Meen je dit? Hier is het heel luxe om dezelfde dag nog terecht te kunnen hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:16 schreef hilliebillie het volgende:
Volgens mij heeft Eline een schimmel infectie.. Al een paar dagen hele donkerrode luieruitslag die niet minder wordt met sudo of zinkzalf. En ze heeft er ook jeuk aan. Kan vanmiddag gelukkig nog even naar de huisarts (ti's er druk volgens mij alleen vanmiddag nog een plekje en had toch echt heel vroeg gebeld.. Wel vervelend dat ik dan opt werk moeilijk moet doen, vanmorgen was ik gewoon thuis mja)
Ze zat er straks zo aan te dabben dat ze gewoon omviel. Hoop dat de huisarts er iets voor heeft.
Neu. Bijwerkingen moeten besproken worden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
Agos danic, laat die spiegel dan maar lekker zitten johLijkt me zo al naar genoeg...
Moet je echt naar de huisarts toe? Kan er niet over de telefoon een receptje voor iets anders naar de apotheek gestuurd worden?
ja, meestal kan ik als ik om 8 uur bel voor 10 uur nog terecht.. Heb ook de luxe dat ik altijd aan de beurt ben op het tijdstip van afspraak, bij de andere huisartsen is dat niet die lopen minimaal 15 min uit.. Heeeel hard afkloppen trouwens.. Zul je zien dat het vandaag wel uit loopt als ik dus al geen tijd heb..quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Meen je dit? Hier is het heel luxe om dezelfde dag nog terecht te kunnen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |