Ik zou gillend gek worden inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou per direct zeggen van jij eruit of die smerige slang eruit.
Is toch geen doen zo. Lig je daar te slapen vind je in de ochtend opeens een slang kronkelend naast je![]()
![]()
![]()
![]()
Hypocriet, waarom? Moet ik alles eten ofzo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom hypocriet om dolfijnen niet te eten
Ik zou denk ik verstijfd van angst daar liggenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou gillend gek worden inderdaad
Daarom stel ik ook de voorwaarde dat de diersoort in principe niet bedreigd is. Ik heb ooit walvis aangeboden gekregen maar niet opgegeten vanwege de kwetsbare status van die beesten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Varkens horen bij de veehouderij.
Dolfijnen laat je niet uitsterven
Supertofquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof is dat he![]()
Met hele emmers tegen die vacht aan smijtenEn je ziet ze daar echt van genieten
Gaan ze helemaal goedkeurende geluiden maken enzo
Sowieso fascinerende beesten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Supertof![]()
Lekker met zand scrubben idd
Je hoeft niet alles te eten, maar onderscheid maken tussen dolfijnen en varkens omdat dolfijnen zogenaamd intelligenter zijn is wel hypocriet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hypocriet, waarom? Moet ik alles eten ofzo?
Goed, goed, remedial teachers en dolfijnen, die eet ik niet.
Niet alleen omdat ze intelligenter zijn. Maar het is wel een kwetsbaarder diersoort dan een varkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te eten, maar onderscheid maken tussen dolfijnen en varkens omdat dolfijnen zogenaamd intelligenter zijn is wel hypocriet.
Hypocriet? Wie houd ik voor de gek? Niemand. Ik ben aan niemand verantwoording schuldig over wat of wie ik hoe laat waar dan ook eet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te eten, maar onderscheid maken tussen dolfijnen en varkens omdat dolfijnen zogenaamd intelligenter zijn is wel hypocriet.
Niet mijn vriendin thank god, een vriendinquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou denk ik verstijfd van angst daar liggen![]()
Ga je samenwonen met haar en wil zij wat van die schepsels in je huis
Ik vind leeuwen wel vet, maar zou ook wel doodsbenauwd zijn als ik oog in oog sta met zo'n dier zonder hek of glas ertussenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben ook echt doodsbenauwd voor slangen1 van de weinige dieren waar ik echt bang voor ben denk ik
Katten kunnen ook depressief raken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso fascinerende beesten.
Ook de enige beesten in het dierenrijk die een rouwperiode hebben als er 1 iemand van hun soort overleden is enzo.
Kunnen ook echt serieus depressief worden als er iets ergs gebeurt met een naaste van ze
Slangen en spinnen en als runner up insectenquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben ook echt doodsbenauwd voor slangen1 van de weinige dieren waar ik echt bang voor ben denk ik
Klopt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Katten kunnen ook depressief raken.
Idd heel bijzonder, soms sterven ze letterlijk van verdrietquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso fascinerende beesten.
Ook de enige beesten in het dierenrijk die een rouwperiode hebben als er 1 iemand van hun soort overleden is enzo.
Kunnen ook echt serieus depressief worden als er iets ergs gebeurt met een naaste van ze
Nee dan haal ik drie leeuwen in mijn huis die mij mogen beschermen tegen dat walgelijke glibberdingquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet mijn vriendin thank god, een vriendin![]()
Ik zou nooit kunnen leven met zo'n vies klote beest in huis
Whiskersbash, permaban.quote:
Wel heel lastig te constateren. Al heb ik het gevoel dat één kat bij mij wel depressief was. Snauwde iedereen af en had zelden zin om te spelen of te chillen. Altijd maar op die vensterbank liggenquote:
Uhu. zat 1 olifant bij en haar kind was door stropers vermoord, en haar slagtanden afgesneden en achter gelaten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idd heel bijzonder, soms sterven ze letterlijk van verdriet
Dat is dan ook mijn criteriumquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet alleen omdat ze intelligenter zijn. Maar het is wel een kwetsbaarder diersoort dan een varken
Je bent aan jezelf verantwoording toe als de dolfijnen, walvissen, schildpadden, haaien of wat dan ook op een gegeven moment uitgestorven isquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hypocriet? Wie houd ik voor de gek? Niemand. Ik ben aan niemand verantwoording schuldig over wat of wie ik hoe laat waar dan ook eet.
Kan ook gewoon een tijdelijke periode zijn hequote:Op vrijdag 12 december 2014 05:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel heel lastig te constateren. Al heb ik het gevoel dat één kat bij mij wel depressief was. Snauwde iedereen af en had zelden zin om te spelen of te chillen. Altijd maar op die vensterbank liggen
Ik heb een leeuw geknuffeldquote:Op vrijdag 12 december 2014 05:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind leeuwen wel vet, maar zou ook wel doodsbenauwd zijn als ik oog in oog sta met zo'n dier zonder hek of glas ertussen
Nee die kat was het echt 10 jaar lang.quote:Op vrijdag 12 december 2014 05:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een tijdelijke periode zijn he![]()
Moet je ze even alleen laten en komen ze vanzelf wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |