Welk account postte je eerst op dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:00 schreef terrastegel het volgende:
Mijn account is van 2011 en ik heb nog maar 1200 posts
maarja ik ben sinds vorige maand pas terug actief op dit account.
ook niet gezienquote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef terrastegel het volgende:
Band of brothers, das pas een bazenserie![]()
Spartacus is een heldenserie, gewoon kijkenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
ach ja heb ik tenminste een serie minder die ik moet kijken
Beverton jwzquote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welk account postte je eerst op dan?
op deze, maar ik deed er niet veel mee. nu opeens wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welk account postte je eerst op dan?
maar hij heeft het einde al gespoiledquote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spartacus is een heldenserie, gewoon kijken
En de prequel ook kijken
Gedownload en staat te wachten, eerst maar Blade: The Seriesquote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef terrastegel het volgende:
Band of brothers, das pas een bazenserie![]()
Nah, in 2013 vooral. En toen kreeg ik een ban die eigenlijk een half jaar zou duren.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een half jaar geleden was je wel wat negatiever aanwezig, volgens mij.
Ik had het niet over de serie maar over de film, al zal die niet veel anders kunnen eindigen lijkt mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
ach ja heb ik tenminste een serie minder die ik moet kijken
Schavuitquote:Op donderdag 11 december 2014 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nah, in 2013 vooral. En toen kreeg ik een ban die eigenlijk een half jaar zou duren.
Heeft uiteindelijk maar anderhalve maand ofzo geduurdquote:
Veel plezier ermee, vooral de delen in bastogne en in Nederland zij leuk vind ik zelf. En op het einde is het ook mooi.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gedownload en staat te wachten, eerst maar Blade: The Series
wat voor magie heb je gebruikt om eerder unbanned te worden? kan ik dat ff naar beverton pmenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heeft uiteindelijk maar anderhalve maand ofzo geduurd
KLB-verkiezingen winnen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor magie heb je gebruikt om eerder unbanned te worden? kan ik dat ff naar beverton pmen
Spartacus heeft echt bestaan het het Romeinse Rijk heeft nog honderden jaren doorgeleefd.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar hij heeft het einde al gespoiled
Kun je nog PM's lezen dan als je banned bent?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor magie heb je gebruikt om eerder unbanned te worden? kan ik dat ff naar beverton pmen
ja, sturen ookquote:Op donderdag 11 december 2014 22:06 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Kun je nog PM's lezen dan als je banned bent?
jaquote:Op donderdag 11 december 2014 22:06 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Kun je nog PM's lezen dan als je banned bent?
Dat moeten mods handmatig uitzetten.quote:
series kijken terwijl ik het einde weet vind ik niksquote:Op donderdag 11 december 2014 22:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Spartacus heeft echt bestaan het het Romeinse Rijk heeft nog honderden jaren doorgeleefd.
Hij is sowieso dood. Maar dat maakt de serie niet minder vet
Ja als je alleen een dm-ban krijgt, bij normale bans gaat dat tegenwoordig automatisch geloof ikquote:Op donderdag 11 december 2014 22:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat moeten mods handmatig uitzetten.
Deden ze ook bij mij toen ik teveel correspondeerde
Dat helpt vaak wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:07 schreef terrastegel het volgende:
Gewoon even een mail sturen naar fok! en vragen om een vermindering van de ban of hoe?
Werkt niet, kan ik je verzekerenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:07 schreef terrastegel het volgende:
Gewoon even een mail sturen naar fok! en vragen om een vermindering van de ban of hoe?
WTFquote:Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik eis dat smegmanus ontslagen wordt
nee bij jou niet neequote:Op donderdag 11 december 2014 22:08 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Werkt niet, kan ik je verzekeren
stevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |