quote:Ik ben Helmonder en ben zeer verheugd over de prestaties van HS dit seizoen.
Op vrijdag 1 november 2002 22:28 schreef Jantje171282 het volgende:
Opnieuw met 4-1 gewonnen!!!!!!!!
vorige week ook 4-1 en die week ervoor 5-1!!! hou zo vol helmond sport!!!!
jajajahe helmond sport jajajahe helmond sport, wij gaan alles overwinnen ja wij worden kampioenen jajajahe......
Nacompetitie moet dit seizoen zeker een haalbare kaart zijn als ze deze vorm weten te behouden
Met kerst zien we wel verder
quote:Ja, maar desondanks is het toch wel een verrassing. Helmond Sport werd toch niet echt in de bovenste regionen verwacht.
Op vrijdag 1 november 2002 22:37 schreef CAZZO het volgende:
Helmond Sport en Heracles staan veels te hoog door een makkelijk programmaMet kerst zien we wel verder
quote:Ik ook niet
Op vrijdag 1 november 2002 22:39 schreef Leatherface het volgende:[..]
Ja, maar desondanks is het toch wel een verrassing. Helmond Sport werd toch niet echt in de bovenste regionen verwacht.
quote:Geen idee, ik kom niet meer zo vaak op De Braak. Het huidige succes zal vast voor een groot deel de verdienste zijn van Jan van Dijk, maar in hoeverre kan ik niet beoordelen.
Op vrijdag 1 november 2002 22:45 schreef CAZZO het volgende:[..]
Ik ook niet
Zou Jan van Dijk dan toch goeie oefenstof hebben
Maar iig gaat het onder Van Dijk veel en veel beter dan onder Mario Verlijsdonk het vorige seizoen.
/EDIT trouwens is Jan van Dijk nu door Roda JC uitgeleend naar Helmond Sport of is hij zeg maar 'eigendom' van de club?
quote:Zoals ik het heb gehoord is Jan van Dijk door Roda JC uitgeleend of verhuurd en vertrekt Van Dijk na dit seizoen alweer bij Helmond Sport.
Op vrijdag 1 november 2002 23:50 schreef TheGHunter het volgende:
FORZA Jan van Dijk/EDIT trouwens is Jan van Dijk nu door Roda JC uitgeleend naar Helmond Sport of is hij zeg maar 'eigendom' van de club?
Maar ik begrijp het ook niet helemaal want ik dacht dat Jan van Dijk door Roda werd ontslagen.
Vanavond HS tegen koploper Heracles. Ik hoop op een goed resultaat. Een gelijkspel tegen de koloper zou al mooi zijn.
quote:Koploper Heracles
Op vrijdag 22 november 2002 16:48 schreef Leatherface het volgende:
*Schopje*Vanavond HS tegen koploper Heracles. Ik hoop op een goed resultaat. Een gelijkspel tegen de koloper zou al mooi zijn.
quote:Maar houden ze dit vol.
Op vrijdag 22 november 2002 22:41 schreef Thetallguy het volgende:
Geweldig van Helmond![]()
4 jaar geleden stond Helmond Sport lange tijd op de 2e plaats, maar na de winterstop verspeelden ze best veel punten, mede omdat Peter Hofstede naar Emmen vertrok, en wisten ze zich nog tenauwernood voor de nacompetitie te plaatsen.
quote:Jaa, woei..Hofstede was toch zo verschrikelijk goed...zo jammer dat ie wegging bij Helmond...
Op vrijdag 22 november 2002 22:45 schreef Leatherface het volgende:[..]
Maar houden ze dit vol.
4 jaar geleden stond Helmond Sport lange tijd op de 2e plaats, maar na de winterstop verspeelden ze best veel punten, mede omdat Peter Hofstede naar Emmen vertrok, en wisten ze zich nog tenauwernood voor de nacompetitie te plaatsen.
quote:Volgens de VI de beste speler van de Gouden Gids Divisie... (een Zeeuw
Op vrijdag 22 november 2002 23:41 schreef mitt het volgende:[..]
Jaa, woei..Hofstede was toch zo verschrikelijk goed...zo jammer dat ie wegging bij Helmond...
Maarja..Kantelberg ook in vorm nuSamen met Hendriksen, Streppel en Dassen kunnen die echt wel mee in de eredivisie.
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 22:12 schreef Leatherface het volgende:
En met 2 - 0 gewonnen. Njah, ADO zal wel kampioen worden, denk ik
Ook (aanstaande kampioen) Heracles kan wel eens een mindere dag hebben
quote:
Op zondag 24 november 2002 09:52 schreef amnesiac het volgende:[..]
Ook (aanstaande kampioen) Heracles kan wel eens een mindere dag hebben
quote:Dat boeit mij niet veel, maar nu kan DH weer 1e komen te staan
Op vrijdag 22 november 2002 22:45 schreef Leatherface het volgende:[..]
Maar houden ze dit vol.
quote:Euj wist niet dat deze bestond, wou dr zelf eentje openen maar dacht ah zitte weinig helmonders hier dus laat maar. Maar goed wie gaat er allemaal naar oss? ik in ieder geval wel. Lekker feestje bouwen daar. Ben blij dat we eindelijk is een fantastisch seizoen draaien voor mij kan dit seizoen al niet meer stuk! en natuurlijk hoop ik op een ontmoeting met de graafschap in de nacompetitie vanwege ilja van leerdam en de mooie club uit doetichem
Op dinsdag 13 mei 2003 16:11 schreef Leatherface het volgende:
Ik dacht, ik schop deze effe omhoog aangezien Helmond Sport vrijwel zeker is van deelname aan de nacompetitie en volgende week in Oss de 4e periode zou kunnen winnen.
quote:Dat zal er denk ik niet inzitten, omdat De Graafschap volgens mij wel rechtstreeks gaat degraderen.
Op dinsdag 13 mei 2003 16:15 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Euj wist niet dat deze bestond, wou dr zelf eentje openen maar dacht ah zitte weinig helmonders hier dus laat maar. Maar goed wie gaat er allemaal naar oss? ik in ieder geval wel. Lekker feestje bouwen daar. Ben blij dat we eindelijk is een fantastisch seizoen draaien voor mij kan dit seizoen al niet meer stuk! en natuurlijk hoop ik op een ontmoeting met de graafschap in de nacompetitie vanwege ilja van leerdam en de mooie club uit doetichem
Maar je moet natuurlijk niet meteen verwachten dat HS wel effe gaat promoveren via de nacompetitie, da's niet echt realistisch. 1 of 2 overwinningen in de nacompetite zouden al netjes zijn. Als het maar niet zo'n debacle als in '99 word
quote:Dat doen we ook helemaal niet dr is ook een topic over roda jc die heet roda jc kampioen 2002/2003 ofzoiets is gewoon ff aangeven dat hier alles over Helmond sport kan neer worden gefrot..die naam bestaat al na de 1e paar wedstrijden van het seizoen toen we met 5-1, 4-1 en 4-1 wonnen tja dan krijg je die geintjes
Op dinsdag 13 mei 2003 16:30 schreef LadyFCDB het volgende:
Tja, Positief blijven over je clubje is zeer belangrijk! Maar om nu te gaan denken over een kampioenschap voor Helmond Sport snap ik niet helemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |