Daar heb je wel een punt, ik zal er over nadenken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe bezorg men een dier "leed" als men het dier vrijwel direct dood?
In de natuur gaat het er ook niet lief aan toe he.
Vlees is niet ongezond.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ondertussen blijf ik wel vegetariër vanwege het milieu en mijn eigen gezondheid.
Machtquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Tsja, je hebt een avatar van een moordlustige, criminele organisatie, dus ik snap wel dat jij moord goedkeurt.
Siert je wel, deze opmerking, moet ik opmerken als toevallige meelezerquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, ik zal er over nadenken.
Vlees is altijd lekker.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:21 schreef LelijKnap het volgende:
Het is in elk geval niet te vreten in Nederland
Zowel sushi als biefstuk is bij de Appie op de hoek te halen. Waarom zou biefstuk afgezaagd zijn en sushi niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:20 schreef niels0 het volgende:
Nou vind ik biefstuk bestellen ook wel wat afgezaagd.
Geen Sushi bestellen.
Dit ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:21 schreef LelijKnap het volgende:
Het is in elk geval niet te vreten in Nederland
Sushi bij de AH halen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zowel sushi als biefstuk is bij de Appie op de hoek te halen. Waarom zou biefstuk afgezaagd zijn en sushi niet?
Wild..quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ach, jij onbereisde, kleingeestige kaaskop, wat weet jij nou van 'lekker'
Ze verkopen het er toch?quote:
Ik vind het gewoon afgezaagd. Ik eet vaak met wat grotere groepen. Merendeel bestelt biefstuk. Alsof er niks anders is. De meeste van die boeren lusten ook geeneens vis. Waarschijnlijk hebben ze het nog nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze verkopen het er toch?
Je had het over afgezaagd, niks afgezaagd aan een lekker malse biefstuk van de haas met peperroomsaus.
Goed ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wild, há. Probeer eens een stake bij Cattle Baron in Kaapstad.
Vertel eens, wat is er zo lekker? wat proef je daar wat je elders niet proeft?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zo goed dat ik de moeite nam de naam op te zoeken.
Misschien wel omdat ze het lekker vinden? Tis maar een gokje hoor...quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon afgezaagd. Ik eet vaak met wat grotere groepen. Merendeel bestelt biefstuk. Alsof er niks anders is.
stakequote:Op vrijdag 12 december 2014 20:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wild, há. Probeer eens een stake bij Cattle Baron in Kaapstad.
En dan medium rare bestellen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien wel omdat ze het lekker vinden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |