abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147511594
Beste KLB'ers. Veel legendes uit KLB komen hier niet vaak meer, zoals ik. Zo nu en dan is het tijd om toch weer even terug te keren naar het oude nest. Dus bij deze.

De cateraar op de UvA vindt het blijkbaar nodig om aan Meatless Friday te doen. De naam zegt het al: (elke 2 weken) een vleesloze vrijdag.

Dit niet wetende en geen lunch van thuis mee gebracht hebbende was ik genoodzaakt een broodje te halen in de kantine. Er zijn altijd lekkere broodjes, zoals een stokbrood carpaccio, rosbief, salami, kipsaté en soms zelfs iets met bacon.

TS ging op zoek naar een lekker broodje, maar zag alleen maar dingen met kaas. Oh ja, en eentje met vegetarische kip ofzo. Toen dacht ik van: ik pak er eentje met kaas en koop er een pakje ham ofzo bij. Echter, in de koeling was geen enkel pakje met vleeswaren te zien. Ik vond dit vreemd en dacht dat er vast problemen waren geweest met de leverancier.

Genoeg genomen met een broodje met kruidenkaas, 2 plakjes belegen en wat sla om deze vervolgens op te peuzelen. Terwijl ik zit te eten hoor ik mensen naast me over die Meatless Friday praten.

Ik flikkerde mijn broodje op tafel, schopte een stoel om en gooide een tafel richting het hoofd van een medewerker van die cateraar. Oké, dat was verzonnen. Ik at het broodje rustig op, want skere student ja toch.

Nadat ik mijn broodje op had, ging ik terug naar mijn studieplek. Hier komt de bonusklacht:

Meatless Friday zorgt ervoor dat vleesliefhebbende vrouwmenschen naar alternatieven hunkeren. Want ja, ze moeten vleesch in hun bakkes hebben he. Ik werd bij terugkomst bij mijn studieplek gekeurd door de chick die naast me zit. Daarna merkte ik de communicatie op tussen haar en d'r lelijke vriendin aan de overkant van de tafel.

Meisje naast me vond me wel wat volgens mij, want vroeg om bevestiging van haar lelijke vriendin met een gezichtsexpressie van: is deze gozer niet wat?

De lelijke vriendin reageerde met een expressie alsof ze net in een citroen had gebeten. Maar even serieus. Wat is zij denkende? Ik ben geen afgetraind model, maar hoezo heeft dat gedrocht eisen aan een man? Ze zou fucking blij moeten zijn dat een boven gemiddeld knappe vent, zoals ik, haar zou willen doen. Als er überhaupt een vent is die haar zou willen doen :') Kind ziet eruit alsof ze net door een kudde koeien is overlopen en vervolgens met haar kop in de lava is gedrukt. En dat zou mij niet doen? Schei toch uit zeg.

De ongemakkelijkheid van het zien dat ik hun communicatie door had, was wel echt geniaal.

Maar ach, het is maar mijn ego. Ik heb toch al een hele leuke vriendin die er goed uit ziet. Ik ken KLB als mijn broekzak en nee, TS is niet lelijk en nee, TS post geen pics van zijn vriendin.

Klacht: Meatless Friday

gr gr een KLB legende. Ekte KLB'ers weten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Netsplitter op 12-12-2014 13:35:50 ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_147511601
Niet gelezen
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:55:59 #3
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_147511633
Oja jij bent dat nerdje die constant stoere verhalen post :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:56:31 #4
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_147511646
Whehehe zelfs lelijke vrouwen willen TS niet
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:57:14 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_147511676
Met een hoop kaas kan je gehaktstaaf wel voor vega door denk ik?
pi_147511702
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
Oja jij bent dat nerdje die constant stoere verhalen post :') _O-
je verwart me met haan33 denk jk
pi_147511718
TS heeft kennis gemaakt met een Ugly Manager.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Forum Admin vrijdag 12 december 2014 @ 13:00:29 #8
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_147511794
Zo'n lelijkerd verdenk ik er altijd van dat ze zelf liefdevolle gevoelens koestert voor haar vriendin.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_147511806
TS heeft teveel #Swek voor de sletjes
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:00:47 #10
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_147511812
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef DuTank het volgende:

[..]

je verwart me met haan33 denk jk
Oh -O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_147511855
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef TUFKAL het volgende:
Niet gelezen
Zeker te veel tekst voor jou simpele breintje zeker? :')
pi_147511868
quote:
19s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:00 schreef Pharkus het volgende:
Zo'n lelijkerd verdenk ik er altijd van dat ze zelf liefdevolle gevoelens koestert voor haar vriendin.
Ze zal vast wel lesbo zijn inderdaad :')
pi_147511876
Meat Less Friday.
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_147511883
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef DuTank het volgende:

[..]

Twee keer zeker gebruiken :')
pi_147511934
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef DuTank het volgende:

[..]

*jouw
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147511952
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

*jouw
En dit :D. Over simpel gesproken...
pi_147511954
TS is er weer eentje die onterecht denkt een 'vlotte pen' te hebben.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_147511974
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

*jouw
Dat was een test en TUFKAL zag het blijkbaar ook niet :')
pi_147512008
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:05 schreef DuTank het volgende:

[..]

Dat was een test en TUFKAL zag het blijkbaar ook niet :')
Uhuh.

De klapdeur hier op mijn UvA locatie is een test; de helft van de studenten duwt/trekt aan de verkeerde kant.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147512129
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:06 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Uhuh.

De klapdeur hier op mijn UvA locatie is een test; de helft van de studenten duwt/trekt aan de verkeerde kant.
Oh, jij bezit een UvA locatie? :') Welke is dan van jou?
pi_147512159
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:10 schreef DuTank het volgende:

[..]

Oh, jij bezit een UvA locatie? :') Welke is dan van jou?
Brabander in A'dam. So sue me :P
pi_147512399
Maar je hebt dus eigenlijk helemaal niks gedaan? Alleen jezelf zitten ergeren?
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:23:51 #23
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_147512624
Christenen eten al sinds Sint Juttemus geen vlees op vrijdag.
Maar nu is het opeens Meatless Friday???? Driewerf :') Het klinkt niet eens in het Engels :')
pi_147512631
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:17 schreef Penls het volgende:
Maar je hebt dus eigenlijk helemaal niks gedaan? Alleen jezelf zitten ergeren?
Ik denk dat ik weinig aan Meatless Friday kan veranderen, behalve dat ik er in het vervolg rekening mee ga houden :P

En die chicks was gewoon grappig. De ene zou me wel doen, maar haar lelijke vriendin niet. Bijzonder vind ik dat :')
pi_147512649
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:23 schreef BasEnAad het volgende:
Christenen eten al sinds Sint Juttemus geen vlees op vrijdag.
Maar nu is het opeens Meatless Friday???? Driewerf :') Het klinkt niet eens in het Engels :')
Christenen. Hipster zijn het ook eigenlijk he :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')