Ik heb van horen zeggen en veel lezen gehoord dat je dat goed af kunt leren als je het op de goede manier doetquote:
Nu hebben tjokkie en jij een babytjequote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd voor een nestje kittens dus nee. Misschien op langere termijn maar denk het niet want het kost wel echt heel veel tijd. Denk niet dat ik dat er voor over heb maar wie weet
.
Over zes weken ecccchttt. DUURT LANGquote:Op donderdag 11 december 2014 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu hebben tjokkie en jij een babytje
Ach dan maak je er vanzelf wel tijd voor denk ikquote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd voor een nestje kittens dus nee. Misschien op langere termijn maar denk het niet want het kost wel echt heel veel tijd. Denk niet dat ik dat er voor over heb maar wie weet
.
Zie wel, wil sowieso GTA V en ACquote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet ik die gaan kopen
heb fifa 1998-2014 gekocht
Korte draagtijdquote:Op donderdag 11 december 2014 23:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Over zes weken ecccchttt. DUURT LANG
Pure is zeer vermakelijk en halo 3 is gewoon een must voor elke xbox bezitter, fifa als je into that bent natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk eerst wel even allemaal, krijg volgende week pas m'n geld dus duurt nog wel even![]()
Nog aan te raden spellen van dat lijstje?
vriendin had AC black flag gekocht voor ps3 laatstquote:Op donderdag 11 december 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie wel, wil sowieso GTA V en AC
AC 2 was het beste uit de reeks. Gewoon in Italiaanse steden sluipmoordenaar spelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vriendin had AC black flag gekocht voor ps3 laatst
gvd wat een kaolo saaie games zijn dat
beetje schepen enteren enzo
Dude ik ga deze discussie niet weer met je voeren alle standpunten zijn uitgewisseld.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Katten hebben het beter bekeken dan honden.
Halo vind ik driemaal kutquote:Op donderdag 11 december 2014 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pure is zeer vermakelijk en halo 3 is gewoon een must voor elke xbox bezitter, fifa als je into that bent natuurlijk
Tombraider is ook tof, hele maal die collectors edition
Wel echt mooie games manquote:Op donderdag 11 december 2014 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vriendin had AC black flag gekocht voor ps3 laatst
gvd wat een kaolo saaie games zijn dat
beetje schepen enteren enzo
Tja we worden het toch niet eens.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Dude ik ga deze discussie niet weer met je voeren alle standpunten zijn uitgewisseld.
vind dat echt kaolo saaiquote:
Niks mis met singeplayer als het gewoon een goed verhaal is.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind dat echt kaolo saai
kan sowieso geen singleplayer games spelen
koop ze wel eens en dan speelt vriendin ze uit
maar ben er zelf na 10 minuten altijd op uit gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |