Nu wil ik dat proevenquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De structuur van kip en de smaak meer van vis.
Heel apart, mits goed klaargemaakt, het vlees moet zacht zijn.
Hier worden ze vooral als huisdier gezien, maar je kunt honden net zo goed voor de slacht houden als koeien natuurlijk, zoals in Azie gedaan wordt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar een hond of een hamster vind ik helemaal geen dieren om gebruikt te worden voor vlees.
Dat wordt niet in heel Azie gedaan toch? Alleen in China.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier worden ze vooral als huisdier gezien, maar je kunt honden net zo goed voor de slacht houden als koeien natuurlijk, zoals in Azie gedaan wordt.
Dan geef ik wel echt de voorkeur aan vlees. Ook al is het van een hond of een kat.quote:
Gewoon zeggen dat ik allergisch ben voor rijst.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Maak alsjeblieft een filmpje als je naar de Sumo gaat n dat vraagt
Zo doen die fucking gringo's het...quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu wil ik dat proeven![]()
Structuur van kip, dus je kan er Hot Schubben van maken en in een bucket flikkeren
Dit. Slaat nergens op om het ene dier wel en het andere dier niet als slachtvee te zien, alleen maar omdat ze pootjes kunnen geven en kunnen spinnen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier worden ze vooral als huisdier gezien, maar je kunt honden net zo goed voor de slacht houden als koeien natuurlijk, zoals in Azie gedaan wordt.
Dan moet je geen sushi nemen. Je weet hoe sushi eruit ziet toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan geef ik wel echt de voorkeur aan vlees. Ook al is het van een hond of een kat.
Noten vind ik zulk kutvoer.
[..]
Gewoon zeggen dat ik allergisch ben voor rijst.
Vies is een groot woord, maar ik kan er niet echt van genieten. Misschien als je niet beter gewend bent dat het prima te eten is, maar vergeleken met authentieke Japanse sushiquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je het `echt'' vies dan?
Sumo is fucking lekker
En tuurlijk is het niks vergeleken met sushi in Japan waarschijnlijk, maar dat kan je in Nederland toch niet evenaren
Ja, maar hoeveel betaal je daarvoor?quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vies is een groot woord, maar ik kan er niet echt van genieten. Misschien als je niet beter gewend bent dat het prima te eten is, maar vergeleken met authentieke Japanse sushi
Bij Oni of in het Okura kun je kwaliteitssushi eten
Dan vervangen ze bij mij de rijst maar door aardappel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je geen sushi nemen. Je weet hoe sushi eruit ziet toch?
De rijst `kan'' je er niet uitgooien
Godver, die beesten zijn zeldzaam.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou ook wel eens vogelbekdier willen eten.
Bij de Peruaan is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan vervangen ze bij mij de rijst maar door aardappel.
Die beesten zijn het grote mysterie in het dierenrijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Godver, die beesten zijn zeldzaam.
En fokking vet, net als kameleons.
Het is stikdruk daar en het wordt aan de lopende band geserveerd aan mensen, nee ik denk niet dat dat hem gaat worden JR.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan vervangen ze bij mij de rijst maar door aardappel.
Ik kom nooit bij een groothandel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je bij elke groothandel krijgen en niet eens super prijzig
Zit je maar te fokken hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 04:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is stikdruk daar en het wordt aan de lopende band geserveerd aan mensen, nee ik denk niet dat dat hem gaat worden JR.
Maar ook als je niet sushi lust is de Sumo lekker hoor
quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit je maar te fokken hoor
Zou wel sushi eten met klein beetje rijst. Maar gaat mij dan toch vooral om de vis.
Vis![]()
![]()
Dolfijn eet ik uit principe niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft iemand hier wel eens haai gegeten? Of dolfijn (nee niet jij Netsplitter)
Nee hoor, in Korea, Vietnam, Fillipijnen, Birma, Cambodja is het heel normaal.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wordt niet in heel Azie gedaan toch? Alleen in China.
En ik vind dat helemaal niet natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |