SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
SPECIAAL VOOR JOHANNES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Nee staat dat op Netflix?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij mij andersom. Heb je Supernatural gezien (serie) ?
Supernatural (TV Series 2005– ) - IMDbquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee staat dat op Netflix?
Moet trouwens nog veel checken de komende wekenLoop achter met wat series.
Het had ook kunnen zijn:quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beetje een agressieve TT voor iemand die je net geholpen heeft.
Die van insoquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die ene nieuwe piratebay werkt nog niet echt goed
Geen idee of ik het wel of niet kan, nooit gespeeld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat je het niet kan (net als ik).
Waarom is dat zo'n kankergroot bestand dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Supernatural (TV Series 2005– ) - IMDb
Denk het wel, ben nu de eerste 9 seizoenen aan het downloaden in 1 file van 300 gb![]()
We zouden GGMM niet boos willen maken inderdaad.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Het had ook kunnen zijn:
Labradors bijten niet
Of kadten zijn kut
Maar dan begint GGMM weer over onvolwassen gedrag ( hij is tenslotte zelf ook pas 29) en dat wil niemand
Iedereen was in het begin ziek slecht, alleen ene Ono was heel goed (nog steeds trouwens).quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee of ik het wel of niet kan, nooit gespeeld.
Maar ik heb een vooroordeel erover en dat hou ik graag zo
[..]
Waarom is dat zo'n kankergroot bestand dan?![]()
Hoeveel eps zijn het?
Denk 350 of zo, alles in HDquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee of ik het wel of niet kan, nooit gespeeld.
Maar ik heb een vooroordeel erover en dat hou ik graag zo
[..]
Waarom is dat zo'n kankergroot bestand dan?![]()
Hoeveel eps zijn het?
Ik mag hopen dat er STRIJD en PASSIE is ja. Anders heeft Jan van Halst zo nog wat aan te merken op jullie.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen was in het begin ziek slecht, alleen ene Ono was heel goed (nog steeds trouwens).
We zijn altijd wel lekker fanatiek, ik geniet er wel van.
Ik download het meestal in 720p. vind ik prima kwaliteit.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk 350 of zo, alles in HDcheck
[ afbeelding ]
Maar HD is wel beter, had laatst Walking Dead oude seizoenen gedownload dat was niet fijn om te checken door het brakke beeld.
Ik heb ook een keer LotR Extended Edition gedownload, dat is ook 78 GBquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar ben je wel even zoet mee.
Grootste download die ik heb is 69 GB ofzo.
FOK! is meestal dood rond 2 uur 's nachtsquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee alle mensen op de hele wereld slapen nu.
Wat is dat voor file dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar ben je wel even zoet mee.
Grootste download die ik heb is 69 GB ofzo.
Matigjes inderdaad, al gaat het hier soms nog wel lang door op goede dagen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
FOK! is meestal dood rond 2 uur 's nachts
Jep dit is ook zoiets maar wat je zegt je went door Netflix wel aan goede kwaliteit als je dan iets download wat echt kut is huil je van binnenquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er STRIJD en PASSIE is ja. Anders heeft Jan van Halst zo nog wat aan te merken op jullie.
[..]
Ik download het meestal in 720p. vind ik prima kwaliteit.
Wij moesten laatst op TV analoog kijken omdat digitaal het niet goed deed, nou dat zag er echt teringlelijk uit. Hoe snel we kunnen wennen aan goede kwaliteit hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |