SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Huh wie kwam er vorig seizoen ver dan?quote:
AZ was de laatste die het nog een beetje knap deed.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
AZquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Huh wie kwam er vorig seizoen ver dan?
AZ was de laatste die het nog een beetje knap deed.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
@zhano
Bij ER moesten ze met 2 man zich vasthouden aan een grote boomstam die naar beneden lazerde en rondjes bleef draaien. Ging zo hard en lomp..was echt gevaarlijk. Heb nog nooit zoiets gezien bij ER. Was ook de laatste keer denk ik.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Sowieso is ER saai geworden vind ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:03 schreef Tim86 het volgende:
@zhano
Bij ER moesten ze met 2 man zich vasthouden aan een grote boomstam die naar beneden lazerde en rondjes bleef draaien. Ging zo hard en lomp..was echt gevaarlijk. Heb nog nooit zoiets gezien bij ER. Was ook de laatste keer denk ik.
Gewoon een herhaling van zetten elk jaar, dat doet een programma als WIDM toch beter.![]()
Volgend jaar weer onbekendequote:Op vrijdag 12 december 2014 10:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sowieso is ER saai geworden vind ik.
Gewoon een herhaling van zetten elk jaar, dat doet een programma als WIDM toch beter.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
wat waren de laatste met een halve finale plaats.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja halve finale... de laatste die ver kwamen was gewoon AZ, vorig jaar kwartfinale en verloren van uiteindelijke finalist. Lijkt me hartstikke goed resultaat en een resultaat dat de komende jaren niet verbeterd gaat worden door een NL clubquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat waren de laatste met een halve finale plaats.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat is ook wel eens leuk tochquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:10 schreef Zhano het volgende:
Haha Timmy en sjon die een discussie hebben vanuit hetzelfde standpunt![]()
![]()
Valt wel mee?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:10 schreef Zhano het volgende:
Haha Timmy en sjon die een discussie hebben vanuit hetzelfde standpuntDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Clasiegod gaat feyenoord naar de finale loodsen als je het kiid vraagt hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja halve finale... de laatste die ver kwamen was gewoon AZ, vorig jaar kwartfinale en verloren van uiteindelijke finalist. Lijkt me hartstikke goed resultaat en een resultaat dat de komende jaren niet verbeterd gaat worden door een NL clubPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Neuh, ik heb niet zo'n hoge pet op van Feyenoord. Clasie wel natuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Clasiegod gaat feyenoord naar de finale loodsen als je het kiid vraagt hoor.![]()
![]()
Niet kunnen winnen van een Europa League finalist
7 uur nadat ie down ging stond er hequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
12 uur UK. die 13:00 hier als het goed is.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoe laat ging ie down dan hequote:Op vrijdag 12 december 2014 10:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
7 uur nadat ie down ging stond er he
Thnx over het heggetje.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik hoop wel een grote club voor PSV, eentje waar je je niet hoeft te schamen als je er uit vliegt (i.t.t. de clubs waar we de afgelopen jaren van verloren hebben) en waarvan het geweldig is als je doorkomt. Geen clubs a la Legia Warschau dus..
Doe maar Inter, dan heb je nog een kans ook want die zijn egt slegt.![]()
PSVquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:46 schreef DutchSL het volgende:
Ik hoop wel een grote club voor PSV, eentje waar je je niet hoeft te schamen als je er uit vliegt (i.t.t. de clubs waar we de afgelopen jaren van verloren hebben) en waarvan het geweldig is als je doorkomt. Geen clubs a la Legia Warschau dus..
Doe maar Inter, dan heb je nog een kans ook want die zijn egt slegt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja want Legia is heel slecht idd, die schakelden alleen maar Celtic uit enzo..quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:46 schreef DutchSL het volgende:
Doe maar Inter, dan heb je nog een kans ook want die zijn egt slegt.![]()
Ja. Want Celtic is zo geweldig.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik zeg toch niet dat Legia slecht is, juist niet. Ik zeg juist dat ik liever van een grote club als Inter verlies dan een club zonder grote naam als Legia of Ludogorets of dat soort kut clubs.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja want Legia is heel slecht idd, die schakelden alleen maar Celtic uit enzo..![]()
Wat een misgunnen weer hierquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jullie gun ik wel een uitschakeling tegen Red Bull of Steaua Legia.
Gr gr![]()
ondanks dat het PSVis gun ik ze wel een finale plaats hoor. toch leuk als jullie ook weer eens iets winnen.
#FreeTrapz![]()
Kunnen die elkaar weer loten?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja want Legia is heel slecht idd, die schakelden alleen maar Celtic uit enzo..
En rijdt de trein vandaag ook naar het ijsstadion vanwege het schaatsen? gr gr![]()
Djneper Djnepropetrovsk. Goede herinneringenquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat Legia slecht is, juist niet. Ik zeg juist dat ik liever van een grote club als Inter verlies dan een club zonder grote naam als Legia of Ludogorets of dat soort kut clubs.![]()
nog 1 thuiswedstrijd zonder publiek geloof ik..dat scheeltquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja want Legia is heel slecht idd, die schakelden alleen maar Celtic uit enzo..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
GuidettiGOD speelt daar hequote:Op vrijdag 12 december 2014 10:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Want Celtic is zo geweldig.![]()
Nee want die doet het zo lekker goedquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Beter wint Red Bull EL, wat een bazen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Hij was toch niet ingeschreven voor de groepsfase?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee want die doet het zo lekker goed![]()
Hij doet het daar inderdaad goed. Al een doelpunt of 10 gescoordquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee want die doet het zo lekker goed![]()
Volgend jaar ook Jupiler league in FUT dus hij kan ook bij jong Fe..... Oh nee wacht.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
klopt ja..waarom eigenlijk? Kon toch gewoon nog?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij was toch niet ingeschreven voor de groepsfase?
11 gespeeld, 6 goals in de competitie overigens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die andere 4 waar Kiid het over heeft waren in de beker tegen een kutploegje toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
klopt ja..waarom eigenlijk? Kon toch gewoon nog?
11 gespeeld, 6 goals in de competitie overigens.![]()
![]()
GOD waardig i.m.oquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
klopt ja..waarom eigenlijk? Kon toch gewoon nog?
11 gespeeld, 6 goals in de competitie overigens.
#FreeTrapz![]()
jupquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die andere 4 waar Kiid het over heeft waren in de beker tegen een kutploegje toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alle tegenstanders in Schotland zijn kutploegjes zolang Rangers niet terug is op het hoogste niveau, toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die andere 4 waar Kiid het over heeft waren in de beker tegen een kutploegje toch?![]()
Feyenoord wil zich ook aanmelden daarvoor hoor... Maar het gaat misschien helemaal afgeschaft worden want dit was nog een test.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Volgend jaar ook Jupiler league in FUT dus hij kan ook bij jong Fe..... Oh nee wacht.
Mwah je ziet wel dat die ''kutploegjes'' wel steeds beter gaan voetballen. Dundee United kan je nog als beste voorbeeld zien.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alle tegenstanders in Schotland zijn kutploegjes zolang Rangers niet terug is op het hoogste niveau, toch?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Tis binnenkort toch celtic rangers in de beker?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alle tegenstanders in Schotland zijn kutploegjes zolang Rangers niet terug is op het hoogste niveau, toch?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, het gaat juist uitgebreid worden met tweede divisie enzo (andere beloftenploegen komen ook in de piramide). Nieuws van vorige week gemist?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Feyenoord wil zich ook aanmelden daarvoor hoor... Maar het gaat misschien helemaal afgeschaft worden want dit was nog een test.![]()
Dat nieuwe plan is toch al definitief? Dus zeker dat die 3 teams er nog in blijven zolang ze niet degraderenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Feyenoord wil zich ook aanmelden daarvoor hoor... Maar het gaat misschien helemaal afgeschaft worden want dit was nog een test.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis binnenkort toch celtic rangers in de beker?Hala Madrid !
Servers zijn weer up btwDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ohquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, het gaat juist uitgebreid worden met tweede divisie enzo (andere beloftenploegen komen ook in de piramide). Nieuws van vorige week gemist?ik had nog oud nieuws dus.
Maar Feyenoord neemt na dit seizoen afscheid van Excelsior dus dan zou het wel mogen om mee te doen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ohik had nog oud nieuws dus.
Maar Feyenoord neemt na dit seizoen afscheid van Excelsior dus dan zou het wel mogen om mee te doen.
Zo gaat het worden. Zullen wel in de landelijke divisie komen![]()
Ja, maar dan stromen jullie in die tweede divisie in of lager.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ohik had nog oud nieuws dus.
Maar Feyenoord neemt na dit seizoen afscheid van Excelsior dus dan zou het wel mogen om mee te doen.![]()
Ik heb ook onder een steen geleefd dus de afgelopen week.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yepquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb ook onder een steen geleefd dus de afgelopen week.![]()
![]()
![]()
Wel tof dat ze nu kunnen promoveren en degraderen.quote:
Maar ik neem aan dat ze niet in de Eredivisie kunnen komen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
naar de eredivisie? Heb ook onder een steen geleefd denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel tof dat ze nu kunnen promoveren en degraderen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De beloftenteams bedoel je? Nutteloos eigkquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel tof dat ze nu kunnen promoveren en degraderen.
Zou wel leuk zijn als alle beloftenteams de jupiler league gaan vormen, wat moet de knvb dan
Elke dag![]()
gaat er ook wat aangedaan worden dan dat de beloften teams zo ongeveer elke week weer met een ander team spelen? Als tegenstander moet je maar net geluk hebben of het eerste team wel of niet al gespeeld heeft.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je krijgt natuurlijk wel betere tegenstanders maar als ze allemaal in de Jupiler League gaan zitten dan is het nut ook weer weg ja.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De beloftenteams bedoel je? Nutteloos eigk
Zou wel leuk zijn als alle beloftenteams de jupiler league gaan vormen, wat moet de knbv dan
Jong Heerenveen won laatst van Jong Groningen om in de winnaarscompetitie te komen ofzo, zitten die dan in dit model in de landelijke divisie?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bohhh 6 clichys voor 10k in totaal gekocht #madprofitsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja maar ook daar zou het in theorie wel verneukt kunnen worden. Stel barca b wordt daar kampioen en barca zelf degradeerdquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:34 schreef DutchSL het volgende:
In Spanje hebben ze een vergelijkbaar systeem met hun B teams en daar werkt het ook primaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als het op den duur voor een algemeen hoger niveau leid vind ik het wel netjes. Maar ben bang dat we voor dat zover is nog veel gezeik krijgen zoals met VVV laatst die tegen een veel beter Jong Ajax speelden dan andere teams... Dat is gewoon je reinste competitievervalsing.![]()
Ach je hebt er sowieso geen fuck aan. Zon jongteam is toch zielloos man, komt geen hond naar kijken en de resultaten maken 0.0 uitDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Geen hond naar kijken?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ach je hebt er sowieso geen fuck aan. Zon jongteam is toch zielloos man, komt geen hond naar kijken en de resultaten maken 0.0 uit
Bij jong twente jong psv waren laatst 100 toeschouwers ofzoquote:
Elke dag![]()
Ik zou ook niet zo geneigd zijn om op een random maandag uren te rijden om die twee tegen elkaar te zien spelenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij jong twente jong psv waren laatst 100 toeschouwers ofzo![]()
![]()
Bij Jong Ajax is de hoofdtribune wel redelijk gevuld altijd.. Bij Twente zal het wel waardeloos zijn en PSV weet ik nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ach je hebt er sowieso geen fuck aan. Zon jongteam is toch zielloos man, komt geen hond naar kijken en de resultaten maken 0.0 uit
Jong Ajax heeft dit seizoen ook gewoon een vaste kern van spelers. Af en toe doen spelers als Denswil, Van de Hoorn en Duarte mee maar het is meestal hetzelfde met uitschieters zoals tegen VVV waar er een waardeloos elftal opgesteld moest worden![]()
En dat is mijn punt dus ookquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo geneigd zijn om op een random maandag uren te rijden om die twee tegen elkaar te zien spelen
Elke dag![]()
Maar zou dat veel anders zijn bij een RKC - Almere City?quote:In Engeland is dat toch anders. Daar heb je in de 4e divisie clubs met meer fans dan de meeste Eerste Divisionisten hier.
![]()
Trapz jonge, hoe was het. Nog wat vervelende nepfransozen in elkaar gekoekt?
Dat lege stadion en dat groepje gekke 'ultra's' met dat eindeloos gemep op die trommels.
Feyenoord Rotterdam![]()
Joop is er zelf dan ook niet die is de wijken inquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:45 schreef DutchSL het volgende:
Toch zaten er bij Jong PSV en Jong Ajax gemiddeld meer mensen dan bij Almere City
Bij Twente niet.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit seizoen wel meer man bij Almereal gaat de data maar tot 4/5 thuiswedstrijden dus die is niet up to date.
16 FC Oss 1.113 4 -24,2% 1.221
17 Almere City FC 1.070 4 1,4% 1.475
18 PSV-2 791 5 -34,3% 1.250
19 Ajax-2 Amsterdam 731 4 -40,9% 1.165
20 FC Twente '65-2 169 4 -80,8% 225
Gemiddeld 169 man bij Twente![]()
![]()
Rkc heeft best veel supporters. En is toch een club met historie en het gaat tenmjnste ergens om. Jong psv boeit geen fuck of ze winnen of verliezenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar zou dat veel anders zijn bij een RKC - Almere City?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
nog gefapt?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat lege stadion en dat groepje gekke 'ultra's' met dat eindeloos gemep op die trommels.![]()
Ritje police liege gehadquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat lege stadion en dat groepje gekke 'ultra's' met dat eindeloos gemep op die trommels.
Que?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die dat zag![]()
no fap topic.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Feyenoord topic ofwa? Snap m even nietDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik had ook geen idee waar ze het over hadden tot dat ik zijn post geschiedenis bekeek.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh het ging mij over de wedstrijd van gister johDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vorige week had ik een random uurtje waar opeens tientallen squad fitnesses verkocht waren, nu een random uurtje met tientallen non-shiny contracten (300/350) verkocht, 46 om precies te zijn.
Maar heb er nog steeds meer dan 300![]()
![]()
Raar is dat hequote:Op vrijdag 12 december 2014 12:25 schreef DutchSL het volgende:
Vorige week had ik een random uurtje waar opeens tientallen squad fitnesses verkocht waren, nu een random uurtje met tientallen non-shiny contracten (300/350) verkocht, 46 om precies te zijn.
Maar heb er nog steeds meer dan 300heb ik ook wel eens last van
zomaar hele bergen en daarna sporadisch 1tje. alsof ze je soms wel soms niet laten zien bij zoekopdrachten.
#FreeTrapz![]()
komt nu door maintenancequote:Op vrijdag 12 december 2014 12:25 schreef DutchSL het volgende:
Maar heb er nog steeds meer dan 300Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verdomme miste half uurtje geleden een lahm voor 735. zit nu alweer op 820
#FreeTrapz![]()
tis watquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:28 schreef FCsuarez het volgende:
Verdomme miste half uurtje geleden een lahm voor 735. zit nu alweer op 820![]()
quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zegt de man die elke profit van 500 coins post.quote:
Vandaar ook dequote:Op vrijdag 12 december 2014 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben mensen wel niet dat tegen mij gezegd? Dus daarom zei ik het nu.
[..]
Dat ook.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zegt de man die elke profit van 500 coins post.![]()
Als ik jou was zou ik maar goed opletten dat je nergens tegen aanloopt dit weekend mannetje.quote:
Even een FB accountje aanmaken gr gr
#FreeTrapz![]()
Jij was het dus.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar goed opletten dat je nergens tegen aanloopt dit weekend mannetje.
Even een FB accountje aanmaken gr gr![]()
Eerst hier zielig lopen doen dat dat echt niet kan..___!
Ik weet niet eens hoe DS2 heetquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij was het dus.![]()
Eerst hier zielig lopen doen dat dat echt niet kan..___!
![]()
Kom niet verder dan zijn voornaam
#FreeTrapz![]()
Wow 1900quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt 500 coins profit ja.
Wow 10k
Zure bom. Laat mij die deals gewoon posten man. Ik zei alleen maar 'tis wat' met die PI en jij moet meteen weer commentaar hebben, zoals je altijd commentaar op me hebt. Laat het gewoon een keer gaan.quote:![]()
Wow 1 gratis silver pack verdiend aan de handel van een bronze IFquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (gekocht voor 115k en nog 1 voor 100k die ik gebruik)
echt 500 coins profit ja.
#suchskill #daretoDS2 #velekleinebeetjewordenvanzelfeenboelPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als ik die andere die ik gebruik verkoop levert dat wel wat meer winst op. Maar dat doe ik dus niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wow 1 gratis silver pack verdiend aan de handel van een bronze IF
#suchskill #daretoDS2 #velekleinebeetjewordenvanzelfeenboel![]()
Dark?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe DS2 heet![]()
Kom niet verder dan zijn voornaamFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Je hele Msc-thesis schrijven terwijl je de modellen nog lang niet klaar hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Familie van?quote:
had hem eerder blank pukkelig met rood vlassig haar verwacht
#FreeTrapz![]()
Ik kom ook uit het noorden, maar ben verre van rood en linksquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die noordelijke provincies zijn allemaal rood, links werkschuw tuig.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Blauw?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:09 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik kom ook uit het noorden, maar ben verre van roodRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Aldus onze gothic.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die noordelijke provincies zijn allemaal rood, links werkschuw tuig.
#lekkervooroordelenspuienPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh ok. Ik ook niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:09 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik kom ook uit het noorden, maar ben verre van rood en links
Groeten uit de meest linkse stad van NL, Havana aan de Waal![]()
![]()
Meer groen, de kleur van kapitalisme hi ha hoquote:
#armestudentzondergeld
Wat is er met al die hashtags.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Aldus onze gothic.
#lekkervooroordelenspuienRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gothic is iets anders dan metal.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Aldus onze gothic.
#lekkervooroordelenspuien![]()
#nationalhashtagdayquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is er met al die hashtags.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een prof die een tentamen fucking specifiek maakt terwijl hij alle colleges heeft overgelaten aan studenten en die dus vooral een globaal overzicht hebben gegeven.
Elke dag![]()
In die top 30 zijn het eigenlijk alleen nog maar standaard nummers die je ook in al die andere top 1000/2000 lijsten tegen komt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch maar even het einde van die top 1000 van Veronica luisteren.![]()
![]()
Entrepreneurship?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Een prof die een tentamen fucking specifiek maakt terwijl hij alle colleges heeft overgelaten aan studenten en die dus vooral een globaal overzicht hebben gegeven.![]()
Proefloting heeft Feyenoord Aalborg geloot
Maandag dan maar Liverpool lotenquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Proefloting heeft Feyenoord Aalborg geloot![]()
Ik dacht dat de loting vandaag wasdat is anders ook altijd op de vrijdag na de Europese wedstrijden volgens mij.
![]()
Ja een van de 3. Maar idd van meneer klein jaquote:
Elke dag![]()
Dat is bij deze lijst wel iets anders. Maar die nummers die hoog staan blijven mooi (vooral One)quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In die top 30 zijn het eigenlijk alleen nog maar standaard nummers die je ook in al die andere top 1000/2000 lijsten tegen komt.![]()
#LekkerNummer #HashtagFridayquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is bij deze lijst wel iets anders. Maar die nummers die hoog staan blijven mooi (vooral One)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
#3DagenWachten #WatTeDoenInHetWeekendquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:17 schreef DutchSL het volgende:
Ik dacht dat de loting vandaag wasdat is anders ook altijd op de vrijdag na de Europese wedstrijden volgens mij.
One van U2 of Metallica? Beiden staan volgens mij ook gewoon hoog in de top 2000.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is bij deze lijst wel iets anders. Maar die nummers die hoog staan blijven mooi (vooral One)
Alleen zie je hier geen Boudewijn de Groot - Avond zoals bij Radio 2 en geen Mental Theo zoals bij Q-Music![]()
![]()
Beide zijn mooi, maar die van Metallicaquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
One van U2 of Metallica? Beiden staan volgens mij ook gewoon hoog in de top 2000.
Alleen zie je hier geen Boudewijn de Groot - Avond zoals bij Radio 2 en geen Mental Theo zoals bij Q-MusicDaar heb ik ook op gestemd voor de top 2000. Pink Floyd stond in deze lijst wel veel lager dan in de top 2000.
![]()
Liever die goede oude nummers dan Taylor Swift en Beyonce wat mij betreftquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:23 schreef Kiid het volgende:
Nu staat weer die schijt tering bende op met de zoveelste top 1.000. Altijd diezelfde oude nummers
Straks Adele..dat dan weer wel.![]()
Haters gonna hate hate hate hate hatequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Liever die goede oude nummers dan Taylor Swift en Beyonce wat mij betreftDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Godver... Ik weet op welke melodie dit isquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haters gonna hate hate hate hate hateik
![]()
![]()
Flikker eens op met je maffe hekkie manquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
#3DagenWachten #WatTeDoenInHetWeekendPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Agh joh val over het heggetje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Flikker eens op met je maffe hekkie man
#FallOver_HedgeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kersthits.nlquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Liever die goede oude nummers dan Taylor Swift en Beyonce wat mij betreft
Straks Adele..dat dan weer wel.![]()
![]()
Tjah werd je van de zomer dan ook mee doodgegooid met dat nummerquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver... Ik weet op welke melodie dit isik
Elke dag![]()
Ach kop een treinquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh joh val over het heggetje.
#FallOver_Hedge
#thomasdetreinPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb niet zo snel een hekel aan een nummer.. maar ik vind Down by the River (van de FIFA 15 soundtrack) een vreselijk nummer. Vooral dat stukje met dat ohhhhhhh.![]()
Mede mogelijk gemaakt door TT mis ik hierquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (gekocht voor 115k en nog 1 voor 100k die ik gebruik)
echt 500 coins profit ja.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ahjo krijg een peuter aan je leuterquote:
#kiidPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat ga ik zeggen als ik die andere van 100k verkoop. Voorlopig gaat dat nog niet gebeuren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door TT mis ik hier![]()
Dat lijkt wel die kakker van Utopiaquote:
Elke dag![]()
Deze had je zonder mij ook niet kunnen verkopenquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ga ik zeggen als ik die andere van 100k verkoop. Voorlopig gaat dat nog niet gebeuren.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
1quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat lijkt wel die kakker van Utopia![]()
TT.gifquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb een hekel aan Andre Hazes, die staat wel in deze top 1000 (onbegrijpelijk met deze doelgroepquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb niet zo snel een hekel aan een nummer.. maar ik vind Down by the River (van de FIFA 15 soundtrack) een vreselijk nummer. Vooral dat stukje met dat ohhhhhhh.), toen heb ik de radio even uitgezet.
Ook als dat Noemanoema Jee nummer (weet ik veel wat ze zingen, Roemeens volgens mij) van een paar jaar geleden wel eens langs komt. Gvd wat irritant![]()
Dragostea din tei!quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Andre Hazes, die staat wel in deze top 1000 (onbegrijpelijk met deze doelgroep), toen heb ik de radio even uitgezet.
Ook als dat Noemanoema Jee nummer (weet ik veel wat ze zingen, Roemeens volgens mij) van een paar jaar geleden wel eens langs komt. Gvd wat irritant![]()
![]()
Serieus? Ik vind het een van de betere nummersquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb niet zo snel een hekel aan een nummer.. maar ik vind Down by the River (van de FIFA 15 soundtrack) een vreselijk nummer. Vooral dat stukje met dat ohhhhhhh.
![]()
2x Phil Collins![]()
![]()
e:
1x gelukkig maar zie ik nuRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geniet er nog maar even van. Phil komt zo weerquote:![]()
Wel Led zeppelinbazen lijst.
#FreeTrapz![]()
Je P van het vmbo ofzo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:57 schreef DePresident. het volgende:
Alleen nog een Engelse e-mail voldoende afsluiten en dan is m'n P binnen.![]()
Haha noob nu pasquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:57 schreef DePresident. het volgende:
Alleen nog een Engelse e-mail voldoende afsluiten en dan is m'n P binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind het ook wel een chill nummertje!quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het een van de betere nummers
Kwabs was laatst trouwens bij de wereld draait door. Hij staat op een lijstje van de BBC: Sound of 2015.
![]()
Commerciële Economie. Praktijkgedeelte van Business English bestaat uit een presentatie die ik vandaag gehaald hebt, en een e-mail.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Een Engelse mail? Wat studeer je dan?
PSN: DePresident_![]()
scheelt niet veel dusquote:
maarre gefeliciteerd natuurlijkFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
#goedevoornemenszomagikhetgraagzienquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:05 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Vanaf het nieuwe jaar ga ik liev doenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Laatst weer een paar nieuwe nummertjes tegen gekomen. Nog nooit van Max Frost gehoord maar dit vind ik wel lekker!
![]()
ik vind jou altijd wel lievquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:05 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Vanaf het nieuwe jaar ga ik liev doen
altijd goed en zou ik zeker doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:07 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Wil ook zeker nog doorstuderen na deze opleiding ja.
Ah zo, nou wel lekker om binnen te hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:06 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Commerciële Economie. Praktijkgedeelte van Business English bestaat uit een presentatie die ik vandaag gehaald hebt, en een e-mail.
Dit weekend kan ik hopelijk m'n masterscriptie definitief inleveren![]()
![]()
Dan ga ik maar niet kritisch zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:08 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ben ik ook wel, tot iemand mij irriteerd![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:08 schreef Roypsv het volgende:
[..]
![]()
Wat studeer jij dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ah zo, nou wel lekker om binnen te hebben.
Dit weekend kan ik hopelijk m'n masterscriptie definitief inleveren
#FreeTrapz![]()
Ik vind jou ook liefquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:08 schreef Roypsv het volgende:
[..]
![]()
#FreeTrapz![]()
Kuyt in de winterstop al mogelijk naar Feyenoord zodat Fenerbahce een plaatsje heeft voor Stoch.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit ben jij toch kiid![]()
http://www.at5.nl/artikel(...)n-stelletje-mongolen
Dit ben jij toch?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee das mien opa.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben jij toch?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:16 schreef Ozz-03 het volgende:
Kuyt in de winterstop al mogelijk naar Feyenoord zodat Fenerbahce een plaatsje heeft voor Stoch.![]()
Nooit thuis zijn om het uit te geven maar wel lekker veel geld hebbenquote:![]()
#livingthegoodlifePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Preciesquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nooit thuis zijn om het uit te geven maar wel lekker veel geld hebben![]()
#livingthegoodlife![]()
![]()
Always hardcorequote:Op vrijdag 12 december 2014 14:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit ben jij toch kiid![]()
http://www.at5.nl/artikel(...)n-stelletje-mongolen![]()
![]()
je kan zeggen wat je wil maar ze hebben wel gelijjjjjjjjjjjjjjkquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat waren nog eens tijden...dat POTS niet in pak naar zijn werk ging, maar gewoon in zijn Aussie naar Club Xquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Club Xquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden...dat POTS niet in pak naar zijn werk ging, maar gewoon in zijn Aussie naar Club X
Ook naar de sporthallen geweest?
Trouwens geen Cavello hebben
Ik ga dit dus echt niet helemaal kijken ofzo he..quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:22 schreef ThadCastle het volgende:
Zhano, is dat jouw held?
Charles Barkley kan echt niet praten![]()
![]()
![]()
Cavello's afkeuren omdat ze een lelijk kleurtje onder de rits haddenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Club X
Trouwens geen Cavello hebben
Denk dat POTS een zwabber was
#FreeTrapz![]()
best leuk team eigenlijk. Ook met de nif versiesquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gewoon, een gemiddelde sporthal bij ons in de provincie voor een of andere rave, bedoel je?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Club X
Trouwens geen Cavello hebben![]()
Tuurlijk wel. Maar ik heb alleen een ooit korte broek van Cavello gehad meen ik, ik vond Australian-pakken veel mooier
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je bedoelt dat ik nooit aan de XTC gezeten heb: klopt. Als je bedoelt dat ik niet volledig kaal was: klopt. Wel een "randje" in mijn kapsel thoughquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Cavello's afkeuren omdat ze een lelijk kleurtje onder de rits hadden
Denk dat POTS een zwabber wasEn ik was nog best jong, dus het is niet zo dat ik het hele weekend alle feesten afliep.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
mad respect voor deze manquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon, een gemiddelde sporthal bij ons in de provincie voor een of andere rave, bedoel je?![]()
Tuurlijk wel. Maar ik heb alleen een ooit korte broek van Cavello gehad meen ik, ik vond Australian-pakken veel mooier![]()
heb een keer zo hard aan de xtc gezeten dat ik dacht dat een maat van mij aan het playstationen was in die zaal.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat ik nooit aan de XTC gezeten heb: klopt. Als je bedoelt dat ik niet volledig kaal was: klopt. Wel een "randje" in mijn kapsel though![]()
Ik bedoelde eigenlijk sportpaleis in Antwerpenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon, een gemiddelde sporthal bij ons in de provincie voor een of andere rave, bedoel je?![]()
Tuurlijk wel. Maar ik heb alleen een ooit korte broek van Cavello gehad meen ik, ik vond Australian-pakken veel mooierIk kwam pas nog mijn gabber outfit tegen
Bazen trainingspakjes en een bomberjack
Waarom verbaast me dit weer niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb een keer zo hard aan de xtc gezeten dat ik dacht dat een maat van mij aan het playstationen was in die zaal.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die tyfes Pool kost gewoon 440Kquote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Waarom kijk ik hier niet van opquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb een keer zo hard aan de xtc gezeten dat ik dacht dat een maat van mij aan het playstationen was in die zaal.
#FreeTrapz![]()
dat waren mooie tijdenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dit weer niet?![]()
Vroegaahhh waar de pillen tenminste nog goed.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ga zo een keer in het jaar nog wel (naar Reverze bv). Machtig mooi. Maar ik kan er niet zo goed meer tegen...dagen later nog last vanquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk sportpaleis in AntwerpenIk kwam pas nog mijn gabber outfit tegen
Bazen trainingspakjes en een bomberjack
Bomberjack ook gehad. "Wanna play pool??...Fool!"NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Verheagh danquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb ik al in een ander team zitten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga zo een keer in het jaar nog wel (naar Reverze bv). Machtig mooi. Maar ik kan er niet zo goed meer tegen...dagen later nog last van
Bomberjack ook gehad. "Wanna play pool??...Fool!"![]()
Force Records ofzo toch?
Ik had ook allemaal shirtjes van Euromasters.
Ik voel een generatiekloof. Volgens mij hebben er hier maar 3 of 4 het echt meegemaaktquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Force Records ofzo toch?
Die Thunderdome CD met IT op de voorkantgeen melodie in te ontdekken gewoon stampen.
#FreeTrapz![]()
kan me dit nog wel herinneren hoor, HE SCheidS HOu JE beKquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik voel een generatiekloof. Volgens mij hebben er hier maar 3 of 4 het echt meegemaakt![]()
Mijn eerste bandje van Thunderdomequote:Op vrijdag 12 december 2014 14:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik voel een generatiekloof. Volgens mij hebben er hier maar 3 of 4 het echt meegemaaktmachtig mooi.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kan me dit nog wel herinneren hoor, HE SCheidS HOu JE beKPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Forze volgens mijquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Force Records ofzo toch?
DJ Panic zat daar ook bij
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:33 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zou je ook zo'n team kunnen maken in 4-3-2-1 ?
gr gr![]()
Mijn eerste bandje met Poing! eropquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mijn eerste bandje van Thunderdomemachtig mooi.
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ramiresquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:39 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wie als vervanger voor yaya toure?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Had eerst ramires daar staan (en cahill > kompany) maar dan werd het wel erg veel chelseaquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:39 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wie als vervanger voor yaya toure?![]()
![]()
DJ Panic draaide twee weken geleden nog bij ons in de lokale club.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Forze volgens mij
DJ Panic zat daar ook bij
Draait die gast serieus nog? Die moet echt grijs zijn...quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
DJ Panic draaide twee weken geleden nog bij ons in de lokale club.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Draaien er heel veel nog volgens mij Korsakoff, Dana, DarkSereroRaverquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Draait die gast serieus nog? Die moet echt grijs zijn...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mijn beeld van Pots, wat doe je
Elke dag![]()
Korsakoff was niet echt een DJ van het eerste uur hoor. Darkraver wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Draaien er heel veel nog volgens mij Korsakoff, Dana, DarkSereroRaver
Overigens heb ik echt maar een paar jaar eraan meegedaan, dat hele gabber-gedoe. Toen was het leuke er wel weer vanafde muziek blijft alleen wel heel tof om soms nog eens te luisteren. Mooie herinneringen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vond je niet echt het type voor gabberenquote:
Elke dag![]()
Ik was 14/15/16 ofzo. Je moet het gewoon meer zien als een modetrend in die tijd. En ja, daar moest ik aan meedoenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vond je niet echt het type voor gabberen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Korsakoff kan ik toevallig omdat ze hierin de buurt woont.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Korsakoff was niet echt een DJ van het eerste uur hoor. Darkraver wel natuurlijk.
Overigens heb ik echt maar een paar jaar eraan meegedaan, dat hele gabber-gedoe. Toen was het leuke er wel weer vanafde muziek blijft alleen wel heel tof om soms nog eens te luisteren. Mooie herinneringen
Iedere trouwerij die ik tot nu toe heb gehad komt er nog wel wat happy hardcore voorbijstaan die jonge kids je soms aan te kijken wat the FUCK is deze malloot aan het doen.
#FreeTrapz![]()
Maar dat hebben ze sowieso toch als ze jou zien? Ik bedoel: daar hoeft toch niemand happy hardcore voor te draaien?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Korsakoff kan ik toevallig omdat ze hierin de buurt woont.
Iedere trouwerij die ik tot nu toe heb gehad komt er nog wel wat happy hardcore voorbijstaan die jonge kids je soms aan te kijken wat the FUCK is deze malloot aan het doen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:![]()
Streamen als je er mee gaat spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah oke, net als Jumpstyle toen ik rond die leeftijd zatquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik was 14/15/16 ofzo. Je moet het gewoon meer zien als een modetrend in die tijd. En ja, daar moest ik aan meedoenOh wat was dat kut zeg
Elke dag![]()
Nee dat is alleen wanneer ik mij rondom schoolpleinen begeef.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze sowieso toch als ze jou zien? Ik bedoel: daar hoeft toch niemand happy hardcore voor te draaien?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zou best kunnen ja. Meer dan jumpstyle was gabber ook een manier van kleden enzo, echt een volwaardige substroming. Dat zie je nu niet zo veel meer, geloof ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke, net als Jumpstyle toen ik rond die leeftijd zatOh wat was dat kut zeg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee dat is alleen wanneer ik mij rondom schoolpleinen begeef.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tijden waren dat nog eensquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja. Meer dan jumpstyle was gabber ook een manier van kleden enzo, echt een volwaardige substroming. Dat zie je nu niet zo veel meer, geloof ik.Charlie en theo
#FreeTrapz![]()
Weet nog goed hoe iedereen op het middelbaar een keer gymles moest geven en 1 groepje koos ervoor om jumpstyle les te gevenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja. Meer dan jumpstyle was gabber ook een manier van kleden enzo, echt een volwaardige substroming. Dat zie je nu niet zo veel meer, geloof ik.![]()
![]()
Unban me plsquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:57 schreef Roypsv het volgende:
waar zijn mijn fans.
http://www.twitch.tv/roydewit![]()
Jumpstyle
Toen ik naar Hollywood nog ging stonden die gasten met diamanten oorbelletjes, gescheurde broeken, all stars en omhoog gestylde gelhaar synchroon te klompendansen
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jumpstyle
Toen ik naar Hollywood nog ging stonden die gasten met diamanten oorbelletjes, gescheurde broeken, all stars en omhoog gestylde gelhaar synchroon te klompendansen![]()
Ook niet echt mijn ding. In ons zaalvoetbalteam zat een gast die ooit nog een jumpstyle-hitje had (kwam in de top-40). Ben alleen zijn naam kwijt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jumpstyle
Toen ik naar Hollywood nog ging stonden die gasten met diamanten oorbelletjes, gescheurde broeken, all stars en omhoog gestylde gelhaar synchroon te klompendansenook nooit gesnapt
![]()
Kwam Lindsay laatst nog tegen maar kon je beter de DJ's uit die tijd hebben![]()
Zou the beast er wel even op willen unleashen
#FreeTrapz![]()
Patrick jumpenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Ook niet echt mijn ding. In ons zaalvoetbalteam zat een gast die ooit nog een jumpstyle-hitje had (kwam in de top-40). Ben alleen zijn naam kwijt????????????????/
Elke dag![]()
Hollywood, lekker 14-jarige scorenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jumpstyle
Toen ik naar Hollywood nog ging stonden die gasten met diamanten oorbelletjes, gescheurde broeken, all stars en omhoog gestylde gelhaar synchroon te klompendansen![]()
![]()
Uhm neequote:Op vrijdag 12 december 2014 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Patrick jumpen????????????????/
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: