met het schuilkelderrecept van mijn omaquote:
Waarom nouquote:
Eind is een rekbaar begripquote:
Omdat jij zo warm en knuffelig wordt van kerstmuziekquote:
Ik zal jou eens warm en knuffelig een kerstbel in je ...nou ja je snapt het welquote:Op donderdag 11 december 2014 22:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Omdat jij zo warm en knuffelig wordt van kerstmuziek
.....quote:Op donderdag 11 december 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal jou eens warm en knuffelig een kerstbel in je ...nou ja je snapt het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
.....
......
........
...........
GRMBL
........
.....Met liefde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |