Ben je nog helemaal niet in Sydney,Canberra en New Castle geweest?quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja lijkt mij super tof inderdaad. Wil inderdaad sowieso nog naar de oostkust gaan.
Ik moet ook nog terugkijken, maar die relnicht zit dus in de finalequote:Op vrijdag 12 december 2014 03:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen Ernst Paul overleed werd het al kut en toen Dennis het ging presenteren werd het nog kutter en nu Evi weg is is het nog kutter het kan alleen erger als die Ferry Doedels straks nog wint ook.
Ik ben momenteel druk bezig voor mijn bedrijf dus heb geen tijd om er een paar weken tussenuit te gaan. Komt denk ik in 2015.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je nog helemaal niet in Sydney,Canberra en New Castle geweest?
Het fok topic is mijn bron maar ga het niet eens meer terug kijken denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet ook nog terugkijken, maar die relnicht zit dus in de finale
Is dat laatste zo extreem netjes dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet dit:
[ afbeelding ]
Maar dit:
[ afbeelding ]
Ja ik wilde niks spoileren omdat ik daar zelf net boos om werd maar gelukkig doet Mikey het alquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet ook nog terugkijken, maar die relnicht zit dus in de finale
Expeditie spoilersquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen Ernst Paul overleed werd het al kut en toen Dennis het ging presenteren werd het nog kutter en nu Evi weg is is het nog kutter het kan alleen erger als die Ferry Doedels straks nog wint ook.
Mwah in de serie merk je het veel meerquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat laatste zo extreem netjes dan?
Jij was echt fucking vervelend laats met je klb kutspoiler-topicsquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Expeditie spoilers
Ik ga slapen
Trusten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Weltrusten iedereen.
Ah oke, veel plezier iig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben momenteel druk bezig voor mijn bedrijf dus heb geen tijd om er een paar weken tussenuit te gaan. Komt denk ik in 2015.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij was echt fucking vervelend laats met je klb kutspoiler-topics
Hoelang kreeg je ban?quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar kreeg ik dan ook een ban voor
quote:
TR afgevinktquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:56 schreef datismijnmening het volgende:
Tevens: Bans worden niet besproken, TR gemacht
Ik wil het niet weten, ik moet de laatste film nog zienquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]Lekker voor je
Ik spoilerde mezelf laatst hard met Hunger Games
Die had ik al gezien, ik spoilerde mezelf over het allerlaatste deelquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, ik moet de laatste film nog zien
Weet ik maar ik ga volgende week naar Bali. Vier kerst en oud&nieuw tijdens mijn vakantie in Indonesiëquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah oke, veel plezier iig.
Als je trouwens de tijd kunt vinden dan moet je sowieso proberen om bij de fireworks in Sydney te zijn op oudjaar. Absoluut een bucketlist item
Je bent zelf een TRquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:56 schreef datismijnmening het volgende:
Tevens: Bans worden niet besproken, TR gemacht
Ook niet verkeerd hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet ik maar ik ga volgende week naar Bali. Vier kerst tijdens mijn vakantie in Indonesië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |