Spartacus heeft echt bestaan het het Romeinse Rijk heeft nog honderden jaren doorgeleefd.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar hij heeft het einde al gespoiled
Kun je nog PM's lezen dan als je banned bent?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor magie heb je gebruikt om eerder unbanned te worden? kan ik dat ff naar beverton pmen
ja, sturen ookquote:Op donderdag 11 december 2014 22:06 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Kun je nog PM's lezen dan als je banned bent?
jaquote:Op donderdag 11 december 2014 22:06 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Dat moeten mods handmatig uitzetten.quote:
series kijken terwijl ik het einde weet vind ik niksquote:Op donderdag 11 december 2014 22:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Spartacus heeft echt bestaan het het Romeinse Rijk heeft nog honderden jaren doorgeleefd.
Hij is sowieso dood. Maar dat maakt de serie niet minder vet
Ja als je alleen een dm-ban krijgt, bij normale bans gaat dat tegenwoordig automatisch geloof ikquote:Op donderdag 11 december 2014 22:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat moeten mods handmatig uitzetten.
Deden ze ook bij mij toen ik teveel correspondeerde
Dat helpt vaak wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:07 schreef terrastegel het volgende:
Gewoon even een mail sturen naar fok! en vragen om een vermindering van de ban of hoe?
Werkt niet, kan ik je verzekerenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:07 schreef terrastegel het volgende:
Gewoon even een mail sturen naar fok! en vragen om een vermindering van de ban of hoe?
WTFquote:Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik eis dat smegmanus ontslagen wordt
nee bij jou niet neequote:Op donderdag 11 december 2014 22:08 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Werkt niet, kan ik je verzekeren
stevenquote:
Waar is dat gaande?quote:
Aansteller, het is in mijn ogen zo'n beetje algemene kennis dat Spartacus dood ging, gewoon een stukje geschiedenis. Ook al weet je het einde dan weet je nog de overige 99% van een serie niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
series kijken terwijl ik het einde weet vind ik niks
ook nooit aan the sopranos begonnen doordat ik weet dat het een ontzettend schijtfinale heeft
Dit.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aansteller, het is in mijn ogen zo'n beetje algemene kennis dat Spartacus dood ging, gewoon een stukje geschiedenis. Ook al weet je het einde dan weet je nog de overige 99% van de serie niet.
Tenzij je ook op PM/DM geband wordtquote:Op donderdag 11 december 2014 22:06 schreef terrastegel het volgende:
[..]
ik ben dan ook een enorme josti op het gebied van geschiedenis. laatst heel boardwalk empire gekeken(bazenseriequote:Op donderdag 11 december 2014 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aansteller, het is in mijn ogen zo'n beetje algemene kennis dat Spartacus dood ging, gewoon een stukje geschiedenis. Ook al weet je het einde dan weet je nog de overige 99% van de serie niet.
Sommige mensen hebben een baanquote:Op donderdag 11 december 2014 22:11 schreef HPLC het volgende:
Die ONZ mods zijn de laatste tijd echt nooit aanwezig. De meeste zie je pas in de avond verschijnen. Alleen smegmanus is nog wel eens overdag aanwezig.
Sukkels heb je er altijd tussen zitten.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |