abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147491031

De afsluitende film van Marvel Cinematic Universe Phase 2: Ant-Man. 12de Marvel film die uit gaat komen rond 17 juli 2015, na Avengers 2: Age of Ultron.
Niet geheel zonder controverse, nadat schrijver/regisseur Edgar Wright er al sinds 2006 mee bezig was is deze in samenspraak met Marvel rond mei '14 aan de kant geschoven wegens ''creatieve meningsverschillen''. Er mag gerust gezegd worden dat Marvel er op stond dat Ant-Man in hun eigen MCU moest afspelen en dat de karakters dus ook onderdeel van het geheel moesten worden, maar Wright wou zijn verhaal daar niet voor aanpassen. Uiteindelijk werd Peyton Reed een maand later voorgesteld als nieuwe regisseur nadat meerdere andere regisseurs bedankt hadden voor de job. Wright zou wel aanblijven als adviseur (wat zoiets wilt zeggen dat ie alsnog niets meer mocht doen).

Door het debacle rond de regie van de film zijn er ook een aantal acteurs vertrokken die er geen heil meer in zagen (zoals Patrick Wilson) uiteindelijk is de cast dan toch rondgekomen:

De cast
Paul Rudd als Scott Lang / Ant-Man
Evangeline Lilly als Hope Van Dyne
Corey Stoll als Darren Cross / Yellowjacket
Michael Douglas als Dr. Hank Pym / Ant-Man(?)

SPOILER: karakter spoilers!!!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plot. Volgens Filmtotaal.nl

Gewapend met de buitengewone mogelijkheid om kleiner te worden, maar tegelijk wel sterker, moet oplichter Scott Lang zijn innerlijke held omarmen en zijn mentor, Dr. Hank Pym helpen het geheim achter zijn spectaculaire Ant-Man pak voor een nieuwe generatie dreigingen te beschermen. Tegenover ogenschijnlijk onoverkoombare obstakels, moeten Pym en Lang een overval plannen en uitvoeren, die de wereld zal redden.
(Het plot zal grotendeels gebaseerd worden op de karakters Hank Pym en Scott Lang, maar zal afwijkingen vertonen van het originele strip-verhaal.)

Filmen (principle photography) begon halverwege augustus '14 en is begin december afgerond waarna post-productie begon. Verwacht wordt dat de eerste bewegende beelden worden gepresenteerd gedurende de Super Bowl commercials op 1 februari.
Maar over bewegende beelden geproken: dan mogen we deze niet vergeten ;) De test footage die getoond werd op San Diego Comic Con :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 11-12-2014 20:40:25 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_147492753
Evangeline Lilly :9~ :9~ :9~ :9~
pi_147493044
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Niet geheel zonder controverse, nadat schrijver/regisseur Edgar Wright er al sinds 2006 mee bezig was is deze in samenspraak met Marvel rond mei '14 aan de kant geschoven wegens ''creatieve meningsverschillen''. Er mag gerust gezegd worden dat Marvel er op stond dat Ant-Man in hun eigen MCU moest afspelen en dat de karakters dus ook onderdeel van het geheel moesten worden, maar Wright wou zijn verhaal daar niet voor aanpassen. Uiteindelijk werd Peyton Reed een maand later voorgesteld als nieuwe regisseur nadat meerdere andere regisseurs bedankt hadden voor de job. Wright zou wel aanblijven als adviseur (wat zoiets wilt zeggen dat ie alsnog niets meer mocht doen).
Zeer jammer dat men een -waarschijnlijk- goed verhaal in de prullenbak gooit om vervolgens de koppige kunstenaar te ontslaan voor een veilige keuze die de studio volgt.
Helemaal super.
pi_147500785
Het is toch logisch dat het binnen het MCU moet afspelen? En na 8 jaar nog niets opgeleverd te hebben (dat af is) is wel redelijk absurd.
pi_147509684
Ik vraag me hierbij wel af wat nou het plot wordt. Gaat Ant-man de leiding nemen over killer ants om met dat leger de evil nanobots te verslaan ofzo?

Maar na de afgelopen 12 films heb ik wel vertrouwen in Marvel ^O^
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:54:26 #6
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_147511579
Blijf dit een beetje een rare film binnen het MCU vinden. Overal lees je verhalen over Avengers, Thanos, Civil War, Black Panther, Inhumans, Guardians of the Galaxy, Daredevil, Luke Cage, Spidey in het MCU, krijgt Hulk geen film, Dr. Strange, wat gaan ze met Punisher doen,.....

En die arme Ant-Man, die hangt er zo'n beetje tussen, dat is altijd "Oh ja, die heeft ook nog een film", maar is zelden een onderdeel van de discussie als men zich afvraagt hoe de toekomst van de Marvel films eruit ziet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:01:49 #7
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147515727
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijf dit een beetje een rare film binnen het MCU vinden. Overal lees je verhalen over Avengers, Thanos, Civil War, Black Panther, Inhumans, Guardians of the Galaxy, Daredevil, Luke Cage, Spidey in het MCU, krijgt Hulk geen film, Dr. Strange, wat gaan ze met Punisher doen,.....

En die arme Ant-Man, die hangt er zo'n beetje tussen, dat is altijd "Oh ja, die heeft ook nog een film", maar is zelden een onderdeel van de discussie als men zich afvraagt hoe de toekomst van de Marvel films eruit ziet.
Ant Man is ook geen aansprekend karakter. Mensen kennen hem niet (niet zoals Spiderman, The Avengers, etc) en zijn powers zijn ook niet echt heel vet, op het eerste gezicht.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_147535851
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ant Man is ook geen aansprekend karakter. Mensen kennen hem niet (niet zoals Spiderman, The Avengers, etc) en zijn powers zijn ook niet echt heel vet, op het eerste gezicht.
Klopt, die indruk heb ik ook als niet-comic lezer. Maar heb er toch veel zin in, zoals alle Marvel films. :)
pi_147539004
Ik denk dat Ant-Man echt een flop gaat worden :$
  zaterdag 13 december 2014 @ 12:13:58 #10
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147539362
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 11:49 schreef Unites het volgende:
Ik denk dat Ant-Man echt een flop gaat worden :$
Hoevaak werd dat niet gezegd van Guardians of the Galaxy? ''Chris Pratt? flut comedie acteur....'' ''Niemand die deze groep kent, wie gaat daar nu naar kijken?'' enzovoorts. Hoe is dat afgelopen? Redelijk goed als je zo de inkomsten aan de bioscoop kassa bekijkt ;)

Goede marketing, grote en bekende namen eraan verbonden en uiteraard het Marvel-logo in het begin doen al heel veel :)

:7

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_147544238
Volgens mij is TS een fanboy.

(ik ook hoor _O_ _O_ )
  zondag 14 december 2014 @ 10:42:50 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147564160
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:13 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Hoevaak werd dat niet gezegd van Guardians of the Galaxy? ''Chris Pratt? flut comedie acteur....'' ''Niemand die deze groep kent, wie gaat daar nu naar kijken?'' enzovoorts. Hoe is dat afgelopen? Redelijk goed als je zo de inkomsten aan de bioscoop kassa bekijkt ;)

Goede marketing, grote en bekende namen eraan verbonden en uiteraard het Marvel-logo in het begin doen al heel veel :)

[ afbeelding ]
Het zit hem allemaal in de marketing en de uiteindelijke kwaliteit van de film.
Je moet er alleen wel meer moeite voor doen om mensen naar de bioscoop te krijgen dan wanneer je met een nieuwe Avengers film komt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zondag 14 december 2014 @ 11:06:52 #13
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147564417
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 10:42 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het zit hem allemaal in de marketing en de uiteindelijke kwaliteit van de film.
Laat dat nu net een van de goede kwaliteiten van Marvel zijn. Vooral het marketing gedeelte ;)
quote:
Je moet er alleen wel meer moeite voor doen om mensen naar de bioscoop te krijgen dan wanneer je met een nieuwe Avengers film komt.
En daarom denk ik dat de film zo kort op A:AoU uitkomt. Het is, zoals genoemd, geen A-list karakter wat veel mensen aanspreekt. Maar de MCU-hype gaat tegen die tijd nog zo groot zijn dat Ant-Man gaat meeliften op het succes van A2.
pi_147576827
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:13 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nog 3 films zoals Guardians of the Galaxy en niemand komt meer op films van Marvel af hoor :') Wat een kutzooi was die film.
pi_147577680
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 18:38 schreef kurk_droog het volgende:
Guardians of the Galaxy
Dat is jouw mening, hij wordt juist bestempeld als één van de beste Marvel films en qua opbrengsten is die ook met afstand de meest verdienende Marvel film
  zondag 14 december 2014 @ 19:14:19 #16
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147578225
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 18:38 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Nog 3 films zoals Guardians of the Galaxy en niemand komt meer op films van Marvel af hoor :') Wat een kutzooi was die film.
_O- goed onderbouwd 14.gif

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 14-12-2014 22:12:33 ]
  zondag 14 december 2014 @ 21:01:41 #17
67640 SaintOfKillers
pi_147582824
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 19:00 schreef Max23 het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, hij wordt juist bestempeld als één van de beste Marvel films en qua opbrengsten is die ook met afstand de meest verdienende Marvel film
Avengers en Iron Man 3 brachten meer op, hoor.

Maar Guardians of the Galaxy is wereldwijd wel de 2e grootste hit van het jaar en werd alleen maar vooraf gegaan door Transformers omdat Michael Bay zo slim was om zijn apotheose in China te plaatsen. Daardoor ging plots heel China (en Japan en Zuid-Korea enzovoort...) massaal naar die film kijken. Meteen het enige goede idee dat Bay bij die hele film heeft gehad.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_147582868
quote:
99s.gif Op zondag 14 december 2014 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Avengers en Iron Man 3 brachten meer op, hoor.

Maar Guardians of the Galaxy is wereldwijd wel de 2e grootste hit van het jaar en werd alleen maar vooraf gegaan door Transformers omdat Michael Bay zo slim was om zijn apotheose in China te plaatsen. Daardoor ging plots heel China (en Japan en Zuid-Korea enzovoort...) massaal naar die film kijken. Meteen het enige goede idee dat Bay bij die hele film heeft gehad.
Ohja, ik keek bij de stats van dit jaar :|W
  zondag 14 december 2014 @ 23:35:38 #19
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_147589682
Volgens mij zijn de Avengers in principe ook niet bekend bij het grote publiek.

Maar Marvel is bezig met een ijzersterke serie films die als zoete broodjes bij het grote publiek over de toonbank gaan, en weet daarbij de onbekendere superhelden goed te introduceren en verkopen.

Ik zie geen reden waarom Ant-Man niet in dit rijtje zou passen. Heb er eerder nog nooit van gehoord, en moet zeggen dat ik de naam wat duf vindt. Maar Captain America vond ik als superheld nog duffer klinken, en ik heb me heel erg goed vermaakt toen ik The Winter Soldier zag vandaag; dus ik zeg: laat maar komen!
  maandag 15 december 2014 @ 12:58:47 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147598675
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 11:06 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Laat dat nu net een van de goede kwaliteiten van Marvel zijn. Vooral het marketing gedeelte ;)

[..]

En daarom denk ik dat de film zo kort op A:AoU uitkomt. Het is, zoals genoemd, geen A-list karakter wat veel mensen aanspreekt. Maar de MCU-hype gaat tegen die tijd nog zo groot zijn dat Ant-Man gaat meeliften op het succes van A2.
Zet een hele dikke trailer van Ant-Man voor A:AoU en ik denk dat het wel goed komt.
  maandag 15 december 2014 @ 18:09:06 #21
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147608864
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:58 schreef Komakie het volgende:
Zet een hele dikke trailer van Ant-Man voor A:AoU en ik denk dat het wel goed komt.
Dat is dus precies die goede marketing kwaliteit van Marvel welke ik bedoel ;)
  maandag 29 december 2014 @ 22:24:46 #22
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_148116423
Nieuwe banner voor Ant-Man gereleased door Marvel met Yellowjacket erop :)

Niet wat ik er van verwacht had :{ lijkt wel een MCU-versie van Doc Oc met die armen.....
  maandag 29 december 2014 @ 22:41:46 #23
67640 SaintOfKillers
pi_148117323
Het deed me vaag aan iets denken, maar ik wist eerst niet goed wat. Ben er ondertussen achter dat het eigenlijk het Iron Spider pak is (door de extra armen uiteraard).
  maandag 29 december 2014 @ 23:19:18 #24
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_148119387
quote:
99s.gif Op maandag 29 december 2014 22:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het deed me vaag aan iets denken, maar ik wist eerst niet goed wat. Ben er ondertussen achter dat het eigenlijk het Iron Spider pak is (door de extra armen uiteraard).
idd, zelfs de pose doet sterk denken aan Spiderman in het algemeen....
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:39:16 #25
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_148256083
Fuck you, Marvel :( lolbroeken daar :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 januari 2015 @ 21:33:19 #26
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_148295458
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:00:52 #27
67640 SaintOfKillers
pi_148296875
OK. Voor wie niet kan wachten op de film, hebben we de trailer.
Voor wie niet kan wachten op de trailer, hebben we de teaser.
En voor wie niet kan wachten op de teaser, hebben we nu de preview?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 januari 2015 @ 22:14:13 #28
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_148297653
en voor wie niet kan wachten op de preview, hebben we screenshots uit de preview.

ja, het wordt echt te gek. vooral als je dan aankondigingen krijgt dat er over 2 dagen een preview van de teaser komt.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:51:01 #29
67640 SaintOfKillers
pi_148299630
En eigenlijk was er ook nog eerst een mini-versie van de preview, een voorproefje van de preview van de teaser van de trailer van de film, als het ware.
  zondag 4 januari 2015 @ 10:58:10 #30
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_148310516
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
OK. Voor wie niet kan wachten op de film, hebben we de trailer.
Voor wie niet kan wachten op de trailer, hebben we de teaser.
En voor wie niet kan wachten op de teaser, hebben we nu de preview?
idd :')

zoals ik dus ook al in het A2:AoU zei:

quote:
15s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Reclames die een preview van een teaser van een promo-trailer van een officiële trailer aankondigen :')
  maandag 5 januari 2015 @ 14:44:52 #31
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_148355945
Je enablet (correcte spelling in het Nederlands??) het natuurlijk ook, als je je ook in die lijn gedraagt. Hoe vaak hoor je tegenwoordig niet mensen over dat ze op een trailer aan het wachten zijn. Die Star Wars TFA treaser/trailer of whatever het ook is bijv. En hoe blij bepaalde mensen daar dan mee zijn...
  maandag 5 januari 2015 @ 20:25:19 #32
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_148367646
Tsja, hoe "vervelend" dat het soms ook overkomt het is wel een van de krachten van de Marvel-marketing....
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:27:44 #33
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_148405413
Eerste "foto" van Paul Rudd gehuld in het Ant-man kostuum :)

Godver, obvious Photoshop is obvious :')
  Admin woensdag 7 januari 2015 @ 07:28:42 #34
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_148415841
Het is inderdaad een nog niet zo indrukwekkende teaser:

Eerste teaser trailer voor Ant-Man
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 7 januari 2015 @ 07:50:28 #35
67640 SaintOfKillers
pi_148415973
Ik krijg de indruk dat de teaser/trailer gewoon niet zo heel goed in elkaar zit.

Eerst een ietwat saaie voice-over die te lang duurt, dan episch muziek met niet al te spectaculaire actie erachteraan en een lame grapje om af te sluiten.

De coole one-liner en/of het epische shot dat iedereen enthousiast kan maken, ontbreekt een beetje.
pi_148434278
eindelijk een trailer die niet teveel weggeeft :P
en dat grapje van huh vind ik wel droog, past wel bij Rudd
  woensdag 7 januari 2015 @ 18:45:36 #37
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_148437365
Ik vind hem gaaf! Ben benieuwd hoe de mensen erop gaan reageren met dat mierengebeuren. Denk dat die marvel-humor ook wel weer goed kan werken in deze film.
吴 曼 迪
  woensdag 7 januari 2015 @ 21:48:53 #38
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_148445972
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2015 07:50 schreef SaintOfKillers het volgende:

Eerst een ietwat saaie voice-over die te lang duurt, dan episch muziek met niet al te spectaculaire actie erachteraan en een lame grapje om af te sluiten.
ik kreeg anders wel een glimlach bij die "heuh..." en "is it to late to change the name?" :@
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 januari 2015 @ 21:54:58 #39
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_148446283
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:48 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

ik kreeg anders wel een glimlach bij die "heuh..." en "is it to late to change the name?" :@
Dit.
Ben zeer benieuwd naar de normale trailer. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_148914339
Paul Rudd als superheld :9~
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:51:16 #41
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151245608
Tv spot voor Ant-Man ook gereleased.

0% nieuwe beelden, of ik heb ze gemist :{
  vrijdag 10 april 2015 @ 16:25:01 #42
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151552876
En de eerste photo van Yellowjacket is ook een feit 14.gif

Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 10 april 2015 @ 16:26:51 #43
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_151552938
Ziet er goed uit.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Admin maandag 13 april 2015 @ 17:25:20 #44
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_151650855
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 13 april 2015 @ 17:58:46 #45
67640 SaintOfKillers
pi_151651710
Stuk beter dan de eerste trailer.
  maandag 13 april 2015 @ 18:27:57 #46
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_151652692
Vette trailer ^O^
  maandag 13 april 2015 @ 18:51:34 #47
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_151653534
Dat stukje met Thomas de trein _O- :D
pi_151655770
Marvel did it again.

Heb er nu superveel zin in, bovendien is de actie wel echt verfrissend.
pi_151675199
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 18:51 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat stukje met Thomas de trein _O- :D
:D
pi_151677777
Voorspelbare grappen weer. Ben wel een beetje Marvel films moe, zoals het eind van GotG dat die ineens een dance-off gaat doen, echt wtf. :O

Heb echt 10x liever het duistere van The Dark Knight trilogy en de nieuwe Marvel's Daredevil serie op Netflix.
pi_151759263
Een film met de titel "Ant-Man" had best wel een cult hit kunnen worden, maar Marvel neemt het weer iets te serieus.
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 16 april 2015 @ 23:18:44 #52
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_151760247
Ziet wel goed uit, in ieder geval al een stuk beter dan de eerste trailer :Y
pi_151763051
quote:
9s.gif Op donderdag 16 april 2015 22:53 schreef Morrigan het volgende:
Een film met de titel "Ant-Man" had best wel een cult hit kunnen worden, maar Marvel neemt het weer iets te serieus.
Ze willen natuurlijk wel geld verdienen. :')

En zo te zien is het geen film dat zich heel serieus neemt.
pi_151763320
Ziet er allemaal gelikt uit, maar dit character kan me niet echt boeien.
pi_151766682
quote:
9s.gif Op donderdag 16 april 2015 22:53 schreef Morrigan het volgende:
Je kan niet verwachten dat elke nieuwe Marvel film wordt zoals Guardians of the Galaxy. Denk wel dat ze genoeg luchtige momenten in Ant-Man stoppen.
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:23:29 #56
67640 SaintOfKillers
pi_151768222
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:08 schreef Drankster het volgende:
Heb echt 10x liever het duistere van The Dark Knight trilogy en de nieuwe Marvel's Daredevil serie op Netflix.
Duister past bij Batman en Daredevil, bij een hoop andere personages niet. Zit bijvoorbeeld absoluut niet te wachten op een duistere Aquaman :').
pi_151772323
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:23 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Duister past bij Batman en Daredevil, bij een hoop andere personages niet. Zit bijvoorbeeld absoluut niet te wachten op een duistere Aquaman :').
Niet? _O-
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:19:36 #58
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_151797734
lily is wasp?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_151855130
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:08 schreef Drankster het volgende:
Voorspelbare grappen weer. Ben wel een beetje Marvel films moe, zoals het eind van GotG dat die ineens een dance-off gaat doen, echt wtf. :O
Dat is nu juist de enige manier waarop het krankzinnige concept van een superheld ter grootte van een mier gaat werken.

Zelfde verhaal als GotG, met Groot en Rocket. Dat werkt niet als je het serieus gaat nemen. Zelfspot is de key.

En in principe pakt Joss Whedon het hetzelfde aan met Avengers. Lekker veel zelfspot, ik houd daar wel van. Kan ook prima naast het wat meer duistere werk als Batman en Daredevil bestaan.

Hoe had jij het willen zien dan?
Amen.
pi_151857474
quote:
10s.gif Op maandag 20 april 2015 12:20 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat werkt niet als je het serieus gaat nemen. Zelfspot is de key.
Yep, daarom zegt Scott Lang dingen als "Uhm... is it too late to change the name?". :)

Bij een CA:TWS of Iron Man kan het wel, maar je krijgt het grote publiek denk ik niet naar een serieuze film die "Ant Man" heet. Vind het overigens prima, zo is elke Marvel film net iets anders.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 juni 2015 @ 11:24:21 #61
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_153464718
De nieuwe posters zijn wel erg gaaf.

en er is natuurlijk al een logische fan-made versie:
  vrijdag 12 juni 2015 @ 13:13:49 #62
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_153468149
Bewbs :9~

Wel leuke posters, zo merk je wel dat ze de marketing mee willen laten liften op de bekendheid van The Avengers.
pi_153475999
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Bewbs :9~

Wel leuke posters, zo merk je wel dat ze de marketing mee willen laten liften op de bekendheid van The Avengers.
Uit marketingoogpunt heel slim, maar schept ook verwachtingen die de film niet waar gaat maken.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 10:42:36 #64
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_153493245
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:59 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Uit marketingoogpunt heel slim, maar schept ook verwachtingen die de film niet waar gaat maken.
Glazen bol?
pi_153493470
Lijkt mij dat die posters niet door Marvel zelf zijn gemaakt.
pi_153493475
pi_153493781
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 10:57 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
Het grppige is dat er boven op de poster staat "van de studio die ons Guardians of the Galaxy bracht"

Is Guardians in Rusland groter dan the Avengers..?
pi_153860428
Eerste meningen over Ant-Man:

quote:
Steven Weintraub @colliderfrosty
ANT-MAN is good. Not a disaster like some expected but also not a homerun. Has a *must see* after the end credits scene.
quote:
Brian Gallagher@GallagherMW
ANT-MAN is a TON of fun! It's Marvel's version of Ocean's 11. Great cast, slick score and two wonderful post-credits scenes #StayTillTheEnd
quote:
Drew Taylor @DrewTailored
ANT-MAN exceeded all expectations. Smart, fun, witty and suspenseful. It's like AVENGERS' ELEVEN.
quote:
gregoryellwood @HitFixGregory
Ant Man is great. Way better than Age of Ultron. @edgarwright deserves co-director credit. Feels like his movie.
quote:
Mike Sampson @mjsamps
Sadly ‘Ant-Man’ falls flat in almost every way. Doesn’t seem like it’s sure of what it wants to be. Not so much bad as it is blah.
quote:
Jeremy Smith @mrbeaks
It takes ANT-MAN a moment to get cranked up, but once it does, it’s sensational. My favorite third-act of any Marvel movie.
quote:
Haleigh Foutch @HaleighFoutch
ANT-MAN is fantastic fun with heart, wildly clever set-pieces, and a scene-stealing Michael Pena. It's a movie I want to be friends with.
pi_154481734
Heb deze film vorige week gezien en het is zeker samen met Guardians mijn favoriete Marvel film tot nu toe.

Deze film is ook een groot succes in de box office in de VS. 60 miljoen openingsweekend voor een nieuwe franchise van een superheld die niemand kende is geweldig.
Als je ziet dat een nieuwe Terminator 30 miljoen openingsweekend doet en een Mad Max blij is met 45 miljoen is 60 miljoen echt bizar.
  Admin maandag 20 juli 2015 @ 12:39:43 #70
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_154484328
Ook vorige week gezien. Hij was een stuk leuker dan ik van tevoren had verwacht. Heb me enorm vermaakt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 juli 2015 @ 17:51:54 #71
67640 SaintOfKillers
pi_154492561
Vond het eigenlijk niet zo heel bijzonder, voor mij één van de mindere Marvel-films. Pas op, ik vind geen enkele MCU film écht slecht en zou hem nog steeds een 7 geven, maar al bij al niet zo memorabel.

De effecten waren wel goed en ik vond dat de meerwaarde van de mieren goed werd weergegeven, ook de "crew" van Scott Lang was wel grappig, maar eigenlijk interesseerde het mij niet echt wat er met Ant-Man gebeurde. In het grote plaatje van het MCU leek me dit niet meer dan een lollige filler-aflevering. Toch niet het beste jaar voor Marvel.
  Admin maandag 20 juli 2015 @ 20:20:54 #72
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_154496837
Mijn review: Ant-Man
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 10:11:54 #73
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_154590359
Gisteren ook gezien en hij was wel vermakelijk maar meer ook niet.
Heb echt het gevoel dat er meer in had gezeten, maar natuurlijk is er de opzet naar een vervolgfilm.
Vond hem vergelijkbaar met de eerste Captain America: leuk als introductie en opzet naar verdere delen maar ook weer snel en makkelijk te vergeten.
pi_154685407
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:35 schreef studentje7 het volgende:
een superheld die niemand kende
Ben nog steeds kwaad dat ze niet gewoon Hank Pym genomen hebben als Ant-Man en hem samen met Wasp de Avengers hebben laten stichten.

Kijk George R.R. "Maak nou verdomme dat boek af!" Martin is het met me eens:
http://grrm.livejournal.com/435595.html
“An interesting thing is a good thing.”
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:12:20 #75
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_154701252
quote:
13s.gif Op maandag 27 juli 2015 21:07 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ben nog steeds kwaad dat ze niet gewoon Hank Pym genomen hebben als Ant-Man en hem samen met Wasp de Avengers hebben laten stichten.

onzin idd.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_154701342
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:11 schreef Professional het volgende:
Gisteren ook gezien en hij was wel vermakelijk maar meer ook niet.
Heb echt het gevoel dat er meer in had gezeten, maar natuurlijk is er de opzet naar een vervolgfilm.
Vond hem vergelijkbaar met de eerste Captain America: leuk als introductie en opzet naar verdere delen maar ook weer snel en makkelijk te vergeten.
Ik vond hem van de introductie films (vergelijken met cap1, iron man 1, thor 1) toch wel de leukste eigenlijk.

quote:

[..]

Maakt de volgorde iets uit dan? Dan hadden ze Ant-Man in Phase 1 al uit moeten brengen, hoe goed had dat gelopen denk je? :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:26:34 #77
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_154701566
quote:
We moeten nog wel dingen overhouden voor Agent Carter, potjandorie!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_154701670
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:26 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

We moeten nog wel dingen overhouden voor Agent Carter, potjandorie!
Zit Pym meteen in een tijdperk waarin je je vrouw nog wel mocht slaan :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:33:52 #79
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_154701750
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:30 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Heeft hij wel pech dat hij dan voornamelijk met vrouwen omgaat die terugslaan. En hard!

Zat laatst een review van Movie Bob te kijken over Agent Carter waar hij opmerkte dat Agent Carter eigenlijk een type 'brawler' Marvel held is (oftewel, veel knokpartijen met de blote vuist).
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_154702489
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 13:30 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat klinkt bijna even barbaars en doms als een tijdperk waar Ultron gemaakt is door Bruce Banner en Asgaardse ruimte onzin.
pi_154702887
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:02 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat klinkt bijna even barbaars en doms als een tijdperk waar Ultron gemaakt is door Bruce Banner en Asgaardse ruimte onzin.
Want dat is dommer dan Pym die zijn hersengolven overzet naar een robot die vervolgens lid wordt van de Masters of Evil? :D
pi_154703967
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Want dat is dommer dan Pym die zijn hersengolven overzet naar een robot die vervolgens lid wordt van de Masters of Evil? :D
Het gebruiken van een menselijk brein om Kunstmatige Inteligentie te realiseren is een van de meest voorkomende verhaalelementen in verhalen over K.I.
pi_154733002
Paul Rudd verbaasde me, de film ook overigens. Was eigenlijk niet van plan om hem in de bios te gaan kijken, maar dat is een soort traditie van mij, dus toch gedaan.. Eigenlijk was het boven mijn verwachting :o

Het is geen homerun inderdaad maar wel een vermakelijke film, goede humor, goede actie en CGI. Wel jammer inderdaad dat Pym het niet zelf was, maar binnen dit verhaallijn prima opgelost/geschreven.

Ik had echt een Green Lantern achtige film/kwaliteit verwacht, maar hij was prima.
  woensdag 29 juli 2015 @ 19:33:52 #84
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_154739962
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had echt een Green Lantern achtige film/kwaliteit verwacht,
Van Marvel Studio's zelf :D naah, zó slecht zal het nooit gaan worden.

Vond de film gaaf, heb de hele tijd met een smile gezeten in de bios :@ Nu ben ik niet zo heel fan van 3D (ook omdat m'n ogen daardoor slecht focussen), maar dat was de enige versie die draaide op het tijdstip dat ik kon gaan. De mieren ondergronds vond ik daardoor wel verrassend goed overkomen. Ik vind alleen jammer dat ze een aantal dingen wel in de trailers gebruikt hebben en dan weer niet in de film ( ''Scott, I want you to be the Ant-Man......'' ''Huhh :{ '' ) of het was slimme montage in de trailers.... En imho naderhand dan bezien, hebben ze veel te veel in de trailers laten zien van de betere scene's in de film.

Maar goed, als origin story heb ik me kostelijk vermaakt met de film, en daar hebben de special effects zekers aan bij gedragen ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')