Beste KLB'ers. Veel legendes uit KLB komen hier niet vaak meer, zoals ik. Zo nu en dan is het tijd om toch weer even terug te keren naar het oude nest. Dus bij deze.
De cateraar op de UvA vindt het blijkbaar nodig om aan Meatless Friday te doen. De naam zegt het al: (elke 2 weken) een vleesloze vrijdag.
Dit niet wetende en geen lunch van thuis mee gebracht hebbende was ik genoodzaakt een broodje te halen in de kantine. Er zijn altijd lekkere broodjes, zoals een stokbrood carpaccio, rosbief, salami, kipsaté en soms zelfs iets met bacon.
TS ging op zoek naar een lekker broodje, maar zag alleen maar dingen met kaas. Oh ja, en eentje met vegetarische kip ofzo. Toen dacht ik van: ik pak er eentje met kaas en koop er een pakje ham ofzo bij. Echter, in de koeling was geen enkel pakje met vleeswaren te zien. Ik vond dit vreemd en dacht dat er vast problemen waren geweest met de leverancier.
Genoeg genomen met een broodje met kruidenkaas, 2 plakjes belegen en wat sla om deze vervolgens op te peuzelen. Terwijl ik zit te eten hoor ik mensen naast me over die Meatless Friday praten.
Ik flikkerde mijn broodje op tafel, schopte een stoel om en gooide een tafel richting het hoofd van een medewerker van die cateraar. Oké, dat was verzonnen. Ik at het broodje rustig op, want skere student ja toch.
Nadat ik mijn broodje op had, ging ik terug naar mijn studieplek. Hier komt de bonusklacht:
Meatless Friday zorgt ervoor dat vleesliefhebbende vrouwmenschen naar alternatieven hunkeren. Want ja, ze moeten vleesch in hun bakkes hebben he. Ik werd bij terugkomst bij mijn studieplek gekeurd door de chick die naast me zit. Daarna merkte ik de communicatie op tussen haar en d'r lelijke vriendin aan de overkant van de tafel.
Meisje naast me vond me wel wat volgens mij, want vroeg om bevestiging van haar lelijke vriendin met een gezichtsexpressie van: is deze gozer niet wat?
De lelijke vriendin reageerde met een expressie alsof ze net in een citroen had gebeten. Maar even serieus. Wat is zij denkende? Ik ben geen afgetraind model, maar hoezo heeft dat gedrocht eisen aan een man? Ze zou fucking blij moeten zijn dat een boven gemiddeld knappe vent, zoals ik, haar zou willen doen. Als er überhaupt een vent is die haar zou willen doen

Kind ziet eruit alsof ze net door een kudde koeien is overlopen en vervolgens met haar kop in de lava is gedrukt. En dat zou mij niet doen? Schei toch uit zeg.
De ongemakkelijkheid van het zien dat ik hun communicatie door had, was wel echt geniaal.
Maar ach, het is maar mijn ego. Ik heb toch al een hele leuke vriendin die er goed uit ziet. Ik ken KLB als mijn broekzak en nee, TS is niet lelijk en nee, TS post geen pics van zijn vriendin.
Klacht: Meatless Friday
gr gr een KLB legende. Ekte KLB'ers weten.
[ Bericht 1% gewijzigd door Netsplitter op 12-12-2014 13:35:50 ]