abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147508732
Zwangerschap en Geboorte.

2014

8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
27 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa (jongen)
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)
31 maart: faptist (meisje)

12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
2 mei: twist02
3 mei: Vlindur (Jonkje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
10 mei: Klumsy (jongen)
11 mei: Rawedni
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
17 mei: Shopaholic1984 (tweeling)
28 mei: -ik86-

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
14 juni: Lijnloos
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura
4 juli: Krisvc
*** 8 juli: L-E & fokking.fokker ***
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas
28 juli: Zomerzon01
29 juli: Fuente

*** 3 augustus: LuDann & Black_Ninja***
15 augustus: Stippelrientje

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door Vlinder op 12-12-2014 11:51:19 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_147508760
De echo zag er goed uit! Dolgelukkig zijn we! Misschien ben ik wel wat verder dan gedacht, want de kleine hersenen en zn benen lopen een week voor.
Volgende week weer controle bij mijn gynaecoloog en dan wil ik een echte datum hebben :P
Ik blijf nu nog even staan, maar wellicht kruip ik nog wat voor ;)

En oh, de OP heb ik maar aangepast :7
pi_147508764
Ah, heb ik weer geen topic kunnen openen, zit niet goed op te letten :P
pi_147508788
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:08 schreef Vlindur het volgende:
De echo zag er goed uit! Dolgelukkig zijn we! Misschien ben ik wel wat verder dan gedacht, want de kleine hersenen en zn benen lopen een week voor.
Volgende week weer controle bij mijn gynaecoloog en dan wil ik een echte datum hebben :P

Zolang jij je kind niet zelf rekenen gaat leren, komt alles goed
pi_147508809
Vlindur, ken je de daltons? Jongensgezinnen <3
pi_147508824
quote:

*O* goed gegokt!
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:14:07 #7
386633 Adnap
I love Life !
pi_147508880
Oh een dat had ik echt niet verwacht, ik dacht echt t andere geslacht :D
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_147508885
Fijn zo Vlindur! *O*

En 1500, mooi topicnummer voor een aantal verse babies! O+
pi_147508980
Glitterjongens!!

Bij mij mag er nog meisje bij Vlindur ;)
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:17:35 #10
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_147508994
Even heleboel teruggelezen maar de helft weer vergeten! :') oeps.

Meisje voor nikoos!! *O* lijkt me super leuk zo'n kleine meid!

Jonkje voor vlindur! *O* leuk joh zo'n mannengezin!

Verder heel benieuwd naar starsust, ludann en uhmm nog iemand? ..

Hier alweer een weekwissel, 15 weekjes vandaag! En ik hoop toch echt dat ik me iets beter ga voelen binnenkort, vanmorgen de psz weer afgezegd omdat ik amper kon blijven staan :(

Al dat gestress om de oudste hier zal ook niet veel meewerken en volgende week afrijden. Suuuuuuper zenuwachtig!
pi_147509012
quote:

Wat fijn!! *O*
Maar na de termijnecho heb je toch gewoon een datum? Daarna moeten ze toch niet meer gaan schuiven?

Mag ik ook in de OP? 13 juli :)
pi_147509113
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Wat fijn!! *O*
Maar na de termijnecho heb je toch gewoon een datum? Daarna moeten ze toch niet meer gaan schuiven?

Mag ik ook in de OP? 13 juli :)
Ga ik fixen :Y

Met 12 weken lag ie er zo raar bij dat het niet op te meten was, met 16 weken hebben we er niet meer aan gedacht, maar lag hij ook iets voor. Dus nu wil ik gewoon duidelijkheid. Om mij maakt doet ie 4 dagen bij zodat we in het midden uitkomen, maar ik wil gewoon een goede datum :)

Nikooos je meisje staat er bij!
pi_147509299
Nah! Ik dacht ook echt roze bij vlindur...
dat had een aanwijzing moeten zijn want ik gok altijd fout :')

Maarruh: *G* een broertje voor R. en J.
S. 2014
J. 2016
pi_147509378
Vlindur een derde jochie!! *G* *G*

Goede echo's *O*

Purebliss, wat rot dat je je zo voelt. Hopelijk binnenkort verbetering :*.

Fannetje, herkenbaar die aanslag op je conditie. Elk fietstochtje naar KDV en treinstation voelt als een uitputtingsslag, heel irritant. -O-

Groeiecho vanochtend was goed! *G* Beebje zit op P33 met buikje. Been en hoofd ietsjes kleiner maar nog geen reden tot zorg. Peuter zat steeds tussen de P2 en P5, dus deze groeit een stuk harder. Over 4 weken nog eens om te zien of hij zo doorgroeit.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_147510008
Goede echo's en bewegende lichaamsdelen voor IMA en Kris!! *O*

En roze voor Nikooos *O*

EN een jochie voor Vlinder *G*

Goede echo voor Phaidra *O*

Glitter galloreeee!!

Hier met 15 weken ook een dikke babypens die 4 dagen voorliep, maar wel minibeentjes, ben benieuwd of dat maandag ook zo is! Ik wil ook die glittersticker straks!!
pi_147510210
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nah! Ik dacht ook echt roze bij vlindur...
dat had een aanwijzing moeten zijn want ik gok altijd fout :')

Maarruh: *G* een broertje voor R. en J.
Interesting..... ik ben dan straks benieuwd wat je bij mij gokt :D

Zover de inzendingen:
Nichtje van 4 zegt: Het is echt een jongen!
Een van mij dromende user O+ zegt dat het een meisje gaat worden :P

-----------------
Vlindur! Leuk nog een jongen erbij! O+

-----------
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:23 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Haha, nee. Op een andere afdeling waar ik net even langsliep was er een van de dames wel oplettend genoeg om te vragen hoe het was gister en of ik het al wist. Toen ik mijn handen wijd deed vroeg ze of het dus een meisje werd met mijn roze trui. Dus daar is het in ieder geval binnen gekomen. ;)

Dat daarna een andere vader moest vragen of verder ook alles goed was, is dan ook niet meer zo erg. :P
Dat maakt het wel een beetje goed :* hihi
Schudden voor gebruik
pi_147510221
Vlindur nog een jongen erbij! *G*

Phaidra fijn dat de echo goed was! *G*
pi_147510302
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:04 schreef twist02 het volgende:
Vlindur nog een jongen erbij! *G*

Phaidra fijn dat de echo goed was! *G*
Wist jij nou al wat het werd?

Ik heb mijzelf ook maar even een paar dagen omhoog gezet 8-) Als mn gynaecoloog het er niet mee eens is verander ik het wel weer :P
pi_147510375
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:07 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik heb mijzelf ook maar even een paar dagen omhoog gezet 8-) Als mn gynaecoloog het er niet mee eens is verander ik het wel weer :P
Is dit jouw manier om de tijd sneller te laten gaan? :P
pi_147510462
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:07 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Nope, SEO is 24 december pas... Maar we wachten geduldig af O-)
pi_147510523
Hmm, zit met een dilemma over aantal uren werken / ouderschapsverlof... Wat is wijsheid? :?

Situatie:
Ik werk nu 40 uur (vast contract), maar wil eigenlijk niet meer dan 24 uur werken als de kleine er is. Da's echter nogal een aanpassing, waarvan ik verwacht dat ze niet staan te springen op m'n werk. Nu twijfel ik dus tussen de volgende scenario's:

1) Direct na m'n verlof een verlaging van 40 » 32 uur en 1 dag per week osv opnemen
Dat kan ik dan 2 jaar volhouden, daarna is m'n osv 'op' en zou ik weer voor 32 uur aan de slag moeten.
Het liefst zou ik dan opnieuw een verlaging aanvragen, maar de vraag is of dat goedgekeurd wordt.

2) Direct na m'n verlof 2 dagen per week osv opnemen
Dat kan ik 1,25 jaar volhouden, daarna is m'n osv 'op' en zou ik weer voor 40 uur aan de slag moeten.
Maar dan zou ik dus in 1x een verlaging van 40 naar 24 uur aan moeten vragen, waarvan ik ook zeer betwijfel of dat goedgekeurd wordt...

Wat het lastig maakt, is dat er allerlei wijzigingen aan zitten te komen op m'n werk en er met geen mogelijkheid te zeggen valt hoe de situatie over een jaar is (laat staan 2)... :{

Alle input is welkom! ;)

Edit: ohja, wel/niet doorbetaald is geen issue voor ons en van terugbetalen na aanpassing contracturen is geen sprake bij onze CAO
pi_147510594
Jeeeej een jongetje voor Vlindur en een goede echo voor IMA! En al een baby voor de llm'ers?

Ik zag dat hier in de stad een echolocatie is waar je vanaf 14 weken (as. zondag 8-)) een geslachtsecho kunt laten doen. Ik ben zo benieuwd, het maakt ons niets uit maar we willen het graag weten :), maar is het al betrouwbaar bij die termijn? Als ze het niet kunnen zien mag je later gratis terugkomen. Waar zit 'm eigenlijk het risico in, dat het niet te zien is of dat ze het verkeerd zien en we bij de twintigwekenecho alsnog iets anders te horen krijgen? (Dat lijkt me eigenlijk best hilarisch op dit moment, maar ik weet niet precies waarom ):O )
pi_147510752
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:17 schreef Minarosa het volgende:
Jeeeej een jongetje voor Vlindur en een goede echo voor IMA! En al een baby voor de llm'ers?

Ik zag dat hier in de stad een echolocatie is waar je vanaf 14 weken (as. zondag 8-)) een geslachtsecho kunt laten doen. Ik ben zo benieuwd, het maakt ons niets uit maar we willen het graag weten :), maar is het al betrouwbaar bij die termijn? Als ze het niet kunnen zien mag je later gratis terugkomen. Waar zit 'm eigenlijk het risico in, dat het niet te zien is of dat ze het verkeerd zien en we bij de twintigwekenecho alsnog iets anders te horen krijgen? (Dat lijkt me eigenlijk best hilarisch op dit moment, maar ik weet niet precies waarom ):O )
Volgens mij is het redelijk betrouwbaar en als je twijfelt, mag je gratis terug komen en dan kijken ze nog eens. Ik heb er toentertijd ook over getwijfeld, maar toch te lui geweest om een afspraak te maken :)

Vlindur, weer een jongen! Wat leuk weer zeg :) Gefeliciteerd!

Nikoos, eindelijk een collega die het zag (na aanwijzing dan...). Ik zou het ook totaal niet zien hoor, daar niet van, maar ik ben wat dat betreft ook ontzettend naïef. De mensen om me heen zouden het wel snel zien...
pi_147511446
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:09 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Is dit jouw manier om de tijd sneller te laten gaan? :P
Ik dring hoe dan ook voor :7
pi_147511464
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:13 schreef twist02 het volgende:

[..]

Nope, SEO is 24 december pas... Maar we wachten geduldig af O-)
Oh, dan moet je nog lang wachten! Succes nog tot die tijd! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')