Snikquote:
Snap jij het nou?quote:
like mequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:38 schreef peterkailey het volgende:
Het verbaasd mij ook dat de echte kwaliteitsusers niet genomineerd worden. Terechte klacht.
Mja. Uhh. Ik ben dus wel genomineerd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:38 schreef peterkailey het volgende:
Het verbaasd mij ook dat de echte kwaliteitsusers niet genomineerd worden. Terechte klacht.
Welk?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:39 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Mja. Uhh. Ik ben dus wel genomineerd.
Alleen de verkeerde categorie
Ja, kijk zelf maar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:41 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Welk?
Ik weet niet eens of ik überhaubt genomineerd ben. Zal wel niet met mijn sneak-a-peak posts.
Waarom zo boosquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:44 schreef hugecooll het volgende:
Omdat je een stuk hout in je nek verdient, vervelend pokkejong
Goede kijk op zaken, deze man.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:44 schreef hugecooll het volgende:
Omdat je een stuk hout in je nek verdient, vervelend pokkejong
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Goede kijk op zaken, deze man.
Baasquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja, kijk zelf maar.
De Oscar Pistorius. Oftewel, optyfen zo gauw en zo lang mogelijk. Mja
Ik ga je wel nomineren![]()
Wie de fuck ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:02 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
Ik moet u toch vriendelijk vragen om uw toon richting PausNicolaas te matigen.
Waarschijnlijk chagrijnig omdat ie een soa heeft opgelopen of zo. Wrong side problems.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:02 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
Ik moet u toch vriendelijk vragen om uw toon richting PausNicolaas te matigen.
Ik ben KardinaalTeken. Ik ben op tal van plaatsen aanwezig, bijvoorbeeld ook in uw ondertitel.quote:
Dear god, ga weg.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:09 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
Ik ben KardinaalTeken. Ik ben op tal van plaatsen aanwezig, bijvoorbeeld ook in uw ondertitel.
Ik verzoek u vriendelijk om mijn mede-geestelijke respectvol te benaderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |