abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147495597
Lever je ook de service om digitale mailingen voor je klanten te verzorgen?
dag
pi_147495623
Dat is echt een heel andere tak van sport.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_147495703
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:10 schreef arclite86 het volgende:

[..]

oke, dus je wilt eigenlijk zeggen dat ik te goedkoop ben? en welk deel van mij service vind je dan te goedkoop? ik zat namelijk te denken om de bezorg kosten ¤30/1000 maar ik bang dat mijn klanten (Kleine bedrijfjes) Dit te duur vinden ook al levert dit ze mischien 3x meer op van de totaal kosten
Dan moet je ze daar van overtuigen, toch? En je moet denk ik niet bang zijn dat ze dit te duur vinden. Dat is gewoon wat het kost. En er zelf ook nog iets aan verdienen.
pi_147495710
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef Peter het volgende:
Lever je ook de service om digitale mailingen voor je klanten te verzorgen?
nee, en hoe bedoel je dat, bedoel als ik ze per mail advies of informatie geef dat ik daar geld voor moet gaan vragen?
pi_147495817
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:15 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dan moet je ze daar van overtuigen, toch? En je moet denk ik niet bang zijn dat ze dit te duur vinden. Dat is gewoon wat het kost. En er zelf ook nog iets aan verdienen.
ja dat klopt de de eigenaar van 'huisaanhuisfolders' rade mij het ook aan om voor ¤30/100 te doen
maar ik ben bang dat ze op internet gaan rondzoeken en dan bij mij komen klagen, maar wat zou ik dan zeggen; dit zijn inlcusief verzend kosten??? ik moet dan wel met een goede reden komen
pi_147495822
Hij bedoelt denk ik dat de flyer niet fysiek verstuurd wordt, maar per email.
pi_147495841
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:15 schreef arclite86 het volgende:

[..]

nee, en hoe bedoel je dat, bedoel als ik ze per mail advies of informatie geef dat ik daar geld voor moet gaan vragen?
Nee, dat zij jou aangeven wat er de komende week voor actie is en dat jij de al bekende klanten per e-mail op de hoogte stelt (opt-in natuurlijk).

Digitale nieuwsbrieven.. sluit prima aan op een website.
dag
pi_147495844
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:17 schreef Bart2002 het volgende:
Hij bedoelt denk ik dat de flyer niet fysiek verstuurd wordt, maar per email.
ok, nee per mail is hopeloos begin ik nooit aan
pi_147495894
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:17 schreef arclite86 het volgende:

[..]

ja dat klopt de de eigenaar van 'huisaanhuisfolders' rade mij het ook aan om voor ¤30/100 te doen
maar ik ben bang dat ze op internet gaan rondzoeken en dan bij mij komen klagen, maar wat zou ik dan zeggen; dit zijn inlcusief verzend kosten??? ik moet dan wel met een goede reden komen
Je zegt tegen de klant dat jouw contact zo betrouwbaar is als de Nederlandsche Bank (o wacht.. geen goed voorbeeld). En het kan goedkoper maar dan is het klote.
pi_147495898
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:18 schreef Peter het volgende:

[..]

Nee, dat zij jou aangeven wat er de komende week voor actie is en dat jij de al bekende klanten per e-mail op de hoogte stelt (opt-in natuurlijk).

Digitale nieuwsbrieven.. sluit prima aan op een website.
oke, dat is opzich een goed idee dan zou een soort van functie voor hun website moeten maken waarbij hun klanten eerst een email moeten invoeren en dat die dan automatisch bij mij komen ofzo
pi_147495936
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Je zegt tegen de klant dat jouw contact zo betrouwbaar is als de Nederlandsche Bank (o wacht.. geen goed voorbeeld). En het kan goedkoper maar dan is het klote.
haha, ja dat kan ik wel zegge ja, bedankt
pi_147495957
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef arclite86 het volgende:

[..]

oke, dat is opzich een goed idee dan zou een soort van functie voor hun website moeten maken waarbij hun klanten eerst een email moeten invoeren en dat die dan automatisch bij mij komen ofzo
Dan kun jij een nieuwsbrief-ontwerp maken en per mailing een vast bedrag rekenen. Of een abonnement voor X mailings per jaar.

Kost je geen drukwerk, verspreidingskosten, alleen tijd om de boel op te maken. Draag je geen cent af aan anderen..
dag
pi_147496111
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:21 schreef Peter het volgende:

[..]

Dan kun jij een nieuwsbrief-ontwerp maken en per mailing een vast bedrag rekenen. Of een abonnement voor X mailings per jaar.

Kost je geen drukwerk, verspreidingskosten, alleen tijd om de boel op te maken. Draag je geen cent af aan anderen..
Dat klinkt positief. Maar hoe ga je die bulk-email de deur uitdoen? En jouw klanten moeten minstens een database hebben met een emailadres EN de geografische gegevens als je iets locaals wilt doen. Is m.i. allemaal ook nog niet zo eenvoudig en zeker niet gratis.

Overigens is de trend dat de response op bulk-email (opt-in) steeds teleurstellender wordt.
pi_147496168
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:24 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat klinkt positief. Maar hoe ga je die bulk-email de deur uitdoen? En jouw klanten moeten minstens een database hebben met een emailadres EN de geografische gegevens als je iets locaals wilt doen. Is m.i. allemaal ook nog niet zo eenvoudig en zeker niet gratis.
Nee, maar aangezien de klanten van TS dat allemaal niet kunnen, hoeft hij zich dat maar 1 keer meester te maken en kan hij hetzelfde trucje telkens voor ze blijven herhalen...

Kunnen zijn klanten alle directe reclame bij 1 persoon neerleggen..
dag
pi_147496178
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:24 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

ja dat klopt, ik kan ze dan bijvoorbeeld ook aanbieden of ik hun hosting kan worden voor ¤70 per maand = hosting+ Onderhoud en mailing functie
pi_147496254
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:25 schreef Peter het volgende:

[..]

Nee, maar aangezien de klanten van TS dat allemaal niet kunnen, hoeft hij zich dat maar 1 keer meester te maken en kan hij hetzelfde trucje telkens voor ze blijven herhalen...

Kunnen zijn klanten alle directe reclame bij 1 persoon neerleggen..
ik heb namelijk ook een twitter machine /bot ontwikkelt waarmee ik meer dan 15,000 haagse volgers heb, hiermee kan ik de klanten ook aanbieden om voor ¤30 1000 bezoekers, zelfs mijn buurman was hiervoor geinteresteerd die een bedrijf rund die bijna failliet is :P
pi_147496339
Als ik heel eerlijk ben dan werkt het bij mij zo dat hoe meer jij doet hoe slechter je overkomt als ontwerper. Waarom zou een goede ontwerper zich bezighouden met bezorgen, kun jij jouw tijd niet beter besteden?
pi_147496342
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:26 schreef arclite86 het volgende:

[..]

ja dat klopt, ik kan ze dan bijvoorbeeld ook aanbieden of ik hun hosting kan worden voor ¤70 per maand = hosting+ Onderhoud en mailing functie
Je hebt veel ideeën en tegelijk niet meer dan 24 uur per dag wat je eraan kunt besteden denk ik.
Je bent eigenlijk op zoek naar een business-model.
pi_147496375
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:30 schreef Wespensteek het volgende:
Als ik heel eerlijk ben dan werkt het bij mij zo dat hoe meer jij doet hoe slechter je overkomt als ontwerper. Waarom zou een goede ontwerper zich bezighouden met bezorgen, kun jij jouw tijd niet beter besteden?
Waar true.
pi_147496426
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:26 schreef arclite86 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:28 schreef arclite86 het volgende:

[..]

ik heb namelijk ook een twitter machine /bot ontwikkelt waarmee ik meer dan 15,000 haagse volgers heb, hiermee kan ik de klanten ook aanbieden om voor ¤30 1000 bezoekers, zelfs mijn buurman was hiervoor geinteresteerd die een bedrijf rund die bijna failliet is :P
Je kan ook aanbieden hun gras te gaan maaien en op hun hondje te passen :o
pi_147496444
quote:
Dit dus :')
pi_147496451
quote:
alles wat geld oplevert in deze business pak ik aan ik ben ook inderdaad niet alleen een ontwerper maar meer een zakenman waarschijnlijk
pi_147496461
Illegalen moet je ook weer in het zwart betalen, als je die 18¤ euro in je boekhouding verrekend kom je goedkoper uit dan het toch door illegalen te laten doen die het waarschijnlijk in een container dulpen,
pi_147496492
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:33 schreef mrPanerai het volgende:
Illegalen moet je ook weer in het zwart betalen, als je die 18¤ euro in je boekhouding verrekend kom je goedkoper uit dan het toch door illegalen te laten doen die het waarschijnlijk in een container dulpen,
ja precies dat zal waarschijnlijk ook wel gebeuren, ik hou het waarschijnlijk wel bij de ¤18
pi_147496493
):O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')