Ik ben voor de laatste twee woensdagen ook niet gebeld, morgen niet beschikbaar. Misschien dat er dit semester toevallig veel studenten in Groningen vrij zijn op woensdag oid?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:20 schreef stripe het volgende:
Iemand van AR al werk? Dit wordt de 3e week op rij geen werk voor mij... (alleen woensdag beschikbaar). Begin me toch af te vragen of ik iets niet goed heb gedaan oid.
Klopt. Vanaf januari weer 2/3 dagen. Hoop toch wel op een ritje morgen...quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ben voor de laatste twee woensdagen ook niet gebeld, morgen niet beschikbaar. Misschien dat er dit semester toevallig veel studenten in Groningen vrij zijn op woensdag oid?Denk dat je gewoon pech hebt, maar één dag per week beschikbaar is wel weinig.
Kan nog makkelijk hoor, ik word wel vaker rond zeven uur nog gemaild of gebeld.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:32 schreef stripe het volgende:
[..]
Klopt. Vanaf januari weer 2/3 dagen. Hoop toch wel op een ritje morgen...
Bazen actiequote:Op dinsdag 16 december 2014 15:29 schreef trolley het volgende:
Fucking chill die gratis zonetaxiHelemaal nu het regende.
Beesttttt voor elkaarquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:21 schreef Ordinateur het volgende:
Morgen een keer werken vanuit Utrecht, met dank aan onze beste planner!
Wisselrit van Breukelen naar Roermond, wisselen bij het politie bureau![]()
Heen in een BMW 3 serie met xxxx32, terug in eenzelfde auto met xxxx27
Gierig.. ze kunnen je eigenlijk gijzelen zo.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:14 schreef Fiorano het volgende:
Pff, ik wil dus weg bij m'n huidige werkgever want ik heb te weinig uren werk. Heb wel via hun die taxipas gehaald en ooit een scholingsovereenkomst getekend. Blijkt dus dat ik minimaal 600 uur moet werken voordat ik "vrij" ben. Ik heb er nu 474 gewerkt en zou dus die 125 moeten afbetalen.
Vergeten ze alleen even dat er de laatste tijd moeilijk weinig werk is en ik 3 maanden heb moeten wachten voordat ik überhaupt aan het werk kon.
Ze kon me nu geen bedragen noemen, maar stelde voor dat ik nog een paar weken bleef werken. Maar met dat werkaanbod van de afgelopen weken is dat minimaal een half jaar....
Ontzetten gierig, maar goed meisje ging nu weer even kijken hoeveel het koste en "of we van beide kanten flexibel" kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:22 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Gierig.. ze kunnen je eigenlijk gijzelen zo.
Heb je geen urencontract dan? Anders heb je gewoon recht op die uren die in je contract staan, of er nou werk is of niet. Als je dat niet hebt is het natuurlijk zuur, maar misschien dat er dan wel wat te regelen valt met je werkgever? Want zo te horen hebben ze je ook niet echt nodig.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:14 schreef Fiorano het volgende:
Pff, ik wil dus weg bij m'n huidige werkgever want ik heb te weinig uren werk. Heb wel via hun die taxipas gehaald en ooit een scholingsovereenkomst getekend. Blijkt dus dat ik minimaal 600 uur moet werken voordat ik "vrij" ben. Ik heb er nu 474 gewerkt en zou dus die 125 moeten afbetalen.
Vergeten ze alleen even dat er de laatste tijd moeilijk weinig werk is en ik 3 maanden heb moeten wachten voordat ik überhaupt aan het werk kon.
Ze kon me nu geen bedragen noemen, maar stelde voor dat ik nog een paar weken bleef werken. Maar met dat werkaanbod van de afgelopen weken is dat minimaal een half jaar....
Nope, 0-uren contract natuurlijk. Het is een groot studenten uitzendbureau waarbij ze nogal op "afdelingen" werken. Dus de PZ heeft geen idee wat de Planning doet. PZ houdt zich lekker aan contracten en Planning plant gewoon.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:38 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Heb je geen urencontract dan? Anders heb je gewoon recht op die uren die in je contract staan, of er nou werk is of niet. Als je dat niet hebt is het natuurlijk zuur, maar misschien dat er dan wel wat te regelen valt met je werkgever? Want zo te horen hebben ze je ook niet echt nodig.
Chillquote:Op woensdag 17 december 2014 15:19 schreef Sarasi het volgende:
En met de auto van ouderslief naar de garage voor een kapotte koplamp... Onze garage zit op de driebond.
Alles viel mee!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Chill
Had laatst nog een spoedje vanaf de Driebond, 's middags. Ben er toen op m'n fiets naar toe gegaan, fiets in het busje gegooid en afgezet bij de Ikea.
Nicequote:Op woensdag 17 december 2014 17:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Alles viel mee!Binnen tien minuutjes waren ze klaar, de medewerker herkende me van het hiken dus het was best gezellig en ik hoefde niks te betalen, service van de zaak.
En ik kreeg chocomel en een koekje.
^^ Zit ook al te wachten ja.. Iemand meer info?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:09 schreef Guitar93 het volgende:
Hey EW collega's wanneer worden we eigenlijk uitbetaald voor de maand november? Ik dacht altijd rond de 14e toch?
Rond de 17e. Zal morgen wel komen.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:40 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
^^ Zit ook al te wachten ja.. Iemand meer info?
Nice! 22e stufi en zorgtoeslag. Worden weer rijke feestdagen haha.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:49 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Rond de 17e. Zal morgen wel komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |