quote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ken ik niet ben ik bang.
Kijk ook niet zo heel veel tv

Dit is al de 4e keerquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef Sked het volgende:
Zo kan RTL ook een uitzending vullen. Gewoon een samenvatting van PSV tig keer uitzenden

Stop dan gewoon met de uitzending als alle hoogtepunten zijn geweest, wat twintig minuten geleden al kon als je alle dubbele onzin eruit haaltquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit is al de 4e keer
En de rest van de wedstrijden raggen ze zo door heen. Niet dat die heel boeiend zijn maar toch.

Een gehuurde speler?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je er meer dan een miljoen voor krijgt.
Laat Milik spelen en je verkoopt hem voor 20/25 miljoen

Die we mogen kopen voor een vastgesteld bedrag van 2,5 miljoen euro ja. En ook al een contract met hem hebben.quote:

Waarom niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:32 schreef KingRoland het volgende:
Geen gladbach aub alles maar geen gladbach

Bijna goed!quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord-Celtic
PSV-Brugge
Ajax-Everton

Rudi Garcia (Trainer AS Roma) heeft gezegd dat hij de Serie A als prioriteit ziet. Ach, dat B-elftal van AS Roma zal ook wel stikken van de kwaliteit.quote:Op maandag 15 december 2014 15:24 schreef Elan het volgende:
Ajax niet geheel kansloos lijkt me de rest wel, Legia speelt de return in Polen in een leeg stadion trouwens wegens eerdere ongeregeldheden er zijn ook geen bezoekers van Ajax welkom.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |