Hoogsensitief persoon of HSP is een term uit de psychologie die in 1996 werd geïntroduceerd door de Amerikaanse psychologe dr. Elaine N. Aron en staat voor (Engels): highly sensitive person, oftewel 'zeer gevoelig persoon'. In het Nederlands wordt highly sensitive person vertaald als 'hoogsensitief persoon' of 'hooggevoelig persoon'.quote:
terechte klachtquote:Op donderdag 11 december 2014 16:13 schreef quajonger94 het volgende:
Klacht: door hoogbegaafdheid geen passende werkplek kunnen vinden, onze maatschappij is ingericht op mensen die niet écht slim zijn (zoals ik wel ben), maar op mensen die maar een klein beetje boven de dieren staan.
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:16 schreef quajonger94 het volgende:
[..]
Hoogsensitief persoon of HSP is een term uit de psychologie die in 1996 werd geïntroduceerd door de Amerikaanse psychologe dr. Elaine N. Aron en staat voor (Engels): highly sensitive person, oftewel 'zeer gevoelig persoon'. In het Nederlands wordt highly sensitive person vertaald als 'hoogsensitief persoon' of 'hooggevoelig persoon'.
Hier kun je heel makkelijk uit springen.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:19 schreef sturmpie het volgende:
een mogelijk gevolg van de emancipatie.
vrouwen op de werkvloer die met pikzuigen en (kont)neuken carriere maken en iedereen er in mee slepen.
net zoals Herman Brood van het Hilton sprong ?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hier kun je heel makkelijk uit springen.
Dit ook inderdaad.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:19 schreef sturmpie het volgende:
een mogelijk gevolg van de emancipatie.
vrouwen op de werkvloer die met pikzuigen en (kont)neuken carriere maken en iedereen er in mee slepen.
Nee jij zij 'er in mee slepen.' Als je op zij springt slepen ze je niet meer mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:20 schreef sturmpie het volgende:
[..]
net zoals Herman Brood van het Hilton sprong ?
Die heb je ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:21 schreef quajonger94 het volgende:
[..]
Dit ook inderdaad.
Ooit een vuilnisvrouw gezien?
Vrouwen worden liever hr-bitch om zo de hooggevoelige hoogbegaafde mensen zoals ik keihard af te wijzen. Dit omdat ze geilen op domme oerbewonermannen.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee jij zij 'er in mee slepen.' Als je op zij springt slepen ze je niet meer mee.
[..]
Die heb je ja.
ik dacht van wel maar kan het ook mishebben. er zijn ook aardig wat vrouwen die vrachtauto rijden of een technisch vak hebben gekozen. die zijn ok.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:21 schreef quajonger94 het volgende:
[..]
Dit ook inderdaad.
Ooit een vuilnisvrouw gezien?
Is dat zo? Wat heb jij zoal ondernomen? Heb je al een cursus gedaan voor indigo-kinderen etc?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:23 schreef quajonger94 het volgende:
[..]
Vrouwen worden liever hr-bitch om zo de hooggevoelige hoogbegaafde mensen zoals ik keihard af te wijzen. Dit omdat ze geilen op domme oerbewonermannen.
Lelijke vrouwen vallen dan ook buiten de boot...quote:Op donderdag 11 december 2014 16:23 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik dacht van wel maar kan het ook mishebben. er zijn ook aardig wat vrouwen die vrachtauto rijden of een technisch vak hebben gekozen. die zijn ok.
maar de mbo-hbo dametjes die economie volgen die zuigen het meest.
dat is een bedrijfshoerencultuur, dat vind je ook in de horeca, in die branches zijn ze gewenst en bijna alle mannen kunnen er wel mee leven.
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:15 schreef Netsplitter het volgende:
Zal een fatsoenlijke reactie posten zodra ik uitgelachen ben.
juistquote:Op donderdag 11 december 2014 16:23 schreef quajonger94 het volgende:
[..]
Vrouwen worden liever hr-bitch om zo de hooggevoelige hoogbegaafde mensen zoals ik keihard af te wijzen. Dit omdat ze geilen op domme oerbewonermannen.
Gast, je bent gewoon overspannen en denkt daardoor alles aan te voelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:16 schreef quajonger94 het volgende:
[..]
Hoogsensitief persoon of HSP is een term uit de psychologie die in 1996 werd geïntroduceerd door de Amerikaanse psychologe dr. Elaine N. Aron en staat voor (Engels): highly sensitive person, oftewel 'zeer gevoelig persoon'. In het Nederlands wordt highly sensitive person vertaald als 'hoogsensitief persoon' of 'hooggevoelig persoon'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |