Seizoen per dag? Gastquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:31 schreef Binamin het volgende:
Doe je dan een seizoen per dag? Of kijk je niet alle wedstrijden meer?
Ik heb dat met AS Monaco, alleen hebben ze al 3 seizoenen lang geen coach. Ze wachten tot ik een keer ja zeg blijkbaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:36 schreef Vanillekwark het volgende:
Echt, elk seizoen is het raak
[ afbeelding ]
Ze ontslaan echt elk seizoen hun coach, en komen dan elk seizoen bij mij aan
Ik heb nog nooit een baan aangeboden gekregen buiten Engeland. De gehele top 10 van Engeland heeft me wel al 's de baan aangeboden, maar buiten de grenzen niet echt. Misschien vanwege mijn Europees falen telkens?quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb dat met AS Monaco, alleen hebben ze al 3 seizoenen lang geen coach. Ze wachten tot ik een keer ja zeg blijkbaar
Herkenbaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:42 schreef wieisboos het volgende:
Al die clubs die gratis spelers willen hurenals ik dan 1 euro als monthly fee vraag trekken ze zich gelijk terug
6-0 tegen Arsenalquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:38 schreef Vanillekwark het volgende:
Hier is het echter echt weer op de rit, na een teleurstellend vorig seizoen (16e oid) en een tragisch seizoensbegin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klein gat geslagen naar nummer 4, en mag heel stiekem omhoog kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ik heb nu in 2 seizoenen 17 spelers gehuurd en niet 1 euro betaaldquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:42 schreef wieisboos het volgende:
Al die clubs die gratis spelers willen hurenals ik dan 1 euro als monthly fee vraag trekken ze zich gelijk terug
Ik had net ook een fijne comeback tegen de nummer 3quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:06 schreef Alovenac het volgende:
Comeback time. Na de 3-0 geswitched naar de taktiek zonder spits. Seuntjens voor Perica en die speelde een wereldpot
. In de rust was het tijd voor Tighadouini (was wat vermoeid en ivm krappe selectie toch even aan de kant gehouden) en deze twee wissels zorgde voor de ommekeer
.
[ afbeelding ]
Ik doe het ook hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb nu in 2 seizoenen 17 spelers gehuurd en niet 1 euro betaald![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
6-0 tegen Arsenal
Jammer dat ik een paar dagen eerder van ze verliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Messigodquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:52 schreef Vanillekwark het volgende:
De 34-jarige Messi sleept hier nog steeds alle prijzen in de wacht
Zo herkenbaar al die blessures en kaarten in de league 2quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik had net ook een fijne comeback tegen de nummer 3![]()
[ afbeelding ]
Heb ook Karsdorp gehuurd, nog voor zijn eerste wedstrijd had hij zijn ribben gebroken en lag er twee maanden uit. Eerste wedstrijd weer in de basis en hij breekt zijn enkelquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zo herkenbaar al die blessures en kaarten in de league 2
Karsdorp heb ik transfervrij overgenomen hier maar speelt zijn wedstrijden in u21. Is jammer genoeg te slecht voor de eerste 18.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb ook Karsdorp gehuurd, nog voor zijn eerste wedstrijd had hij zijn ribben gebroken en lag er twee maanden uit. Eerste wedstrijd weer in de basis en hij breekt zijn enkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |