abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154701342
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:11 schreef Professional het volgende:
Gisteren ook gezien en hij was wel vermakelijk maar meer ook niet.
Heb echt het gevoel dat er meer in had gezeten, maar natuurlijk is er de opzet naar een vervolgfilm.
Vond hem vergelijkbaar met de eerste Captain America: leuk als introductie en opzet naar verdere delen maar ook weer snel en makkelijk te vergeten.
Ik vond hem van de introductie films (vergelijken met cap1, iron man 1, thor 1) toch wel de leukste eigenlijk.

quote:
13s.gif Op maandag 27 juli 2015 21:07 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ben nog steeds kwaad dat ze niet gewoon Hank Pym genomen hebben als Ant-Man en hem samen met Wasp de Avengers hebben laten stichten.

Kijk George R.R. "Maak nou verdomme dat boek af!" Martin is het met me eens:
http://grrm.livejournal.com/435595.html
Maakt de volgorde iets uit dan? Dan hadden ze Ant-Man in Phase 1 al uit moeten brengen, hoe goed had dat gelopen denk je? :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:26:34 #77
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_154701566
quote:
13s.gif Op maandag 27 juli 2015 21:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ben nog steeds kwaad dat ze niet gewoon Hank Pym genomen hebben als Ant-Man en hem samen met Wasp de Avengers hebben laten stichten.
We moeten nog wel dingen overhouden voor Agent Carter, potjandorie!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_154701670
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:26 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

We moeten nog wel dingen overhouden voor Agent Carter, potjandorie!
Zit Pym meteen in een tijdperk waarin je je vrouw nog wel mocht slaan :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:33:52 #79
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_154701750
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:30 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Heeft hij wel pech dat hij dan voornamelijk met vrouwen omgaat die terugslaan. En hard!

Zat laatst een review van Movie Bob te kijken over Agent Carter waar hij opmerkte dat Agent Carter eigenlijk een type 'brawler' Marvel held is (oftewel, veel knokpartijen met de blote vuist).
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_154702489
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:30 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat klinkt bijna even barbaars en doms als een tijdperk waar Ultron gemaakt is door Bruce Banner en Asgaardse ruimte onzin.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_154702887
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:02 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat klinkt bijna even barbaars en doms als een tijdperk waar Ultron gemaakt is door Bruce Banner en Asgaardse ruimte onzin.
Want dat is dommer dan Pym die zijn hersengolven overzet naar een robot die vervolgens lid wordt van de Masters of Evil? :D
pi_154703967
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Want dat is dommer dan Pym die zijn hersengolven overzet naar een robot die vervolgens lid wordt van de Masters of Evil? :D
Het gebruiken van een menselijk brein om Kunstmatige Inteligentie te realiseren is een van de meest voorkomende verhaalelementen in verhalen over K.I.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_154733002
Paul Rudd verbaasde me, de film ook overigens. Was eigenlijk niet van plan om hem in de bios te gaan kijken, maar dat is een soort traditie van mij, dus toch gedaan.. Eigenlijk was het boven mijn verwachting :o

Het is geen homerun inderdaad maar wel een vermakelijke film, goede humor, goede actie en CGI. Wel jammer inderdaad dat Pym het niet zelf was, maar binnen dit verhaallijn prima opgelost/geschreven.

Ik had echt een Green Lantern achtige film/kwaliteit verwacht, maar hij was prima.
  woensdag 29 juli 2015 @ 19:33:52 #84
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_154739962
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had echt een Green Lantern achtige film/kwaliteit verwacht,
Van Marvel Studio's zelf :D naah, zó slecht zal het nooit gaan worden.

Vond de film gaaf, heb de hele tijd met een smile gezeten in de bios :@ Nu ben ik niet zo heel fan van 3D (ook omdat m'n ogen daardoor slecht focussen), maar dat was de enige versie die draaide op het tijdstip dat ik kon gaan. De mieren ondergronds vond ik daardoor wel verrassend goed overkomen. Ik vind alleen jammer dat ze een aantal dingen wel in de trailers gebruikt hebben en dan weer niet in de film ( ''Scott, I want you to be the Ant-Man......'' ''Huhh :{ '' ) of het was slimme montage in de trailers.... En imho naderhand dan bezien, hebben ze veel te veel in de trailers laten zien van de betere scene's in de film.

Maar goed, als origin story heb ik me kostelijk vermaakt met de film, en daar hebben de special effects zekers aan bij gedragen ^O^
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')