Genee is met name presentator en dat is iets wat hij uitstekend doet en waarin hij een van de beste in Nederland is.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef Sked het volgende:
Genee die de journalistieke capaciteiten van Maijer belachelijk maakt. Heerlijk.
Genieten jaquote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef Sked het volgende:
Genee die de journalistieke capaciteiten van Maijer belachelijk maakt. Heerlijk.
Nee.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef Brammess het volgende:
Fey kan Sevilla toch ook niet loten?
kloptquote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef Brammess het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef Brammess het volgende:
Club Brugge aub.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef MouzurX het volgende:
Ajax:
Olympiakos, Zenit, Sporting, Bilbao, Gladbach, Brugge, Besiktas, Salzburg, Dinamo Moskou, Inter, Everton, Napoli, Kiev, Fiorentina, Legia
Salzburg weer?
Napoli lijkt me wel leuk.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef MouzurX het volgende:
Ajax:
Olympiakos, Zenit, Sporting, Bilbao, Gladbach, Brugge, Besiktas, Salzburg, Dinamo Moskou, Inter, Everton, Napoli, Kiev, Fiorentina, Legia
Salzburg weer?
Dikgedrukt is te pakkenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef MouzurX het volgende:
Ajax:
Salzburg weer?
Vitesse.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij eigk?
Idd, punten moeten we pakken dus zwakste team.quote:
Niks mis mee hoor. Al word ik hier uitgelachen omdat ik zeg dat Vitesse het beste voetbal van de Eredivisie speelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Vitesse.
Laat de grappen en beledigingen maar komen.
Ik denk dat een Gladbach makkelijker te pakken is dan een Zenit of Everton hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef Brammess het volgende:
Dikgedrukt valt te winnen, met valt te winnen bedoel ik dat we gewoon minimaal 1/3e kans hebben om van ze te winnen
Gladbach gaan we gewoon niet van winnen geloof ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |