abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147508548
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_147508570
Waar het meer gaat over wijn en borrels dan over dreumesjes ;)
pi_147508682
Ja nou ik heb gisteravond al een vriendin geappt of ik vanavond niet even kon komen voor een haakborrel ofzo :') Wat een gekloot zeg, die avonden......
pi_147509297
Zeg dat LB, ik kijk ook echt tegen de avonden op :{

Ik las net op Facebook een verhaal van een politieagent, heb er de rillingen van.
http://politieverhalen.bl(...)mmie-slaapt.html?m=1
:'(
E.
pi_147509467
Jee, Sparks... wat een heftig verhaal... :'(
Zo heb ik die borrel straks ook nog echt nodig...
pi_147509895
Limone. Ik weet niet of ik de opmerking had ingeslikt.
Hihi ik zei ook geslikt :')

Ik mag zo we er terug naar de ha. Heb bijwerkingen van de medicijnen :(
Ik ben er echt zó he-le-maal klaar mee! En ik mocht net niet eens even zielig huilen want daardoor hing ik gelijk boven een emmer.
Zo nog ff een spiegel inkijken want volgens vriendje heb ik ook een opgezwollen hoofd.
pi_147510261
Agos danic, laat die spiegel dan maar lekker zitten joh -O- Lijkt me zo al naar genoeg...

Moet je echt naar de huisarts toe? Kan er niet over de telefoon een receptje voor iets anders naar de apotheek gestuurd worden? :{
pi_147510497
Einhovenmeet is te ver voor ons (als in: ik heb geen eigen vervoer en met het ov is niet haalbaar). Jammer, want mentaal gezien zie ik een meet inmiddels wel weer zitten. Iemand zin in een kerstborrel in de Randstad? :9 O+ :+

Danic, wat een gehannes joh, heel vervelend!
pi_147510501
Jeetje Spark, wat een zielig verhaald. Beelddenken is dan niet fijn :'(

Danic :*

Vanmorgen ging hier alles mis. Eerst gooit Riley de fles met pap op de grond, dus een mega kleverige kliederboel. Daarna gooit ze de koffie om. En daarna met het hoestdrankje drinken goot ze de helft naast haar lippen. En eigenlijk geen van allen was expres. Dus niet boos geworden, maar ik voelde me er zo verdrietig om dat alles mis ging. En toen weer verdrietig, omdat ik mezelf een aansteller vond.

Gesprek met psycholoog ging wel goed. Volgende week weer terug.
pi_147510522
Ik woon in de Randstad :D
pi_147510570
Volgens mij heeft Eline een schimmel infectie.. Al een paar dagen hele donkerrode luieruitslag die niet minder wordt met sudo of zinkzalf. En ze heeft er ook jeuk aan. Kan vanmiddag gelukkig nog even naar de huisarts (ti's er druk volgens mij alleen vanmiddag nog een plekje en had toch echt heel vroeg gebeld.. Wel vervelend dat ik dan opt werk moeilijk moet doen :{ , vanmorgen was ik gewoon thuis mja)

Ze zat er straks zo aan te dabben dat ze gewoon omviel. Hoop dat de huisarts er iets voor heeft.
pi_147510571
Echt Omen? Ik dacht altijd dat jij ver in het Zuiden woonde, wat raar van mij. Waar zit je?
pi_147510618
Ik woon ook in de randstad L-E ^O^
pi_147510651
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:16 schreef hilliebillie het volgende:
Volgens mij heeft Eline een schimmel infectie.. Al een paar dagen hele donkerrode luieruitslag die niet minder wordt met sudo of zinkzalf. En ze heeft er ook jeuk aan. Kan vanmiddag gelukkig nog even naar de huisarts (ti's er druk volgens mij alleen vanmiddag nog een plekje en had toch echt heel vroeg gebeld.. Wel vervelend dat ik dan opt werk moeilijk moet doen :{ , vanmorgen was ik gewoon thuis mja)

Ze zat er straks zo aan te dabben dat ze gewoon omviel. Hoop dat de huisarts er iets voor heeft.
Meen je dit? Hier is het heel luxe om dezelfde dag nog terecht te kunnen hoor :)
pi_147510662
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
Agos danic, laat die spiegel dan maar lekker zitten joh -O- Lijkt me zo al naar genoeg...

Moet je echt naar de huisarts toe? Kan er niet over de telefoon een receptje voor iets anders naar de apotheek gestuurd worden? :{
Neu. Bijwerkingen moeten besproken worden.
Ik ben zo klaar met dat ziek zijn.

Omen :*
pi_147510774
Randstad :W

Danic wat onwijs naar
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:25:20 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147510791
Niet bepaald randstad en óók niet bepaald in de buurt van Eindhoven :W :')

Maargoed, ik kan me nu sowieso even niet zoveel veroorloven ben ik bang. Dus ik sla weer een rondje over!
pi_147510804
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:19 schreef L-E het volgende:

[..]

Meen je dit? Hier is het heel luxe om dezelfde dag nog terecht te kunnen hoor :)
ja, meestal kan ik als ik om 8 uur bel voor 10 uur nog terecht.. Heb ook de luxe dat ik altijd aan de beurt ben op het tijdstip van afspraak, bij de andere huisartsen is dat niet die lopen minimaal 15 min uit.. Heeeel hard afkloppen trouwens.. Zul je zien dat het vandaag wel uit loopt als ik dus al geen tijd heb..
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:30:19 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147510920
Check dit!! O+

Ik ga het maken :Y

Stond in een foldertje van de Coop, maar hier is de weblog met tutorial :)
pi_147511076
Wat gaaf O+
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:37:15 #21
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_147511111
Ik sla w.b. meet ook over :) Eindhoven is net te ver weg.
pi_147511297
Eindhoven durf ik ook niet aan ivm ver, maar randstad is leuk O+ mits niet te massaal :')
Sarcasme. Herken het.
pi_147511447
Dreumes is alweer wakker. Drie kwartier geslapen. :D
Op het kdv slaapt ze dus bijna twee uur. Ik ben gewoon te leuk. Dat moet de reden zijn :D
pi_147511474
Kerstborrel met wijn in de randstad?!!!
Hoe laat :P

Poeh, dat slapen blijft een onwijs dingetje hier zeg. Ik weet het echt ff niet meer :(
Morgen gaan we hem in een peuterbedje leggen, maar nu moet ik gewoon nog een hele dag doorkomen :'(
en het stomme, is Js een doorslaper! Superfijn, alleen nog steeds geen nachtrust :(

Ik ben wel vanmorgen alleen met twee kinderen naar de dierentuin geweest. Ik vind mezelf stoer :)
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:52:42 #25
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_147511521
Ik vind je ook stoer Loj ;)

Tja, en tips voor dreumes heb ik helaas niet. Bijna peuter hier is ook nog steeds geen heel goede slaper :(

En Omen, dat is t vast! J. slaapt bij oma ook altijd veel langer....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')