abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147498481
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:18 schreef Wespensteek het volgende:
Oh ja, ideeën kun je niet verkopen hoor. Persoonlijk heb ik liever dan men bezig is met verkopen van concrete producten dan met uitwerken van ideeën.
Je behandelt hem te hardhandig m.i. Niet iedereen behoeft een wespensteek, toch?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_147498516
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef Queller het volgende:

[..]

Echt serieus ben je niet, is het wel?

Werk je zwart?
ja aan die studifinaciering heb ik niks aan dus ik zou toch een manier moeten vinden om aan geld te komen, maar uiteindelijk laat ik mij wel inschrijven bij de kvk
pi_147498684
quote:

[..]

Werk je zwart?
Zeg dat nou niet hij is heel serieus. Hij heeft een uniek concept gevonden dat een beetje lijkt op dit:
http://www.wijdverspreid.nl/
pi_147498686
quote:

[..]

Werk je zwart?
Het past wel goed in de moderne afzeikcultuur hier, dit. Zo snel mogelijk wegjagen.
pi_147499020
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:26 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Het past wel goed in de moderne afzeikcultuur hier, dit. Zo snel mogelijk wegjagen.
Als je als ondernemer klanten hebt en je moet hier nog even vragen hoe je ze kunt helpen is het ook wel erg. Als je als vraagsteller zo formuleert dat een ander eigenlijk niet weet wat er staat trouwens ook.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:12 schreef arclite86 het volgende:
op het moment heb ik 6 klanten in de wachtrij en 4 af die wachten nu nog op met het betalen omdat ik nog een geen bezorger heb (maar die heb ik nu dankzij dit forum wel gevonden)
pi_147499188
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:33 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als je als ondernemer klanten hebt en je moet hier nog even vragen hoe je ze kunt helpen is het ook wel erg. Als je als vraagsteller zo formuleert dat een ander eigenlijk niet weet wat er staat trouwens ook.

[..]

Hij is een mogelijk beginnende ondernemer. Beetje onbeholpen. Ik vind het wel charmant. Je kunt zo iemand een beetje op weg helpen. That's all.
pi_147499442
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:37 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Hij is een mogelijk beginnende ondernemer. Beetje onbeholpen. Ik vind het wel charmant. Je kunt zo iemand een beetje op weg helpen. That's all.
dankje bart aan jou heb ik tenminste wat aan, inplaats van die andere die hier de boel komen afzeiken en denken heel slim te zijn
pi_147499492
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:43 schreef arclite86 het volgende:

[..]

dankje bart aan jou heb ik tenminste wat aan, inplaats van die andere die hier de boel komen afzeiken en denken heel slim te zijn
Van kritiek leer je het meest, als je wil leren ten minste.
pi_147499619
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:44 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Van kritiek leer je het meest, als je wil leren ten minste.
Ik vraag het me af. Maar als... dan opbouwende kritiek. En een beetje diplomatisch/diplomatiek gebracht.
pi_147499757
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:47 schreef Bart2002 het volgende:
Maar als... dan opbouwende kritiek. En een beetje diplomatisch/diplomatiek gebracht.
Dat ligt aan de eigen houding. Als een boze klant de relatie beëindigd is dat ook kritiek waar je veel van kunt leren. Sarcasme en cynisme in weerwoorden hebben vaak ook een oorzaak die je bij jezelf kunt zoeken. Dat mensen zich afsluiten voor bepaalde kritiek is duidelijk maar dat is vaak dom.
pi_147500132
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:50 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat ligt aan de eigen houding. Als een boze klant de relatie beëindigd is dat ook kritiek waar je veel van kunt leren. Sarcasme en cynisme in weerwoorden hebben vaak ook een oorzaak die je bij jezelf kunt zoeken. Dat mensen zich afsluiten voor bepaalde kritiek is duidelijk maar dat is vaak dom.
voor kritiek sta ik altijd open maar aan jou 'kritiek" heb ik weinig aan gehad.
ik bedoel wat moet ik met oud papier, het aan de klant geven ?? _O-
nogmaals bedankt bart ^O^
pi_147500442
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:37 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Iemand die zwart zit te klussen, geen zin recht op papier kan krijgen en overweegt een deel van de werkzaamheden uit te laten voeren door illegalen, kan ik met geen mogelijkheid onbeholpen noemen. Dat heeft bovendien niets met ondernemen te maken.
pi_147500654
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:04 schreef Queller het volgende:

[..]

Iemand die zwart zit te klussen, geen zin recht op papier kan krijgen en overweegt een deel van de werkzaamheden uit te laten voeren door illegalen, kan ik met geen mogelijkheid onbeholpen noemen. Dat heeft bovendien niets met ondernemen te maken.
wat kun jij ook overdrijven zeg :|W
pi_147500665
Tja, dan dragen wij een andere bril. Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Die harde aanpak, bij voorbaat, is niet mijn stijl.
pi_147500842
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef arclite86 het volgende:
wat kun jij ook overdrijven zeg :|W
Waar overdrijf ik?
pi_147500950
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef Bart2002 het volgende:
Tja, dan dragen wij een andere bril. Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Die harde aanpak, bij voorbaat, is niet mijn stijl.
Het is ook niet bij voorbaat maar nadat meneer aangaf het erg druk te hebben maar nog steeds meer dingen wil gaan doen. Nadat hij zijn vragen blijkbaar niet goed wil formuleren terwijl hij dus serieuze antwoorden verwacht. Niet bij KVK is geweest maar al 10 klanten schijnt te hebben die hij niet kan helpen omdat hij niet weet hoe hij moet leveren en geen ideeën heeft wat de kostprijs is van wat hij blijkbaar heeft verkocht. Vragen formuleert die zo algemeen zijn dat je er geen antwoorden op kunt geven waar hij wat aan heeft.

Met andere woorden in mijn ogen trol of iemand met wat wilde ideeën zoals er hier al tientallen zijn geweest.
pi_147501117
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het is ook niet bij voorbaat maar nadat meneer aangaf het erg druk te hebben maar nog steeds meer dingen wil gaan doen. Nadat hij zijn vragen blijkbaar niet goed wil formuleren terwijl hij dus serieuze antwoorden verwacht. Niet bij KVK is geweest maar al 10 klanten schijnt te hebben die hij niet kan helpen omdat hij niet weet hoe hij moet leveren en geen ideeën heeft wat de kostprijs is van wat hij blijkbaar heeft verkocht. Vragen formuleert die zo algemeen zijn dat je er geen antwoorden op kunt geven waar hij wat aan heeft.

Met andere woorden in mijn ogen trol of iemand met wat wilde ideeën zoals er hier al tientallen zijn geweest.
Ik dacht dat dit een help forum was in plaats van een afzijk forum
als ik alles al wist had ik deze post niet geplaats toch...
als ik ff afgezeken wil worden dan stuur ik jou wel een bericht Wespensteek
pi_147501519
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef arclite86 het volgende:

[..]

pi_147501523
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef arclite86 het volgende:

[..]

Lees nu eens goed wat ik schreef, dat is dus hoe jij bent overgekomen of ik lieg. Volgens mij is het allemaal redelijk waar dus als je erdoor afgezeken wordt ligt dat aan jouw eigen teksten.
pi_147501601
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef Queller het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is laag. Doe dat niet. Voegt niets toe.
pi_147501629
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef Queller het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ga alsjeblieft in een zandbak spellen met je kinderachtige posts
pi_147501712
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:31 schreef arclite86 het volgende:

[..]

quote:
agg zuur niet zo over een paar spellings fouten, is dit een nederlands dictee ofzo
Zo'n reactie is niet kinderachtig, om over die fouten maar niet te spreken. Verwacht jij serieuze antwoorden als je zo schrijft?
pi_147501716
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:31 schreef arclite86 het volgende:
Hoor wie het zegt... je hebt een paar heel goede tips gekregen. Ga er iets zinnigs mee doen...
pi_147501752
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:33 schreef Queller het volgende:

[..]

Hoor wie het zegt... je hebt een paar heel goede tips gekregen. Ga er iets zinnigs mee doen...
oud papier verkopen wat mij een mischien een paar euro oplevert en mij heel veel tijd kost noem ik geen 'goede tips'
pi_147501796
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:34 schreef arclite86 het volgende:
oud papier verkopen wat mij een mischien een paar euro oplevert en mij heel veel tijd kost noem ik geen 'goede tips'
Maar wel in lijn met wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')