek gaan. Denk dat we 7 punten halen deze nacompetitie..alleen van de eagles thuis zullen we denk ik wel winnen. den bosch uit en zwolle uit zullen we wel verliezen. Mja ik ga nog een pilsje pakken op de overwinning
quote:Hehe ja sorry, ben een pessimist mja dan kan het alleen maar mee vallen hehe mja okee ik zal voorzichtig voorspelle voor vrijdag..1-2
Op maandag 9 juni 2003 20:44 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:[..]
jonge bent es wa positiever jonge!
We kennen van alle3 winnen...ook van Zwolle da heb je wel gezien vorige week!
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 00:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hellmondutd, hoe speelt die Ebbinge nou bij jullie? Is dat eredivisie/UEFAcup-materiaal?
Afijn, zwaar offtopic...
quote:Ja das zeker een goeje! Maar dan wel voor HS.
Hellmondutd, hoe speelt die Ebbinge nou bij jullie? Is dat eredivisie/UEFAcup-materiaal?
quote:Ik vind hem bij Helmond heel goed spelen, die kerel verliest gewoon geen luchtduels en kan nog voetballen ook. Gevaarlijk bij de corners, maar of hij goed genoeg is voor europa zullen we volgend jaar wel zien. Hij heeft al champions league ervaring dus dat zit wel goed!
quote:Naja, eredivisie-waardig vind ik al genoeg. Mij lijkt die Ebbinge, een afgedankte Heerenveen-speler, nou niet echt de versterking voor NEC. Maar laat em het nog maar bewijzen.
Op dinsdag 10 juni 2003 10:25 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
NEC-supporters.. hehe....
Uefa-cup materiaal maybe.. jullie hebben niet 1 iemand lopen met echte ervarinng (of zit ik nu mis.. ?)
Afijn, zwaar offtopic...
overigens..
Govedarica heeft WK-ervaring
Wisgerhof heeft UEFA-cup ervaring
Wielaert heeft CL-ervaring
Ebbinge heeft CL-ervaring
De Nooijer heeft CL-ervaring
quote:Een afgedankte heerenveen speler is het zeker niet. Hij vecht voor elke bal! (figuurlijk dan he
Op dinsdag 10 juni 2003 14:53 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:[..]
Naja, eredivisie-waardig vind ik al genoeg. Mij lijkt die Ebbinge, een afgedankte Heerenveen-speler, nou niet echt de versterking voor NEC. Maar laat em het nog maar bewijzen.
overigens..
Govedarica heeft WK-ervaring
Wisgerhof heeft UEFA-cup ervaring
Wielaert heeft CL-ervaring
Ebbinge heeft CL-ervaring
De Nooijer heeft CL-ervaring
Maar het lijkt me niet zo handig mocht HS promoveren. De club is nog helemaal niet eredivisiewaardig.
Het stadion is nogal aan de kleine kant, en ligt direct tegen een rij huizen aan wat dus bepaald geen handige ligging is. De opbrengsten van seizoenskaarten en tickets zijn dus ook niet al te hoog. Bovendien kan men hier moeilijk sponsors vinden, wat dus ook inhoud dat het budget klein is.
Bovendien vraag ik me af wat Helmond volgend seizoen nog van dit huidige succesteam overhoud.
Het lijkt me beter voor de club als het nog een paar jaar groeit in de Gouden Gids Divisie. Helmond Sport heeft IMHO dringend een nieuw stadion nodig a la RBC en RKC, en een betere basis aan sponsors en publiek.
quote:Nieuwe stadions leidt tot financiele rampen. Elke kutclubje moest jaren geleden ineens mee in de Arena/Gelredome hype van moderne stadions. We hebben gezien waar het toe leidt.
Op vrijdag 13 juni 2003 22:38 schreef Leatherface het volgende:
Het lijkt me beter voor de club als het nog een paar jaar groeit in de Gouden Gids Divisie. Helmond Sport heeft IMHO dringend een nieuw stadion nodig a la RBC en RKC, en een betere basis aan sponsors en publiek.
Als ze bv. in Limburg nu eens niet zo bekrompen traditioneel zouden redeneren dan had men niet 3 nieuwe stadions daar neer hoeven te zetten voor Fortuna, Roda en MVV, maar juist 1 groot hypermodern complex voor FC Limburg. Maar nee, dat was not done.
Clubs denken veel te kleinschalig en provenciaal. En je ziet wat er van terecht komt. Als het zo doorgaat krijgt H. van Raay gelijk en moeten de top 3 zich maar afsplitsen van de HCE voor een europese competitie, de kloof met de subtop is inmiddels schandalig groot en ik zie niet in waarom dat ineens minder zou worden aangezien de meesten nog steeds net het hoofd boven water houden. Dus laat HS maar lekker klein blijven en niet meteen ook allerlei grote plannen uit doeken doen die leiden tot puinzooi.
quote:Heel Helmond hoopt met je mee.
Op maandag 16 juni 2003 22:36 schreef DutchGooner het volgende:
Nou Helmond,Wij hebben jullie deze nacompetitie weer genoeg geholpen dus maak het AUB donderdag zelf af
Maar de rood - zwarten zullen het natuurlijk niet cadeau krijgen donderdag.
quote:Ga der eens heen.
Op maandag 16 juni 2003 22:47 schreef Leatherface het volgende:[..]
Heel Helmond hoopt met je mee.
Maar de rood - zwarten zullen het natuurlijk niet cadeau krijgen donderdag.
quote:Zou wel willen, maar ik ben bang dat de buscombi's voor Zwolle allang zijn uitverkocht
Op maandag 16 juni 2003 22:48 schreef mitt het volgende:[..]
Ga der eens heen.
Maar het was een mooie pot vandaag, ben er geweest.
Lekker sfeertje ook, bijna uitverkocht.
quote:Lijkt me wel grappig
Op maandag 16 juni 2003 22:58 schreef mitt het volgende:
als Helmond Sport promoveert gaan we een keer een Helmond Sport - ??? meet houden
Nog maar niet te vroeg victorie kraaien hoor Zwolle is voorlopig duidelijk de ploeg in het voordeel.
quote:och..als het niet lukt kan het natuurlijk ook
Op maandag 16 juni 2003 22:59 schreef Leatherface het volgende:[..]
Lijkt me wel grappig
Nog maar niet te vroeg victorie kraaien hoor
Zwolle is voorlopig duidelijk de ploeg in het voordeel.
quote:He he
Op maandag 16 juni 2003 23:07 schreef mitt het volgende:[..]
och..als het niet lukt kan het natuurlijk ook
.
Maybe wel leuk.
Maar laten we het niet te ver off - topic gaan
Dat was vandaag niet echt het geval
iemand hier die nog meer gaat ??
quote:Doe maar Helmond Sport - Roda , dan ben ik dr ook, in t uitvak welteverstaan
Op maandag 16 juni 2003 22:58 schreef mitt het volgende:
als Helmond Sport promoveert gaan we een keer een Helmond Sport - ??? meet houden
quote:Je kan d'r wel gratis achter de goal zitten!
Op dinsdag 17 juni 2003 01:18 schreef TheGHunter het volgende:
btw, Jan van Dijk is wel goed bezig daar zeg. Zou t wel stoer vinden, Helmond Sport in de Eredivisie, leuker als FC Zwolle iig ( Helmond ligt ook dichterbij ). Hoop alleen niet dat we van die Excelsior taferelen krijgen volgend jaar bij Helmond, dat er 2500 man komen kijken naar n eredivisie wedstrijd, zou n schande zijn...
quote:Moet je wel een ladder hebben.
Op dinsdag 17 juni 2003 08:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Je kan d'r wel gratis achter de goal zitten!
Helmond sport heeft niks in de ere te zoeken.
Met de aanwinsten voor volgend seizoen (die er gaan komen) gaan we het iig beter doen dan dit jaar. nu gaan we voor de 15e plaats
quote:Die zijn uitverkocht ja whehe 12 bussies vol. Heb ik gister anderhalf uur voor in de rij moeten staan
Op maandag 16 juni 2003 22:54 schreef Leatherface het volgende:[..]
Zou wel willen, maar ik ben bang dat de buscombi's voor Zwolle allang zijn uitverkocht
Maar het was een mooie pot vandaag, ben er geweest.
Lekker sfeertje ook, bijna uitverkocht.
quote:Ik zit in bus 9 hehe
Op maandag 16 juni 2003 23:56 schreef SqueaK het volgende:
ZO ik hem m'n kaartje voor donderdag gehaald...... ik zit in bus 8......iemand hier die nog meer gaat ??
Ja ik woon in Zwolle
quote:Ik zeg niet dat Helmond er wint, maar ik geef ze even veel kans als zwolle aangezien jullie echt iedere wedstrijd geluk hebben gehad deze nacompetitie. Wat spelen jullie bagger zeg, das dan eredivisie..
Op dinsdag 17 juni 2003 15:28 schreef Fully het volgende:
Lever die kaartjes maar gerust weer in. Zwolle gaat toch echt wel winnen.
Ja ik woon in Zwolle
quote:Ach, in feite is Zwolle maar een paar plaatsen boven de kampioen van de eerste divisie geeindigd. Dus ook weer niet zo gek veel beter
Op dinsdag 17 juni 2003 15:31 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Ik zeg niet dat Helmond er wint, maar ik geef ze even veel kans als zwolle aangezien jullie echt iedere wedstrijd geluk hebben gehad deze nacompetitie. Wat spelen jullie bagger zeg, das dan eredivisie..
quote:Vak noord???
Op dinsdag 17 juni 2003 15:59 schreef richsli het volgende:
ik heb gehoord dat jullie ook kaarten hebben voor vak noord. klopt dat???
quote:En hoezo dat dan? iets meer in details graag. Ben je een zwolle naar? en zo,ja waar zit vak noord? langs het uitvak of wat? want we mogen niet op eigen vervoer komen. (al doen enkele dat toch)
Op woensdag 18 juni 2003 08:43 schreef richsli het volgende:
ja het zou gaan om 100 kaarten.
het zal wel voor zuid zijn. dat ligt tenminste naast het uitvak. ik denk niet dat ze zo dom zijn om jullie in ons vak te stoppen. dat is vragen om problemen
jullie hoeven die hele lange reis niet te maken hoor!!!!
Zwolle wint toch!!!!! Forza Zwolle!!!
quote:Anders komt Peter Boeve weer met zijn Cruyffiaanse cliches.
Op woensdag 18 juni 2003 16:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van mij mag Helmond Sport winnen, dan degradeert die kutploeg uit Zwolle tenminste.
quote:jep van mij ook, dan is er ten minste nog iets te beleven in Helmond
Op woensdag 18 juni 2003 16:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van mij mag Helmond Sport winnen, dan degradeert die kutploeg uit Zwolle tenminste.
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 16:29 schreef Leatherface het volgende:[..]
Anders komt Peter Boeve weer met zijn Cruyffiaanse cliches.
Op zich niet slecht natuurlijk dat hij met die ploeg nog bijna de nacompetitie ontliep, maar echt boeiend vind ik dat Zwolle niet.
Dan maar Helmond Sport eens het laten proberen in de HCE.
quote:Denk dat dat best meevalt. Denk niet dat de hele stad op zijn kop zal staan.
Op woensdag 18 juni 2003 16:30 schreef robbish het volgende:[..]
jep van mij ook, dan is er ten minste nog iets te beleven in Helmond
Voor zover ik het kan inschatten is de aanhang van HS niet zo heel groot.
Het is echt zo'n gemoedelijke club waar de supporters er over het algemeen al heel lang komen en elkaar na al die jaren goed kennen enzo. Althans, in het vak waar ik regelmatig te vinden ben.
quote:we zullen zien (hoop ik
Op woensdag 18 juni 2003 16:34 schreef Leatherface het volgende:[..]
Denk dat dat best meevalt. Denk niet dat de hele stad op zijn kop zal staan.
Het is echt zo'n gemoedelijke club waar de supporters er over het algemeen al heel lang komen en elkaar na al die jaren goed kennen enzo. Althans, in het vak waar ik regelmatig te vinden ben.
quote:Denk het ook, vindt die rondrit echt nergens voor nodig, is alleen maar een afgang omdat er weinig mensen langs de weg staan..
Op woensdag 18 juni 2003 16:34 schreef Leatherface het volgende:[..]
Denk dat dat best meevalt. Denk niet dat de hele stad op zijn kop zal staan.
quote:Precies, helmond is natuurlijk geen Amsterdam of Rotterdam, en de Ameidewal is natuurlijk geen Coolsingel
Op woensdag 18 juni 2003 17:22 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Denk het ook, vindt die rondrit echt nergens voor nodig, is alleen maar een afgang omdat er weinig mensen langs de weg staan..
kom maar op met die extra tribunes weg met die mensen op het dak
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 16:24 schreef richsli het volgende:
het zal wel voor zuid zijn. dat ligt tenminste naast het uitvak. ik denk niet dat ze zo dom zijn om jullie in ons vak te stoppen. dat is vragen om problemen
quote:spannend of nie gek...... nog uur en 3 kwartier voordat de bussen vertrekken.....
Op woensdag 18 juni 2003 18:44 schreef hellmondunited het volgende:
Wie gaat er btw morge nog meer? en in welke bus zit je? ik ga morge in ieder geval wel. (bus nr 9)
Sneu einde aan een topseizoen.
Hoop dat ze toch een groot deel van de huidige kern over kunnen houden en dat ze volgend jaar weer voor nacompetitie gaan meestrijden.
Maar ik vrees voor weer zo'n terugval als na 1999.
quote:That's all in the game of football.
Op donderdag 19 juni 2003 21:47 schreef Doc het volgende:
20 minuten lang was HS gepromoveerd....
Maar dit is dan ook weer een harde leerschool. Hopelijk leren ze er ook van.
tis toch wat anders dan
Helmondsport - Eindhoven
Misschien komt het nog wel eens in de toekomst.
*damn.. ik ga maar weer de kroeg in
zo dichtbij
quote:Tsja, but yet so far away.
Op donderdag 19 juni 2003 21:57 schreef ArTiC het volgende:![]()
zo dichtbij
Het zou leuk zijn geweest voor groeistad Helmond als het eens aan de eredivisie had geproeft.
quote:nee, helmond sport dat is flitsend
Op donderdag 19 juni 2003 21:55 schreef TimoBasso het volgende:
Waarom Zwolle...... tis zo'n saaie ploeg
quote:Lijkt me sterk.
Op donderdag 19 juni 2003 22:20 schreef TimoBasso het volgende:
er zit wel meer passie.. en vechtlust dan zwolle...
Als Zwolle zonder fusie speelde waren ze er al keihard uitgevlogen.
Ze hebben misschien gewoon een wat saaiere speelwijze.
quote:Derby ???
Op donderdag 19 juni 2003 21:48 schreef TimoBasso het volgende:
Helmondsport - PSV.... daar gaat de derby
quote:Ach als Helmond Sport zo dom is om alle kansen niet te benutten dan ga je gewoon op je bek
Op vrijdag 20 juni 2003 07:16 schreef SqueaK het volgende:
ik ben der geweest.... wat een anti kut voetbal van dat saaie klote tering zwolle.......
"Verliezend trainer Jan van Dijk had na afloop moeite zijn emoties in bedwang te houden. "Een absolute schijtploeg", zo had hij weinig goede woorden voor FC Zwolle over. "Wij waren de best voetballende ploeg in deze poule van de nacompetitie, FC Zwolle de absolute minste. Wij waren een klasse beter, hadden de promotie echt verdiend. Maar helaas, de doelpunten tellen. Okay, wij hadden niets in de eredivisie te zoeken gehad. Maar dat geldt ook absoluut voor FC Zwolle."
Bron: http://www.telegraaf.nl/sportlink/teksten/spl.zwolle.seizoen.roelofsen.html
Vergeet de man alleen dat Zwolle helemaal geen nacompetitie had hoeven spelen als p$v gewoon zijn werk had gedaan. Wat loopt ie nou te raaskallen
Jan ga maar lekker terug naar Helmond met zijn 3 tribunes en hopen op succesjes in de beker. Mooie prutser
quote:En Jantje heeft wel gelijk maar alleen de punten tellen.
Op vrijdag 20 juni 2003 11:17 schreef sqlsmurft het volgende:
Goede verliezers ook die Helmonders....
Kleine quote van de trainer van het soepie:"Verliezend trainer Jan van Dijk had na afloop moeite zijn emoties in bedwang te houden. "Een absolute schijtploeg", zo had hij weinig goede woorden voor FC Zwolle over. "Wij waren de best voetballende ploeg in deze poule van de nacompetitie, FC Zwolle de absolute minste. Wij waren een klasse beter, hadden de promotie echt verdiend. Maar helaas, de doelpunten tellen. Okay, wij hadden niets in de eredivisie te zoeken gehad. Maar dat geldt ook absoluut voor FC Zwolle."
Bron: http://www.telegraaf.nl/sportlink/teksten/spl.zwolle.seizoen.roelofsen.htmlVergeet de man alleen dat Zwolle helemaal geen nacompetitie had hoeven spelen als p$v gewoon zijn werk had gedaan. Wat loopt ie nou te raaskallen
![]()
Jan ga maar lekker terug naar Helmond met zijn 3 tribunes en hopen op succesjes in de beker. Mooie prutser
quote:Jantje heeft wel degelijk ongelijk, maar inderdaad je hebt gelijk wat bereft de competitie.
Op vrijdag 20 juni 2003 11:54 schreef DutchGooner het volgende:En Jantje heeft wel gelijk maar alleen de punten tellen.
Ennuh,Smurf,de competitie verlies je niet in 1 wedstrijd
Ennuh, Gooner, de NAcompetitie verlies je ook niet in 1 wedstrijd
quote:Ik heb Zwolle 2 maal zelf gezien en wat ik dan verder op TV heb gezien was Zwolle van de 4 ploegen de slechst voetballende ploeg,maar ja,wie de punten pakt...
Op vrijdag 20 juni 2003 12:52 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Jantje heeft wel degelijk ongelijk, maar inderdaad je hebt gelijk wat bereft de competitie.
Zwolle heeft helemaal geen slecht figuur in de eredivisie geslagen en is vorig seizoen niet voor niets kampioen van de eerste divisie geworden.Ennuh, Gooner, de NAcompetitie verlies je ook niet in 1 wedstrijd
mij hoor je toch niet over de uitschakeling in de NAcompetitie ?
quote:Jah.. een Brabantse derby.. net zoiets als, Willem II vs Nac
Op donderdag 19 juni 2003 22:42 schreef Furby het volgende:[..]
Derby ???
bah bah, ach ja volgend jaar degraderen ze rechtstreeks
quote:Ik hoop het ook. Ze hebben een hoop geluk gehad en wat arbitrale foutjes die in het voordeel van deze strontboeren uitvielen.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:15 schreef hellmondunited het volgende:
Nog nooit zo onverdient iemand de nacompetitie zien winnen als zwolle. En dan doel ik niet alleen op de wedstrijd van Gisteren avond maar HEEL de nacompetitie!bah bah, ach ja volgend jaar degraderen ze rechtstreeks
Volendam zal wel 18e worden, Zwolle 17e!
quote:Zijn we daar ook vanaf..
Op dinsdag 24 juni 2003 14:02 schreef hellmondunited het volgende:
Nyron Wau Naar helmond sport, stond vandaag pas in de krant mja is al iets langer bekent.
quote:Is die dan zo slecht?
Op dinsdag 24 juni 2003 16:13 schreef Afunados het volgende:[..]
Zijn we daar ook vanaf..
quote:Hij heeft best talent, maar op één of twee wedstrijden na heeft hij niets laten zien. Dit kwam waarschijnlijk ook doordat hij zich niet zo thuis voelde in Maastricht. Volgend jaar is ie weer op vetrouwde bodem, dus wie weet..
Op dinsdag 24 juni 2003 16:47 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Is die dan zo slecht?
quote:Vraag me af wat hij hier dan heeft te zoeken..
Op dinsdag 24 juni 2003 17:03 schreef Afunados het volgende:[..]
Hij heeft best talent, maar op één of twee wedstrijden na heeft hij niets laten zien. Dit kwam waarschijnlijk ook doordat hij zich niet zo thuis voelde in Maastricht. Volgend jaar is ie weer op vetrouwde bodem, dus wie weet..
Helmond Sport is dus uitgeschakeld in de amstel cup en we kunnen ons weer helemaal concentreren op de competitie..al heb ik het gevoel dat ik de competitie ook niet mee wil maken..tis wel vaker dat als we een jaar goed presteren het jaar daarop heeeeeeeeeel slecht wordt.. nu waarschijnlijk ook..t begin is er in ieder geval na een slechte voorbereiding en een slecht begin + einde in de AC
quote:Ben vorig jaar bij Zwolle-Roda en Helmond-Eagles (nacomp.) geweest.
Op vrijdag 20 juni 2003 11:17 schreef sqlsmurft het volgende:
Goede verliezers ook die Helmonders....
Kleine quote van de trainer van het soepie:"Verliezend trainer Jan van Dijk had na afloop moeite zijn emoties in bedwang te houden. "Een absolute schijtploeg", zo had hij weinig goede woorden voor FC Zwolle over. "Wij waren de best voetballende ploeg in deze poule van de nacompetitie, FC Zwolle de absolute minste. Wij waren een klasse beter, hadden de promotie echt verdiend. Maar helaas, de doelpunten tellen. Okay, wij hadden niets in de eredivisie te zoeken gehad. Maar dat geldt ook absoluut voor FC Zwolle."
Bron: http://www.telegraaf.nl/sportlink/teksten/spl.zwolle.seizoen.roelofsen.htmlVergeet de man alleen dat Zwolle helemaal geen nacompetitie had hoeven spelen als p$v gewoon zijn werk had gedaan. Wat loopt ie nou te raaskallen
![]()
Jammer dat Diego Jongen naar MVV is, denk dat hij bij Helmond meer ervaring kon opdoen!
quote:Danku danku
Op zondag 10 augustus 2003 16:53 schreef DarkShine het volgende:[..]
Ben vorig jaar bij Zwolle-Roda en Helmond-Eagles (nacomp.) geweest.
Moet zeggen, liever 3 tribune's met sfeer dan zo'n bouwval zonder sfeer!Jammer dat Diego Jongen naar MVV is, denk dat hij bij Helmond meer ervaring kon opdoen!
quote:Wat een domme opmerking!
Op zondag 10 augustus 2003 16:53 schreef DarkShine het volgende:[..]
Jammer dat Diego Jongen naar MVV is, denk dat hij bij Helmond meer ervaring kon opdoen!
quote:Je weet van te voren nooit hoe andere fans erover denken
Op zondag 10 augustus 2003 17:31 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Danku danku
ik had nog eventjes de foto's bekeken, zitten wel wat leuke tussen, jammer dat ik van te voren niet wist dat je kwam
mja vrijdag tegen Cambuur..waarschijnlijk ga ik dan net op vakantie..:( ben benieuwd wat ze dan maken..
quote:Realisme, wat moet je leren bij een club die onderin speelt?
Op zondag 10 augustus 2003 17:34 schreef Afunados het volgende:[..]
Wat een domme opmerking!
Alhoewel ik wel hoop dat jullie erboven op komen, er is niks leukers als de wedstrijden tussen Roda & MVV.
quote:Volgende week begint het nieuwe seizoen. Nieuw seizoen=nieuwe kansen. Dit zou jezelf wel moeten weten(verschil R*da vorig jaar en jaar ervoor).
Op zondag 10 augustus 2003 18:04 schreef DarkShine het volgende:Realisme, wat moet je leren bij een club die onderin speelt?
Alhoewel ik wel hoop dat jullie erboven op komen, er is niks leukers als de wedstrijden tussen Roda & MVV.
quote:En wat wil je zeggen? Dat ons seizoen 2 jaar terug een ramp was? Nationaal wel, qua Europees niet!
Op zondag 10 augustus 2003 18:52 schreef Afunados het volgende:[..]
Volgende week begint het nieuwe seizoen. Nieuw seizoen=nieuwe kansen. Dit zou jezelf wel moeten weten(verschil R*da vorig jaar en jaar ervoor).
Mogen we elkaar treffen in de Amstel-Cup
Maaruh topic gaat over Helmond
quote:Laat maar, je begrijpt me niet en ik heb geen zin meer om het je uit te leggen!
Op zondag 10 augustus 2003 19:13 schreef DarkShine het volgende:[..]
En wat wil je zeggen?
quote:Wij zijn er niet op achter uitgegaan de laatste jaren, en hopen dat wij degraderen geeft aan dat je zelf de spelers en het geld niet ervoor hebt om te promoveren
Op zondag 10 augustus 2003 20:27 schreef Afunados het volgende:[..]
Laat maar, je begrijpt me niet en ik heb geen zin meer om het je uit te leggen!
quote:Hoor je soms allerlei stemmetjes in je hoofd? Je reacties slaan namelijk absoluut niet op mijn stukjes
Op zondag 10 augustus 2003 21:06 schreef DarkShine het volgende:[..]
Wij zijn er niet op achter uitgegaan de laatste jaren, en hopen dat wij degraderen geeft aan dat je zelf de spelers en het geld niet ervoor hebt om te promoveren
quote:Als dat wazige volk uit Maastricht nou 's fatsoenlijk Nederlands leerde.
Op zondag 10 augustus 2003 23:30 schreef Afunados het volgende:[..]
Hoor je soms allerlei stemmetjes in je hoofd? Je reacties slaan namelijk absoluut niet op mijn stukjes
Waar hebben we het eigenlijk over in een Helmond topic.
A-Cup MVV-Roda
quote:De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!
Op zondag 10 augustus 2003 23:45 schreef DarkShine het volgende:[..]
Als dat wazige volk uit Maastricht nou 's fatsoenlijk Nederlands leerde.
wah
quote:Let's hope so, weer een leuk wedstrijdje meepikken.
Op zondag 10 augustus 2003 23:50 schreef pekel het volgende:
Ik denk dat Helmond mee gaat doen voor nacompetitie, maar zoals al eerder werd gezegd: Wacht maar eerst tot de kerst.
quote:Laat het dan even weten als je komt
Op maandag 11 augustus 2003 00:28 schreef DarkShine het volgende:[..]
Let's hope so, weer een leuk wedstrijdje meepikken.
Is toch redelijk in de beurt.
vrijdag tegen eindhoven weer 3 punten?
dit is in iedergeval een feit:
wij staan boven aan ja wij staan bovenaan!
Suc6 de volgende 2 wedstrijden
quote:Helemaal mee eens!
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:37 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:
De wedstrijd was gisteren niet om aan te zien........maar we hebben weer GEWONNEN!!!!!!
Ik ben benieuwd wat Helmond gaat doen de volgende 2 wedstrijden wanneer we de eerste echte tegenstanders krijgen....De Graafschap en den Bosch.....als we die winnen zie ik het zonnig in deze competitie.
quote:Hebben we echt nodig..als we zo spelen als tegen eendhoven dan kunnen we t wel vergeten..mja we zien wel
Op zaterdag 30 augustus 2003 14:44 schreef DarkShine het volgende:
Jantje van dijk ole ole!!!Suc6 de volgende 2 wedstrijden
quote:Nope, je bent gewoon welkom!
Op donderdag 4 september 2003 16:25 schreef DutchGooner het volgende:
is er morgen een CC verplichting? zo niet kom ik denk ik even langs
laat ff weten welk vak
quote:zal wel iets van lange zijde worden denk ik
Op vrijdag 5 september 2003 08:09 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Nope, je bent gewoon welkom!
laat ff weten welk vak
quote:sjongejonge kom op vak O zitte
Op vrijdag 5 september 2003 15:55 schreef DutchGooner het volgende:[..]
zal wel iets van lange zijde worden denk ik
quote:is vak P geworden
Op vrijdag 5 september 2003 17:28 schreef hellmondunited het volgende:[..]
sjongejonge kom op vak O zitte
quote:hmm..was wel een lekker sfeertje he?
Op vrijdag 5 september 2003 22:38 schreef DutchGooner het volgende:[..]
is vak P geworden
quote:Twente?
Op vrijdag 5 september 2003 22:38 schreef DutchGooner het volgende:[..]
is vak P geworden
quote:eerlijk gezegd niet,let niet op kleuters
Op vrijdag 5 september 2003 22:40 schreef hellmondunited het volgende:[..]
hmm..was wel een lekker sfeertje he?
mja misschien heb je mij dus wel gezien..ik zat in het midden van vak O, daar stond een groepje jongeren die dr ook wel wat van wilde maken qua sfeer
Gezongen enzo? niets gehoord
Ik was die jongen met dat Arsenal petje op
quote:zitten daar bij Twente ook de Fanaticats?
Op vrijdag 5 september 2003 22:40 schreef DarkShine het volgende:[..]
Twente?
quote:Hmm geen Arsenal petje gezien:p
Op vrijdag 5 september 2003 22:41 schreef DutchGooner het volgende:[..]
eerlijk gezegd niet,let niet op kleuters
Gezongen enzo? niets gehoord
Ik was die jongen met dat Arsenal petje op
sfeer was dat? kennen we niet in helmond
hmm mja ik vind toch wel dat je eerst op jezelf moet letten hoor
kleuters zitten juist in vak P haha das het vak van de Fanaticats (kidsclub )
quote:Tuurlijk
Op zaterdag 6 september 2003 11:28 schreef DarkShine het volgende:
Volgend seizoen Roda-Helmond voor de HCE?
quote:ja, of RODA-Helmond in de Gouden Gids Divisie
Op zaterdag 6 september 2003 11:28 schreef DarkShine het volgende:
Volgend seizoen Roda-Helmond voor de HCE?
quote:
Op donderdag 11 september 2003 20:52 schreef VrAnKiE het volgende:
Forza helmondik kom zelf uit aarle-rixtel, helmonders zullen dat wel weten te liggen (grensdorpke)
quote:
Op maandag 15 september 2003 17:11 schreef ik_hier het volgende:
aarle-rixtel bestaat toch niet meer
quote:Zekers te weten dat het nog bestaat. Behoort BTW niert eens tot de gemeente Helmond, als ik het goed heb.
quote:Klopt, hoort bij de gemeente laarbeek, mja boeiend
Op dinsdag 16 september 2003 14:40 schreef Leatherface het volgende:[..]
Zekers te weten dat het nog bestaat. Behoort BTW niert eens tot de gemeente Helmond, als ik het goed heb.
'Dit had heel anders kunnen aflopen'
Dinsdag 16 september, HELMOND - Helmond Sport-spelers Ronald Dassen, Rachid Tibari en Mark Zegers zijn maandagochtend met de schrik vrijgekomen bij een verkeersongeval op de Wetering in Nederweert, de doorgaande weg van Nederweert naar Someren.
De drie spelers waren gistermorgen om tien voor negen in de auto van Tibari op weg naar een training van Helmond Sport op De Braak toen Tibari, die zelf achter het stuur zat, een vrachtwagen wilde inhalen. Die vrachtwagen, bestuurd door een 31-jarige man uit Vinkel, wilde op zijn beurt óók een vrachtwagen inhalen en had daarbij de wagen van Tibari over het hoofd gezien. Helmond Sport-trainer Jan van Dijk, ook vanuit Limburg op weg naar Helmond, reed vlak achter Tibari toen het gebeurde en is meteen gestopt. "De wagen van Tibari heeft wel een paar pirouetjes gemaakt voor die tegen de vangrail tot stilstand is gekomen", vertelt Van Dijk, die al meteen zag dat zijn spelers ongedeerd waren.
"Gelukkig reed Tibari niet zo hard toen hij door die vrachtwagen werd geraakt. Was dat wel zo geweest, dan had dit wel eens heel anders kunnen aflopen."
Mark Zegers nam maandagmorgen nog gewoon deel aan de training, Tibari en Dassen trainen sinds dinsdag diweer gewoon mee.
Bron: eindhovensdagblad
Vrijdag Zaterdag kunnen we de eerste prijs van het seizoen pakken
we moeten dan wel met 3 doelpunte verschil van HFC Haarlem winnen
quote:Dat bedoelde ik dus...
Op dinsdag 16 september 2003 16:08 schreef hellmondunited het volgende:Klopt, hoort bij de gemeente laarbeek
den bosch staat achter dus met een gelukje zijn we de enigste zonder nederlaag in de competities
quote:Ik heb zelf SCC voor Feyenoord, maar we gaan binnenkort met een paar maten (Feyenoorders en PSV\'ers) een wedstrijd van Helliemond bezoeken!
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:26 schreef hellmondunited het volgende:maare vanavond naar sparta? ikke wel
Lijkt me wel gezellig!
quote:Dat HS maar wint!
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:51 schreef DutchGooner het volgende:
Hup Sparta
Jantje terug in de eredivisie!
quote:dat kan ook met een andere club
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:02 schreef DarkShine het volgende:[..]
Dat HS maar wint!
Jantje terug in de eredivisie!
quote:Maar hij = op koers met HS
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:02 schreef DutchGooner het volgende:[..]
dat kan ook met een andere club
quote:zeker weten! met een wedstrijd minder gespeeld de eerste plaats verovert
Op woensdag 22 oktober 2003 00:02 schreef DarkShine het volgende:[..]
Maar hij = op koers met HS
quote:[sub[crosspost[/sub]
Op woensdag 22 oktober 2003 12:41 schreef hellmondunited het volgende:[..]
zeker weten! met een wedstrijd minder gespeeld de eerste plaats verovert
was gister wel gezellig alleen een beetje rare wedstrijd
quote:Laat eventjes weten wanneer! enne mocht je op Noord (achter de goal, t sfeer vak) willen zitten ga dan wel op tijd kaarten halen want die is tot nu toe heel het seizoen uitverkocht geweest
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:32 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik heb zelf SCC voor Feyenoord, maar we gaan binnenkort met een paar maten (Feyenoorders en PSV\'ers) een wedstrijd van Helliemond bezoeken!
Lijkt me wel gezellig!
quote:Ik laat wel weten wanneer we gaan!
Op woensdag 22 oktober 2003 16:10 schreef hellmondunited het volgende:Laat eventjes weten wanneer! enne mocht je op Noord (achter de goal, t sfeer vak) willen zitten ga dan wel op tijd kaarten halen want die is tot nu toe heel het seizoen uitverkocht geweest
We wilde geloof ik volgende week al gaan tegen Dordrecht of VVV was dat geloof ik!
Op het eind van 't seizoen worden de punten geteld. En hebben we er niet genoeg dan gebruiken we geweld!
quote:meesterlijk nummer he
Op woensdag 22 oktober 2003 16:15 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik laat wel weten wanneer we gaan!
We wilde geloof ik volgende week al gaan tegen Dordrecht of VVV was dat geloof ik!
Op het eind van 't seizoen worden de punten geteld. En hebben we er niet genoeg dan gebruiken we geweld!
![]()
maare a.s vrijdag is thuis tegen dordrecht, die week erop moeten we naar emmen toe en die vrijdag er op dan is VVV thuis
quote:Dan wordt het VV (denk ik), wanneer begint vvvk? En welke vak(ken) raad je me aan?
Op woensdag 22 oktober 2003 16:16 schreef hellmondunited het volgende:maare a.s vrijdag is thuis tegen dordrecht, die week erop moeten we naar emmen toe en die vrijdag er op dan is VVV thuis
quote:Vakkie O (noord) is voor als je van sfeer houdt. Daar zit ik zelf ook en is het altijd reuze gezellig. Als je gewoon voor het voetbal komt dan kun je beter op de westtribune zitten en dan vak K of L dan zit je in het midden op de lange zijde
Op woensdag 22 oktober 2003 16:18 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Dan wordt het VV (denk ik), wanneer begint vvvk? En welke vak(ken) raad je me aan?
Op teletekst stond dat de ticketbox verkoop weer is begonnen (hadden we een aantal jaar niet meer) maar weet niet of dat alleen voor tegen dordt geld. Moet je even informeren. of hou teletekst pagina 827 in de gaten. verkoop aan de kassa kan ook. maar dan moet je wel ruim van te voren bij het stadion zijn. die kaarten vliegen dr altijd uit
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:24 schreef hellmondunited het volgende:Vakkie O (noord) is voor als je van sfeer houdt. Daar zit ik zelf ook en is het altijd reuze gezellig. Als je gewoon voor het voetbal komt dan kun je beter op de westtribune zitten en dan vak K of L dan zit je in het midden op de lange zijde
Op teletekst stond dat de ticketbox verkoop weer is begonnen (hadden we een aantal jaar niet meer) maar weet niet of dat alleen voor tegen dordt geld. Moet je even informeren. of hou teletekst pagina 827 in de gaten. verkoop aan de kassa kan ook. maar dan moet je wel ruim van te voren bij het stadion zijn. die kaarten vliegen dr altijd uit
Dan zal ik een maat van me eens laten informeren daar (die werkt in Helmond!)
Ik hou je op de hoogte!
quote:Is prima joh ik hoor t wel!
Op woensdag 22 oktober 2003 16:25 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Thanx!
Dan zal ik een maat van me eens laten informeren daar (die werkt in Helmond!)
Ik hou je op de hoogte!
quote:
ff ontopic:
Deed HS toch weer ff leuk tegen die Spartanen!
quote:{sub]dat zou meer dan te begrijpen zijn vriend..HS is gewoon een club die nu als een huis staat en alles heeft..beetje jaloers?
Op donderdag 23 oktober 2003 22:40 schreef sqlsmurft het volgende:
Ben benieuwd hoe snel papa zijn zoon weghaalt bij Roda...
Die jongen mag verhuurt worden en ik denk dat papalief hem wel ff naar Helmond gaat halen.
Weekje later staat er dan in de VI dat hij niet voor zijn vader naar de club is gekomen, maar vanwege de sfeer, spel, organisatie en meer van dat soort gelul.
quote:En dat voor dat vreselijke Helmond he
Op donderdag 23 oktober 2003 20:53 schreef VrAnKiE het volgende:[..]
als mijn vader dit zou lezen
.... Zowat een oorlog uitgebroken man toen bekend werd dat Aarle geannexeerd zou worden.. Ok, aarle-rixtel is nu samengevoegd met Beek en Donk, Lieshout en Mariahout tot Laarbeek, maar das natuurlijk veel minder erg dan dat vreselijke helmond
ff ontopic:
quote:Ow hoi frank trouwens hahah jij kent mij en ik ken jou
Op donderdag 23 oktober 2003 20:53 schreef VrAnKiE het volgende:[..]
als mijn vader dit zou lezen
.... Zowat een oorlog uitgebroken man toen bekend werd dat Aarle geannexeerd zou worden.. Ok, aarle-rixtel is nu samengevoegd met Beek en Donk, Lieshout en Mariahout tot Laarbeek, maar das natuurlijk veel minder erg dan dat vreselijke helmond
ff ontopic:
quote:kapsones?
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:39 schreef hellmondunited het volgende:
en de 6e overwinning op rij is weer binnen
quote:Goh en dan wacht FcZwolle je weer op in de nacompetitie en speel je weer je beste wedstrijd van het seizoen....
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:39 schreef hellmondunited het volgende:
en de 6e overwinning op rij is weer binnen
quote:gaat niet gebeuren want Zwolle vliegt er rechtstreeks uit
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:50 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Goh en dan wacht FcZwolle je weer op in de nacompetitie en speel je weer je beste wedstrijd van het seizoen....
quote:Dat heb jij zeker niet met de hele tijd aan het eind van het seizoen
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:48 schreef DutchGooner het volgende:[..]
kapsones?
quote:zoiets noemen ze realiteit.
Op zaterdag 25 oktober 2003 18:43 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Dat heb jij zeker niet met de hele tijd aan het eind van het seizoen
gun mij dit ook een keer
quote:hehe capsones? je kunt dat beter tegen je eigen zeggen.
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:34 schreef DutchGooner het volgende:[..]
zoiets noemen ze realiteit.
als je ff realistisch bent dan weet je ook wel dat Helmond Sport het beste voetbal van de gouden gids divisie heeft en nee dat zeg ik niet als Helmond Supporter maar dat zegt 99,9 van heel Nederland.
wat ook realiteit is, is dat den bosch gewoon kut speelt, zoals je zelf iedere keer zegt. Dat gaat echt wel een keer fout. en wij staan niet voor niks bovenaan
aangezien alle dingen in Helmonds voordeel zijn..wie heeft er dan capsones?
quote:JIJ SNAPT HET ECHT NIET HE?
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:40 schreef hellmondunited het volgende:[..]
hehe capsones? je kunt dat beter tegen je eigen zeggen.
als je ff realistisch bent dan weet je ook wel dat Helmond Sport het beste voetbal van de gouden gids divisie heeft en nee dat zeg ik niet als Helmond Supporter maar dat zegt 99,9 van heel Nederland.
wat ook realiteit is, is dat den bosch gewoon kut speelt, zoals je zelf iedere keer zegt. Dat gaat echt wel een keer fout. en wij staan niet voor niks bovenaan
aangezien alle dingen in Helmonds voordeel zijn..wie heeft er dan capsones?
quote:En of ik het snap.
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:50 schreef DutchGooner het volgende:[..]
JIJ SNAPT HET ECHT NIET HE?
Wil alleen zeggen dat je niet te voorbarig moet zijn,spreek uit eigen ervaring.
Tuurlijk mag je blij zijn met je positie,zeker voor Helmondse begrippen maar juich alleen niet te vroeg des te harder zou de klap KUNNEN zijn.
En al speel je het beste voetbal wil het lang niet zeggen dat je uiteindelijk kampioen gaat worden.
En gisteren was het anders ook niet best bij jullie toch?
Denk dat je dan wel alle berichten zo kan gaan beantwoorden. Vooral alle Az-ers die ineens zeggen dat ze kampioen worden, om maar een voorbeeld te noemen.
quote:jullie zijn tot nu toe de beste al is het verschil klein en je mag best over kampioen worden praten maar ik druk dat soort mensen graag met de neus op de feiten/realiteit,OK?
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:09 schreef hellmondunited het volgende:[..]
En of ik het snap.
gewoon een beetje ouwehoeren over dat we kampioen worden mag best.
Ik weet zelf ook wel dat het moeilijk is en dat het seizoen lang duurt. Maar we zijn tot nu toe gewoon eenmaal duidelijk de beste!
en van mij hoeven ze niet eens te promoveren, tis leuk als je dat meemaakt maar HS kan er net zo goed door naar de klote gaan.Denk dat je dan wel alle berichten zo kan gaan beantwoorden. Vooral alle Az-ers die ineens zeggen dat ze kampioen worden, om maar een voorbeeld te noemen.
quote:Die feiten ken ik ook
Op zaterdag 25 oktober 2003 20:11 schreef DutchGooner het volgende:[..]
jullie zijn tot nu toe de beste al is het verschil klein en je mag best over kampioen worden praten maar ik druk dat soort mensen graag met de neus op de feiten/realiteit,OK?
quote:Denk je echt dat Veendam dit volhoudt? Misschien in de 2e periode wat puntjes sprokkelen maar meer ook niet
Op zaterdag 25 oktober 2003 02:07 schreef HeyFreak het volgende:
Kijk maar uit, Veendam komt eraan
Als je kijkt wanneer de laatste overwinning was voor de 3 laatste (en enige overwinningen ) van Veendam, was dat 15 mei 2003, gewoon een half jaar geleden.
Helmond Sport wint de 2e periode gewoon (as simpel as that) en wordt gewoon later kampioen
quote:Wel 3.813 toeschouwers!
Op zaterdag 25 oktober 2003 01:57 schreef Camplo het volgende:
Opnieuwe 2-0 en twas lekker vol in de braak
quote:Ik ben ook wel realistisch genoeg hoor...
Op zondag 26 oktober 2003 13:12 schreef Hellmond4Ever het volgende:[..]
Denk je echt dat Veendam dit volhoudt? Misschien in de 2e periode wat puntjes sprokkelen maar meer ook niet
Als je kijkt wanneer de laatste overwinning was voor de 3 laatste (en enige overwinningen
) van Veendam, was dat 15 mei 2003, gewoon een half jaar geleden.
Helmond Sport wint de 2e periode gewoon (as simpel as that) en wordt gewoon later kampioen
Maar Helmond heeft één zwakke plek. Hendriksen. Zonder hem in het veld wordt het denk ik gauw een heel stuk minder met Helmond Sport....
Jammer dattie niet meer bij Veendam speelt....
quote:Hmm vorig jaar kon je dat zeggen over hendriksen, nu echt niet meer..hij valt niet eens meer op en behoord zeker niet tot de beste 3 van het veld. (wat ik soms wel jammer vind)
Op zondag 26 oktober 2003 13:16 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Ik ben ook wel realistisch genoeg hoor...
Maar Helmond heeft één zwakke plek. Hendriksen. Zonder hem in het veld wordt het denk ik gauw een heel stuk minder met Helmond Sport....
Jammer dattie niet meer bij Veendam speelt....
quote:Toen ze hier in Veendam waren ging het nog wel bijna allemaal via Hendriksen, maar ja, via SBS 6 kun je toch niets wijs worden van de clubs. Daar mag je al blij zijn als je 2 minuten in beeld bent als club zijnde....
Op zondag 26 oktober 2003 13:21 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Hmm vorig jaar kon je dat zeggen over hendriksen, nu echt niet meer..hij valt niet eens meer op en behoord zeker niet tot de beste 3 van het veld. (wat ik soms wel jammer vind)
quote:hehe ja inderdaad poep sbs, mja denk dat hendriksen aan zijn laatste seizoen bezig is. Misschien volgend jaar nog eentje en dan heeft ie dr echt alles uitgehaald
Op zondag 26 oktober 2003 13:27 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Toen ze hier in Veendam waren ging het nog wel bijna allemaal via Hendriksen, maar ja, via SBS 6 kun je toch niets wijs worden van de clubs. Daar mag je al blij zijn als je 2 minuten in beeld bent als club zijnde....
quote:jij voortaan ook hier
Op zondag 26 oktober 2003 13:12 schreef Hellmond4Ever het volgende:[..]
Denk je echt dat Veendam dit volhoudt? Misschien in de 2e periode wat puntjes sprokkelen maar meer ook niet
Als je kijkt wanneer de laatste overwinning was voor de 3 laatste (en enige overwinningen
) van Veendam, was dat 15 mei 2003, gewoon een half jaar geleden.
quote:Hoe oud is 'ie eigenlijk? iets van 33 toch?
Op zondag 26 oktober 2003 13:30 schreef hellmondunited het volgende:[..]
hehe ja inderdaad poep sbs, mja denk dat hendriksen aan zijn laatste seizoen bezig is. Misschien volgend jaar nog eentje en dan heeft ie dr echt alles uitgehaald
dan is het ook mooi geweest ja. Hij moet niet eindigen als Theo ten Caat die eigenlijk alleen het eerste half jaar bij Veendam af en toe wat liet zien...
quote:21 januari wordt ie alweer 35.. mja als HS de eredivisie haalt dan kan hij beter gelijk stoppen, daar kan hij echt niet meer mee
Op zondag 26 oktober 2003 13:32 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Hoe oud is 'ie eigenlijk? iets van 33 toch?
dan is het ook mooi geweest ja. Hij moet niet eindigen als Theo ten Caat die eigenlijk alleen het eerste half jaar bij Veendam af en toe wat liet zien...
quote:dat denk ik ook niet nee...
Op zondag 26 oktober 2003 13:34 schreef hellmondunited het volgende:[..]
21 januari wordt ie alweer 35.. mja als HS de eredivisie haalt dan kan hij beter gelijk stoppen, daar kan hij echt niet meer mee
naja, hij heeft al een paar jaar meegemaakt op het hoogste niveau dus hij weet wat hij mist...
quote:Moet toch wa
Op zondag 26 oktober 2003 13:32 schreef hellmondunited het volgende:[..]
jij voortaan ook hier
welkom joh hehe
gedraag je wel een beetje he
signature jatter
quote:aap
Op zondag 26 oktober 2003 14:17 schreef Hellmond4Ever het volgende:[..]
Moet toch wa
quote:dat ben ik niet
Op zondag 26 oktober 2003 17:32 schreef DutchGooner het volgende:
heb je nou al een kutkloon United?
quote:je vriendje dan?
Op zondag 26 oktober 2003 17:33 schreef hellmondunited het volgende:[..]
dat ben ik niet
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 17:33 schreef DutchGooner het volgende:[..]
je vriendje dan?
ongesteld ofzo? of waar heb je last van de laatste tijd? van de "damn-die-kut-hellmondunited-met-zijn-kut-helmond-sport-staan-boven-ons-ziekte" ofzo?
quote:een zelfde soort signature valt toch wel op
Op zondag 26 oktober 2003 17:40 schreef hellmondunited het volgende:[..]
![]()
ongesteld ofzo? of waar heb je last van de laatste tijd? van de "damn-die-kut-hellmondunited-met-zijn-kut-helmond-sport-staan-boven-ons-ziekte" ofzo?
quote:hmm ja en daar heb ik ook commentaar opgegeven (op deze of de vorige pagina, weet ff niet welke)
Op zondag 26 oktober 2003 17:41 schreef DutchGooner het volgende:[..]
een zelfde soort signature valt toch wel op
ik haat die kut klonen dusja..
en owja..ik heb een hekel aan de top 3 dusja dan kan het al helemaaaal niet
quote:vond het al raar dat ajax er tussen stond maar je weet maar nooit
Op zondag 26 oktober 2003 17:42 schreef hellmondunited het volgende:[..]
hmm ja en daar heb ik ook commentaar opgegeven (op deze of de vorige pagina, weet ff niet welke)
ik haat die kut klonen dusja..
en owja..ik heb een hekel aan de top 3 dusja dan kan het al helemaaaal niet
quote:hehe ik mag dan misschien een klein beetje gek zijn maar zó gek hmm nee dat ook weer niet
Op zondag 26 oktober 2003 17:47 schreef DutchGooner het volgende:[..]
vond het al raar dat ajax er tussen stond maar je weet maar nooit
quote:EY PIETER
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:49 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Ow hoi frank trouwens hahah jij kent mij en ik ken jou
grappig man, da ik jou nou hier op fok! tegenkom
quote:Zo was mijn gedachte ook
Op zondag 26 oktober 2003 21:54 schreef VrAnKiE het volgende:[..]
EY PIETER
grappig man, da ik jou nou hier op fok! tegenkom
quote:Volgens mij heeft hij alleen met Cambuur een tijdje onderin de Eredivisie gevoetbald...
Op zondag 26 oktober 2003 13:40 schreef HeyFreak het volgende:[..]
dat denk ik ook niet nee...
naja, hij heeft al een paar jaar meegemaakt op het hoogste niveau dus hij weet wat hij mist...
quote:Klopt..1 seizoen om precies te zijn..(98/99)
Op dinsdag 28 oktober 2003 09:41 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
Volgens mij heeft hij alleen met Cambuur een tijdje onderin de Eredivisie gevoetbald...
quote:Maat van me gaat vanavond evalueren wie er mee wilt, en dan wou ie morgen gaan kijken voor kaartjes!
Op woensdag 29 oktober 2003 16:33 schreef hellmondunited het volgende:offtopic: nog die maat van je gebeld voor een wedstrijd van Helmond Sport?
quote:Toppie! en al een vak in gedachte?
Op woensdag 29 oktober 2003 16:58 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Maat van me gaat vanavond evalueren wie er mee wilt, en dan wou ie morgen gaan kijken voor kaartjes!
hoop dat er wel een paar meekomen
jullie zijn in ieder geval van harte welkom
quote:Een van die die-hard vakken die jij me noemde (had mijn maat ook al als tip gekregen van een Helliemonder!)
Op woensdag 29 oktober 2003 17:04 schreef hellmondunited het volgende:Toppie! en al een vak in gedachte?
hoop dat er wel een paar meekomen
jullie zijn in ieder geval van harte welkom
Zover ik nu weet waren er een stuk of 10 man die wel zin hadden om mee te gaan!
Helmond he? Gemoedelijke stad!
quote:Kickeeeeeee
Op woensdag 29 oktober 2003 17:07 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Een van die die-hard vakken die jij me noemde (had mijn maat ook al als tip gekregen van een Helliemonder!)
Zover ik nu weet waren er een stuk of 10 man die wel zin hadden om mee te gaan!
Helmond he? Gemoedelijke stad!
wel meezingen dan he
quote:Zo moeilijk is dat toch niet, winnen in Oss?
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:03 schreef DutchGooner het volgende:
Zo moeilijk is dat toch niet winnen in Emmen?
quote:Nee toevallig was ik er woensdag voor t laatst al
Op zondag 2 november 2003 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
hellmondunited,Chelloboy neigingen?
quote:GRRRRRRRRRRR haha nee joh tis je gegunt hehe
Op woensdag 5 november 2003 16:13 schreef pekel het volgende:
was gewoon kinderachtig hoe ze speelde..zelf de bal over de zijlijn lopen enzo.. we hebben het maar niet over die prachtige 2-1
mja dat publiek bij jullie..elk jaar erger ik me er zo dood aan
quote:GRRRRRR hehe nee geeft niet joh ik hoor t wel
Op donderdag 6 november 2003 09:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey HelmondUnited, vrijdag lukt niet, ik m oet mijn ouders om 20:00 uur oppikken op Maastricht Airport!Maar we komen echt een keertje, en dan laat ik het je zeker weten!
quote:Wat is een aanrader qua thuiswedstrijden voor de winterstop?
Op donderdag 6 november 2003 11:02 schreef hellmondunited het volgende:GRRRRRR hehe nee geeft niet joh ik hoor t wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |