1 van mijn voortanden heeft dik 15 jaar terug een wortelkanaalbehandeling gehad (dus dode tand) en hij begon te verkleuren. Dus ik heb nu een facing en het ziet er geweldig uitquote:Op donderdag 11 december 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je nieuwe tandjes? Of gebleekt of zo?
Ik ook bij 2. EN nu moet ik wachten tot Maart, want m'n serie-kijk buddy gaat naar Ethiopie.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook net aan begonnen. Vind t wat te traag ofzo. Al ben ik volgens mij pas bij afl 2
Aparte acteur, hele zachte stem. En die ogen moeten haast wel lenzen zijn. Lijkt wel blauw vuur.quote:
Heb je er ook swarovski in laten zetten?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
1 van mijn voortanden heeft dik 15 jaar terug een wortelkanaalbehandeling gehad (dus dode tand) en hij begon te verkleuren. Dus ik heb nu een facing en het ziet er geweldig uit
Ik ken m van zijn modellenwerk, niet echt van z'n acteerwerk.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Aparte acteur, hele zachte stem. En die ogen moeten haast wel lenzen zijn. Lijkt wel blauw vuur.
Dat had ik vroeger, zo'n steentje op m'n tandquote:Op donderdag 11 december 2014 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je er ook swarovski in laten zetten?
Dat is echt zo'n tent waar die tattoo's met spelfouten vandaan komenquote:Op donderdag 11 december 2014 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik liep net langs een nieuwe tattoo toko hier in ons dorrup.
Om. Te. Huilen.
Van hun website:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger, zo'n steentje op m'n tand
Nee, dat laat ik aan anderen overquote:Op donderdag 11 december 2014 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je er ook swarovski in laten zetten?
Hij doet het aardigquote:Op donderdag 11 december 2014 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken m van zijn modellenwerk, niet echt van z'n acteerwerk.
Da's best een fine line, maar wel een wiebeligequote:Op donderdag 11 december 2014 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Om. Te. Huilen.
Van hun website:
[ afbeelding ]
Is Jax dan Charlie Hunnam toevallig? Want die 2 lijken idd wel wat op elkaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik aan anderen over
[..]
Hij doet het aardigNiet de meest briljante acteur ooit maar hij komt er wel. Doet me qua uiterlijk heel veel denken aan Jax van Sons of Anarchy.
Maar dit zijn zijn ogen in de serie:
[ afbeelding ]
Dat is te fel blauw om echt te zijn lijkt me.
Die heb ik er nooit van gemaakt. Het was echt een heel klein steentje dat met van dat tandartslijm op m'n tand was geplakt. Na een maand of acht was hij ineens wegquote:
Daarna had je glitterpoep?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik er nooit van gemaakt. Het was echt een heel klein steentje dat met van dat tandartslijm op m'n tand was geplakt. Na een maand of acht was hij ineens weg
En dat zetten ze op hun site als reclame, dus dit is 1 van hun betere werkenquote:Op donderdag 11 december 2014 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Om. Te. Huilen.
Van hun website:
[ afbeelding ]
Er is he-le-maal niets recht aanquote:Op donderdag 11 december 2014 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's best een fine line, maar wel een wiebelige
Yep, dat is idd Charlie. Zouden zo broertjes kunnen zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is Jax dan Charlie Hunnam toevallig? Want die 2 lijken idd wel wat op elkaar.
Ik ken Charlie van de nichten serie Queer as Folk.
Waar ook Game of Thrones Littlefinger vandaan komt.
Die 2 neukten samen tegen de klippen op in die serie
En ja, dat lijkt me ook nep ja.
Er gaat volgens mij ook een bepaald slag volk naartoequote:Op donderdag 11 december 2014 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n tent waar die tattoo's met spelfouten vandaan komen.
Ja nu inmiddels wel ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, dat is idd Charlie. Zouden zo broertjes kunnen zijn
Al was'ie helemaal strak, is dat nou het kunstwerk dat je op je website moet zetten?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is he-le-maal niets recht aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |