wist niet dat ze in belgie verstand van muzieken haddenquote:
Hebben wij zin in jouw topics dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
flikker op man.. daar heb ik nou echt gen zin in
nee... likt me nieyquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:18 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hebben wij zin in jouw topics dan?
ik welquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:18 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hebben wij zin in jouw topics dan?
terpentine is the shitquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
gang nohg zssvon maarrr god.... mgrne spzijt dnken ik
Wat staat hier?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
gang nohg zssvon maarrr god.... mgrne spzijt dnken ik
Moet je uitproberen dan weet je het.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:39 schreef deadprez het volgende:
wat zou er gebeuren als je speed lsd en alcohol mixt
Soms wel lekker, Toxic Holocaust pretendeert ook niet meer te zijn dan dat.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
AAGGHGGRRGGGRRRR AAAAAARRGGGHHHHHHHRRSSSTTTTHHHHHHAAAAAAA
Begeleidt door al even elegant gitaarspel, is dat wel de samenvatting van deze muziek.
Dit vind ik geweldig maar meer 'metal' dan dit moet het niet worden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Soms wel lekker, Toxic Holocaust pretendeert ook niet meer te zijn dan dat.
Iron Maiden, ja, dat kan ik ook wel waarderen. Ghost of the Navigator!quote:
Mumford and Sons ben ik eigenlijk ook nooit zo weg van. Veel te traag. Er moet wel een beetje pit in zitten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:18 schreef BlueMage het volgende:
Ben Mumford & Sons aan het luisteren nu kun je wel samenvatten als "aaaoooiiieeooo" en dan banjo d'rbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |