Oei oei oei..quote:Het is opmerkelijk dat de Nederlandse Eurovisiesongfestival-inzending van dit jaar, het nummer Walk Along gezongen door Trijntje Oosterhuis, na een week weer uit de Top Tien verdwijnt en zakt naar plaats 62.
Alle kroegeigenaren hebben het nummer alvast gekocht... en he was ff een hype-je..quote:Op woensdag 24 december 2014 17:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat deed het uberhaupt in de top 10.
Om er maar even een vergelijking tegenaan te gooien. We zijn driekwart jaar verder en...quote:
quote:The Common Linnets
"Calm After the Storm"
Netherlands
72-Netherlands
83-Germany
130-Austria
137-Luxembourg
Conchita Wurst
"Rise Like a Phoenix"
Austria
178-Turkmenistan
Die man moet eigenzinnigheid op zijn lul laten tatoërenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:06 schreef grazz het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 19-12-2014 om 21:27:14Trouwens, fans van @CommonLinnets (en #tvoh): morgen @IlseDeLange en @jbmeijers in #opiumtv 22.35 npo2 met terugblik op hun enerverende jaar reageer retweet
quote:Op donderdag 25 december 2014 23:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Om er maar even een vergelijking tegenaan te gooien. We zijn driekwart jaar verder en...
www.esctracker.com
[..]
En Anouk...quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:30 schreef Greys het volgende:
Het wordt écht helemaal niks dit keer.
Zonde![]()
Ik snap/geloof ook niet dat 'de commissie' bij dit nummer 'JA JA JAAAA' dacht.
Heb echt het gevoel dat ze gewoon geen nee durfden zeggen tegen Trijntje.
Tuurlijk wel Greys, als het erop aan komt huil je die avond het hardst van allemaalquote:Op maandag 29 december 2014 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik wil dat ook hopen, maar waar ik met Birds en CATS vond dat het echt in de finale MOEST MOEST MOEST komen, zou ik het hier niet eens onterecht vinden als we de finale niet halen
Overigens vernam ik uit behoorlijk betrouwbare bron dat het nog helemaal niet zeker was dat God Pannecoucke mee zou gaan, maar dat dat inmiddels wel zeker is maar dat het nog niet echt is aangekondigd.
Helaas! Het is jammer dat de music first trend van de afgelopen twee jaar niet wordt voortgezet. Nu hebben we weer zo'n nichterig liedje waarvan wordt gespeculeerd dat het blijft hangen.quote:Op maandag 29 december 2014 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Vergeleken bij Birds en CATS is het wel een iets traditionelere inzending
Borsato heeft met zijn producer en de vader van de O'g3ne zusjes van een klein riedeltje een liedje van drie minuten gemaakt, je zou denken dat je hiervan ook nog wel een fatsoenlijk liedje kan maken.quote:Op maandag 29 december 2014 16:51 schreef ato het volgende:
In een keer hou ik ook van Pannenkoeken :-)
Ik heb ook niet veel met het liedje, maar wat grappig is dat als ik het op de radio hoor.
Ik denk wat een leuk vrolijk liedje en dan denk ik oh ja Trijntje en na 2 minuten, nu weten wij het wel hoor.
Het gaat echt om die laatste minuut. Ik hoop zo dat er iets Veranderd.
Een nichterig liedje naar het Songfestivalquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Helaas! Het is jammer dat de music first trend van de afgelopen twee jaar niet wordt voortgezet. Nu hebben we weer zo'n nichterig liedje waarvan wordt gespeculeerd dat het blijft hangen.
Van sjalalalie-sjalalala-niveau.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:41 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Een nichterig liedje naar het Songfestival
Het is inderdaad een super commercieel lied. Het zal de finale wel halen, maar een top 10 verwacht ik niet. Aan de andere kant, het is zo onvoorspelbaarquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Van sjalalalie-sjalalala-niveau.
Het punt is natuurlijk dat dit van die liedjes zijn waarin ze met goedkoop effectbejag (iets er in stoppen wat blijft hangen) proberen te scoren. Nu geloof ik niet dat je met dit liedje kan winnen maar ik heb liever dat je met een goed liedje tweede of derde wordt dan dat je met een poppenkast wint.
Het is niet dat er een comité van wijzen 24/7 vergadert over wat er naar het Songfestival moet natuurlijk. Het zijn gewoon Cornald en zijn vriendjes die het wel best vinden dat een grote artiest mee wil doen, en al een liedje klaar heeft ook.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:30 schreef Greys het volgende:
Het wordt écht helemaal niks dit keer.
Zonde![]()
Ik snap/geloof ook niet dat 'de commissie' bij dit nummer 'JA JA JAAAA' dacht.
Heb echt het gevoel dat ze gewoon geen nee durfden zeggen tegen Trijntje.
Dik klopt denk ik sowiesoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef ato het volgende:
Ach over 5 maanden is er een mix, is eindelijk de laatste minuut veranderd en wordt het een dikke hit toch? Toch?
Laten we het hopen. Zolang ze het niet over de eigenwijze boeg gooien! (maar echt overal staat dat het nummer saai wordt na twee minuten, dus kan me niet indenken dat ze het advies niet ter harte nemen). BTW is het geoorloofd het nummer nog te verruilen voor een ander nummer, of is deze al definitief ingediend?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef ato het volgende:
Ach over 5 maanden is er een mix, is eindelijk de laatste minuut veranderd en wordt het een dikke hit toch? Toch?
Dat moet nog kunnen als het goed is, in het verleden is er in maart of april nog geswitcht volgens mij...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:16 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Zolang ze het niet over de eigenwijze boeg gooien! (maar echt overal staat dat het nummer saai wordt na twee minuten, dus kan me niet indenken dat ze het advies niet ter harte nemen). BTW is het geoorloofd het nummer nog te verruilen voor een ander nummer, of is deze al definitief ingediend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |