ze had volgens mij een foto in haar fobo eerstquote:Op donderdag 11 december 2014 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Raar dat hoink dan ineens geen foto's post hè

Voor mijn tijd natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze had volgens mij een foto in haar fobo eerst

Ik weet niet waar ze gebleven zijn. Was een hele tijd geleden. Leek wel een beetje op een Tatjana Simic maar dan bruin haar en een tongpiercing.quote:

Tongpiercingquote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze gebleven zijn. Was een hele tijd geleden. Leek wel een beetje op een Tatjana Simic maar dan bruin haar en een tongpiercing.

oja die heb ik wel gezien, zou stiekem wel rakenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze gebleven zijn. Was een hele tijd geleden. Leek wel een beetje op een Tatjana Simic maar dan bruin haar en een tongpiercing.

Die zou ik in het openbaar de billetjes spreiden om vervolgens excaliber met haar spelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
oja die heb ik wel gezien, zou stiekem wel raken

quote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die zou ik in het openbaar de billetjes spreiden om vervolgens excaliber met haar spelen.
De vuige zeeuwse hoer.

quote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die zou ik in het openbaar de billetjes spreiden om vervolgens excaliber met haar spelen.
De vuige zeeuwse hoer.

hij heeft wel gelijkquote:

die mogen heul geen piercings laten zettenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jullie geilen op 14 jarige emo meisjes, dan weet je het wel ja

Rebelse 14 jarige emo chicks..quote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
die mogen heul geen piercings laten zetten

hard gewordenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Rebels 14 jarige emo chicks..

yo. ik hoorde dat je dood was.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jullie geilen op 14 jarige emo meisjes, dan weet je het wel ja

zou het niet weten eigenlijksquote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef deadprez het volgende:
tongpiercing is ook niet echt iets voor emomeisjes volgens mij

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |