Die zonetaxi klinkt idd aantrekkelijk. Misschien ook maar eens eentje regelen voor als ik weer een rit in nijverdal krijgquote:Op maandag 15 december 2014 16:09 schreef trolley het volgende:
Morgen eindelijk weer eens werken
Joure - Amstelveen in een Golf en Hillegom - Harderwijk in een 508sw.![]()
Het afleveradres in Harderwijk ligt op 3,3km van het station Harderwijk. Ik zit er sterk over te denken om daarvoor een NS zonetaxi te boeken, aangezien tot 4km gratis is in decemberDichtstbijzijnde bushalte is ook 15 minuten lopen namelijk
Hahaha super schattig dingquote:Op maandag 15 december 2014 16:54 schreef Sarasi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De verrassing was dat ik een bloemetje voor de klant mee moest nemen en de auto in Groningen moest aftanken.
Helaas had de klant onze vrienden in Breukelen gebeld om te melden dat ze vandaag niet thuis zou zijn. Dat is blijkbaar niet helemaal goed over gekomen. En hoewel haar moeder thuis was, mocht die absoluut niet tekenen. Halfuur aan de lijn gehangen met afwisselend onze vrienden en Autoreset en de dochter. Op den duur had ik aan elk oor één telefoon en stond ik dubbel in de wacht.Na veel gehannes toch overeen gekomen dat die moeder mocht tekenen, waar ik in de eerste instantie van onze vrienden de auto maar mee naar huis moest nemen. Aangezien die dochter pas woensdag weer thuis zou zijn en ik in Paddepoel woon, leek mij dat een bar slecht plan.
Gelukkig heeft Autoreset uiteindelijk alles voor mij opgelost en mag ik nu eindelijk met de bus naar huis.
Wijk in Groningen waar er weleens voorbumpers op straat liggen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:16 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Hahaha super schattig ding. En Paddepoel? Waar ligt dat nou weer
Grunnquote:Op maandag 15 december 2014 17:19 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wijk in Groningen waar er weleens voorbumpers op straat liggen.En ja hij is echt super leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Ja, behalve de feestdagen dan.quote:Op maandag 15 december 2014 22:28 schreef Drowzz het volgende:
Hoe zit dat in de kerstvakantie eigenlijk? Gaat t dan gewoon door?
Bij je beschikbaarheid neerzettenquote:Op maandag 15 december 2014 23:35 schreef Drilboor het volgende:
Iemand ervaring met werken vanuit een andere locatie. In de kerstvakantie ben ik twee weken lang bij de ouwelui. Moet ik dan effe bellen of gewoon bij elke keer dat ik beschikbaar ben dit erbij zetten?
Jep, doe ik ook gewoon als ik een weekje college heb. Zet bij elke beschikbare dag de plaatsnaam neer waar vandaan ik kan werkenquote:Op maandag 15 december 2014 23:35 schreef Drilboor het volgende:
Iemand ervaring met werken vanuit een andere locatie. In de kerstvakantie ben ik twee weken lang bij de ouwelui. Moet ik dan effe bellen of gewoon bij elke keer dat ik beschikbaar ben dit erbij zetten?
Geld?xd mijn contract stond een fout in, ik bellen, moest ik mailen, geen mail meer terug gehad. Morgen maar weer even bellenquote:
Als je alleen woensdags maar beschikbaar bent, heb je dus in feite pas 3 dagen geen werk gekregen. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:20 schreef stripe het volgende:
Iemand van AR al werk? Dit wordt de 3e week op rij geen werk voor mij... (alleen woensdag beschikbaar). Begin me toch af te vragen of ik iets niet goed heb gedaan oid.
Ik ben voor de laatste twee woensdagen ook niet gebeld, morgen niet beschikbaar. Misschien dat er dit semester toevallig veel studenten in Groningen vrij zijn op woensdag oid?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:20 schreef stripe het volgende:
Iemand van AR al werk? Dit wordt de 3e week op rij geen werk voor mij... (alleen woensdag beschikbaar). Begin me toch af te vragen of ik iets niet goed heb gedaan oid.
Klopt. Vanaf januari weer 2/3 dagen. Hoop toch wel op een ritje morgen...quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ben voor de laatste twee woensdagen ook niet gebeld, morgen niet beschikbaar. Misschien dat er dit semester toevallig veel studenten in Groningen vrij zijn op woensdag oid?Denk dat je gewoon pech hebt, maar één dag per week beschikbaar is wel weinig.
Kan nog makkelijk hoor, ik word wel vaker rond zeven uur nog gemaild of gebeld.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:32 schreef stripe het volgende:
[..]
Klopt. Vanaf januari weer 2/3 dagen. Hoop toch wel op een ritje morgen...
Bazen actiequote:Op dinsdag 16 december 2014 15:29 schreef trolley het volgende:
Fucking chill die gratis zonetaxiHelemaal nu het regende.
Beesttttt voor elkaarquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:21 schreef Ordinateur het volgende:
Morgen een keer werken vanuit Utrecht, met dank aan onze beste planner!
Wisselrit van Breukelen naar Roermond, wisselen bij het politie bureau![]()
Heen in een BMW 3 serie met xxxx32, terug in eenzelfde auto met xxxx27
Gierig.. ze kunnen je eigenlijk gijzelen zo.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:14 schreef Fiorano het volgende:
Pff, ik wil dus weg bij m'n huidige werkgever want ik heb te weinig uren werk. Heb wel via hun die taxipas gehaald en ooit een scholingsovereenkomst getekend. Blijkt dus dat ik minimaal 600 uur moet werken voordat ik "vrij" ben. Ik heb er nu 474 gewerkt en zou dus die 125 moeten afbetalen.
Vergeten ze alleen even dat er de laatste tijd moeilijk weinig werk is en ik 3 maanden heb moeten wachten voordat ik überhaupt aan het werk kon.
Ze kon me nu geen bedragen noemen, maar stelde voor dat ik nog een paar weken bleef werken. Maar met dat werkaanbod van de afgelopen weken is dat minimaal een half jaar....
Ontzetten gierig, maar goed meisje ging nu weer even kijken hoeveel het koste en "of we van beide kanten flexibel" kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:22 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Gierig.. ze kunnen je eigenlijk gijzelen zo.
Heb je geen urencontract dan? Anders heb je gewoon recht op die uren die in je contract staan, of er nou werk is of niet. Als je dat niet hebt is het natuurlijk zuur, maar misschien dat er dan wel wat te regelen valt met je werkgever? Want zo te horen hebben ze je ook niet echt nodig.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:14 schreef Fiorano het volgende:
Pff, ik wil dus weg bij m'n huidige werkgever want ik heb te weinig uren werk. Heb wel via hun die taxipas gehaald en ooit een scholingsovereenkomst getekend. Blijkt dus dat ik minimaal 600 uur moet werken voordat ik "vrij" ben. Ik heb er nu 474 gewerkt en zou dus die 125 moeten afbetalen.
Vergeten ze alleen even dat er de laatste tijd moeilijk weinig werk is en ik 3 maanden heb moeten wachten voordat ik überhaupt aan het werk kon.
Ze kon me nu geen bedragen noemen, maar stelde voor dat ik nog een paar weken bleef werken. Maar met dat werkaanbod van de afgelopen weken is dat minimaal een half jaar....
Nope, 0-uren contract natuurlijk. Het is een groot studenten uitzendbureau waarbij ze nogal op "afdelingen" werken. Dus de PZ heeft geen idee wat de Planning doet. PZ houdt zich lekker aan contracten en Planning plant gewoon.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:38 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Heb je geen urencontract dan? Anders heb je gewoon recht op die uren die in je contract staan, of er nou werk is of niet. Als je dat niet hebt is het natuurlijk zuur, maar misschien dat er dan wel wat te regelen valt met je werkgever? Want zo te horen hebben ze je ook niet echt nodig.
Chillquote:Op woensdag 17 december 2014 15:19 schreef Sarasi het volgende:
En met de auto van ouderslief naar de garage voor een kapotte koplamp... Onze garage zit op de driebond.
Alles viel mee!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Chill
Had laatst nog een spoedje vanaf de Driebond, 's middags. Ben er toen op m'n fiets naar toe gegaan, fiets in het busje gegooid en afgezet bij de Ikea.
Nicequote:Op woensdag 17 december 2014 17:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Alles viel mee!Binnen tien minuutjes waren ze klaar, de medewerker herkende me van het hiken dus het was best gezellig en ik hoefde niks te betalen, service van de zaak.
En ik kreeg chocomel en een koekje.
^^ Zit ook al te wachten ja.. Iemand meer info?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:09 schreef Guitar93 het volgende:
Hey EW collega's wanneer worden we eigenlijk uitbetaald voor de maand november? Ik dacht altijd rond de 14e toch?
Rond de 17e. Zal morgen wel komen.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:40 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
^^ Zit ook al te wachten ja.. Iemand meer info?
Nice! 22e stufi en zorgtoeslag. Worden weer rijke feestdagen haha.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:49 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Rond de 17e. Zal morgen wel komen.
tja. Staat et niets over in je contract?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:42 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nope, 0-uren contract natuurlijk. Het is een groot studenten uitzendbureau waarbij ze nogal op "afdelingen" werken. Dus de PZ heeft geen idee wat de Planning doet. PZ houdt zich lekker aan contracten en Planning plant gewoon.
Zelfs voor 2e kerstdag hebben ze geen mensen nodig. "Maar vul wel je beschikbaarheid in, heel misschien worden er maandag nog enkele diensten uitgevraagd" 2e fucking kerstdag ben je als Regiotaxi chauffeur niet nodig? Gelukkig bij m'n nieuwe werkgever wel, die waren zelfs superblij en die reageerde ook heel relaxed toen ik zei dat ik misschien iets langer duurt voordat ik volledig bij hun aan de slag kan.
Snap wel dat hun als uitzendbureau van de opdrachtgevers afhankelijk zijn. Maar zeg dan, ja goh kut het valt ons tegen, we snappen je helemaal. Zullen we splitten?
Lekkere bak!!quote:Op woensdag 17 december 2014 21:38 schreef Solidberg het volgende:
Morgen E350 mee![]()
1 ritje van minder dan een uurtje, maar minuten zijn minuten!
Met dat locatiewerk had ik afgelopen maandag onder andere een ritje van 600 meterquote:Op woensdag 17 december 2014 21:38 schreef Solidberg het volgende:
Morgen E350 mee![]()
1 ritje van minder dan een uurtje, maar minuten zijn minuten!
Thuisbrengproject? Ik snap ook soms niet hoe Easyway hier winst op kan draaien, ik neem ook aan dat de kilometers in je eigen auto niet doorberekend worden naar de klant...quote:Op woensdag 17 december 2014 21:19 schreef Dimitri_ het volgende:
Morgen vanuit Breda mijn auto bij de klant neerzetten, in Den Haag. Daarna naar Gorinchem, met een taxi met 11 andere PC's naar locatie.
Van daaruit de klant naar Den Haag brengen. Daar in mijn eigen auto stappen en naar Breda terug rijden.
Lekker omslag maar soit. Uren zijn uren!
quote:Op donderdag 18 december 2014 09:49 schreef Fiorano het volgende:
Gedoe is weer opgelost. Ik moet ¤99.24 betalen, dat is minder als dat ik wilde voorstellen dus dat is prima. Heb nog iets van ¤240 vakantiegeld staan, en daar wordt het vanaf gehaald.
Inderdaad blijheidquote:
Dominantie uitstralen. Zodra je op de weg bent rechts afslaan ipv links.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:54 schreef Wobbinho het volgende:
Ik heb morgen dus een sollicitatiegesprek bij EasyWay. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Het verkeer.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:54 schreef Wobbinho het volgende:
Ik heb morgen dus een sollicitatiegesprek bij EasyWay. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Niet miepen jij. Ik heb morgen 1 ritje van Leeuwarden naar Oudwoude. Precies 30km en ophalen om 8 uurquote:Op donderdag 18 december 2014 16:02 schreef Sarasi het volgende:
Morgen een ritje naar Almere in een ds3 en een ritje terug van Harderwijk naar Groningen in een 3008.
Miepmiep.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:07 schreef trolley het volgende:
[..]
Niet miepen jij. Ik heb morgen 1 ritje van Leeuwarden naar Oudwoude. Precies 30km en ophalen om 8 uur![]()
Oh, en ik krijg ook nog eens een C1 meequote:Op donderdag 18 december 2014 16:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Miepmiep.![]()
Ik ga ook rond kwart over acht ophalen denk ik. Lekker vroeg thuis.
ja of minder geluk en hij trekt niet op, schakelt niet door etc etc.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:12 schreef Solidberg het volgende:
Zo'n Peugeot 3008 is wel een fijne bak hoor, beetje geluk zit er een wat grotere motor in en dan trekt dat ding snel genoeg op
Als je de 1.6 diesel niet meekrijgt, is alles goedquote:Op donderdag 18 december 2014 16:13 schreef johnson555 het volgende:
[..]
ja of minder geluk en hij trekt niet op, schakelt niet door etc etc.
Moest je mee gaan van de CP of ben je uit eigen interesse gegaan? Een rechtspraak lijkt mij nogal saaiquote:Op donderdag 18 december 2014 16:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Zo, dag zit er weer op, mooie dag wel met een hapering in de ochtend.
Ik moest de eerste gelegenheid naar Zutphen pakken, waardoor ik op bushalte Zutphen stond te wachten op de bus naar mijn startadres.
De bus kwam 3 minuten later aanzetten, en ging vrolijk bij het station linksaf ipv rechtsaf het station op, oftewel hij wilde zijn vertraging inhalen door het station over te slaan...
Ik meteen Arriva gebeld die de bus heeft terug gestuurd. Ik ondertussen de klant gebeld en die zou mij bij de bushalte (9 min van zijn huis) zou opwachten.
Vervolgens naar Roermond gereden, waar we de auto aan de rand van het 'ramp'gebied moesten neerzetten om vervolgens verder te lopen naar de rechtbank. Onderweg allemaal brandweer en mannen in witte pakken.
Aangekomen bij de rechtbank de zaak van de klant zijn bedrijf bijgewoond, wel interessant maar ongelofelijk technische zaak, dus ik raakte continu de draad kwijt.
De advocaat van de tegenpartij kon lullen als brugman, maar een half uur lang durende betoog van hem kon de advocaat van de klant in een paar zinnen verwerpen.
Uiteindelijk hebben beide partijen hun zegje kunnen doen in vier uur om vervolgens te horen te krijgen dat de volgende zitting wel eens over 1 of twee jaar gehouden kan worden...
Het was een mooien dag
Ook wel eens gehad ja dat de bus gewoon doorreed om minuten in te halen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Zo, dag zit er weer op, mooie dag wel met een hapering in de ochtend.
Ik moest de eerste gelegenheid naar Zutphen pakken, waardoor ik op bushalte Zutphen stond te wachten op de bus naar mijn startadres.
De bus kwam 3 minuten later aanzetten, en ging vrolijk bij het station linksaf ipv rechtsaf het station op, oftewel hij wilde zijn vertraging inhalen door het station over te slaan...
Ik meteen Arriva gebeld die de bus heeft terug gestuurd. Ik ondertussen de klant gebeld en die zou mij bij de bushalte (9 min van zijn huis) zou opwachten.
Vervolgens naar Roermond gereden, waar we de auto aan de rand van het 'ramp'gebied moesten neerzetten om vervolgens verder te lopen naar de rechtbank. Onderweg allemaal brandweer en mannen in witte pakken.
Aangekomen bij de rechtbank de zaak van de klant zijn bedrijf bijgewoond, wel interessant maar ongelofelijk technische zaak, dus ik raakte continu de draad kwijt.
De advocaat van de tegenpartij kon lullen als brugman, maar een half uur lang durende betoog van hem kon de advocaat van de klant in een paar zinnen verwerpen.
Uiteindelijk hebben beide partijen hun zegje kunnen doen in vier uur om vervolgens te horen te krijgen dat de volgende zitting wel eens over 1 of twee jaar gehouden kan worden...
Het was een mooien dag
Het is de 1.6 diesel. HDiF bluelease, gelukkig wel een handbak.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:29 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Als je de 1.6 diesel niet meekrijgt, is alles goed
DS3quote:Op donderdag 18 december 2014 16:02 schreef Sarasi het volgende:
Morgen een ritje naar Almere in een ds3 en een ritje terug van Harderwijk naar Groningen in een 3008.
Iedereen enthousiast over die ds3, nu begin ik toch benieuwd te worden.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:54 schreef yosander het volgende:
[..]
DS3
Had dinsdag een 3008 van Spijkenisse naar Groningen. Alleen het geluid is leuk, boven de 100 trekt dat ding niet meer door en hij schakelt ruk. Was een 1.6 uit 2010 of zo
Eigen interesse en omdat er toch niks verder te doen is in Roermond. Ik vind het altijd wel leuk om zoiets mee te maken, ik heb een aantal jaar geleden twee korte zaken bijgewoond maar dit was wel iets groter, vind ik wel leuk om mee te maken.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:29 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Als je de 1.6 diesel niet meekrijgt, is alles goed
[..]
Moest je mee gaan van de CP of ben je uit eigen interesse gegaan? Een rechtspraak lijkt mij nogal saai![]()
Tja, het enige leuke aan dat soort auto's is dat 140 km/h aanvoelt als 250 km/hquote:Op donderdag 18 december 2014 20:35 schreef A_Valbuena het volgende:
Wat een kutdingen zijn die Citroën C1's.. Man man man kreeg een gloednieuwe die maar 8 km op de teller had, dacht dat wel miss wel leuk kon zijn. Blijkt m'n brommer sneller op te trekken. Snap totaal niet wie er in hemelsnaam dit soort auto's leaset.
Zat de klant achterin?quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:45 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik had vanavond een pc rit. In een citroen. C1.
Nu mezelf in de foetushouding in slaap huilen.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:45 schreef Dimitri_ het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:45 schreef Dimitri_ het volgende:
Haha, herkenbaar...quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:45 schreef Dimitri_ het volgende:
Fiatquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:58 schreef Drowzz het volgende:
Heeuu toch nog werk, Leeuwarden. Amsterdam in een fiat doblo haha
Ik ben lekker met de motor naar de uni gegaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:47 schreef A_Valbuena het volgende:
Daggie bij een leasebedrijf werken. Guess what? 3 tering citroen c1's. Fucking 3. Achter mefucking kaar.
Ondertussen rijden collegas even 200 km met een E300. Life is unfair.
Weer is idd heerlijk nu, terwijl er vanochtend nog een storm raaste..quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben lekker met de motor naar de uni gegaan.Mooie dag man.
Ik heb een stormparaplu, heerlijk ding.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:41 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Weer is idd heerlijk nu, terwijl er vanochtend nog een storm raaste..
RIP paraplu btw, een van de slachtoffers die het helaas niet heeft gered vanochtend.
:p
Werken die dingen echt? Ook maar eens eentje aanschaffen dan denk ik hoor, want dit kan echt niet zo'n fucking natte auto bij de klant afleverenquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:43 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb een stormparaplu, heerlijk ding.![]()
Ik ben weer thuis. Ds3 reed echt prima inderdaad, al zwabberde die auto wel heel erg bij het remmen. Maar dat zal wel aan onderhoud hebben gelegen. De 3008 was drie keer niks, maar het bracht me wel naar Groningen.
Is dat die hele lelijke voorkant auto?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:14 schreef Drowzz het volgende:
En we zitten weer in de trein, domme fiat doblo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |