SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oke wie heeft er een kloon van DS2 gemaakthoe sneu
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dieper kun je niet zinkenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:27 schreef FCsuarez het volgende:
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN![]()
Ik denk dat het Frans van Knal is.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:27 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
dan gok ik op trapz of trein'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En zijn naam is op dit forum ? Dolf1010?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Frans van Knal is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee die leeft gewoon nog.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Frans van Knal is.![]()
wieisboos (en die zit ook achter DS3)quote:Op donderdag 11 december 2014 12:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En zijn naam is op dit forum ? Dolf1010?![]()
Hoe ontdekte je die kloon dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
wieisboos (en die zit ook achter DS3)Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:hoop van niet
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Denk je dat ik dat benquote:Op donderdag 11 december 2014 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
wieisboos (en die zit ook achter DS3)![]()
![]()
Onmisbaar die dingen. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat nog niet iedereen dat heeft. Iedere keer als ik op EA forum kijk zie ik weer tig mongolen die zich hebben laten hackenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
had ze net op alle TA's uitgezet omdat ik ze irritant vond
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Main wel. inloggen op TA's was met die dingen toch maar irritant en staat niet zo heel veel op.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Onmisbaar die dingen. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat nog niet iedereen dat heeft. Iedere keer als ik op EA forum kijk zie ik weer tig mongolen die zich hebben laten hacken
als ze er in komen jammer dan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb ook nooit last van die dingen moet ik zeggen. Als je eenmaal op een apparaat bent ingelogd dan hoef je het nooit meer te doen. Ook niet als je je cookies enzo eruit gooit. Al hoorde ik wel van sommige mensen dat ze die shit keer op keer krijgen, maar dat lijkt me meer een browser issue ofzo.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Main wel. inloggen op TA's was met die dingen toch maar irritant en staat niet zo heel veel op.
als ze er in komen jammer dan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Degene die het als eerste ruikt heeft zijn poepertje gebruiktquote:Op donderdag 11 december 2014 12:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar had Zhano het over op Skype.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat zit je dan te miepen als hij al weg is johquote:Op donderdag 11 december 2014 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel na een report.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij was er vanmorgen nog joh zeurquote:Op donderdag 11 december 2014 12:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat zit je dan te miepen als hij al weg is joh![]()
Bohhh nu al in trein terug van tentamenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bohh, ik wil ook Ronaldoquote:
Benat LCM proberen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn er geen betere CMs dan Khedira?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bakkes.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Degene die het als eerste ruikt heeft zijn poepertje gebruikt![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mc gaydy is echt pauper slecht.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
holy moly jizzfest dit team. Speelt echt geniaal goed, zelfs parkthebusjes gaan er moeiteloos aan.![]()
Ga dit niet maken denk ikquote:Op donderdag 11 december 2014 12:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bohh, ik wil ook Ronaldo
Benat LCM proberen?ga twee goede teams maken, 1 met ronaldo en 1 met messi, alleen weet echt niet wie ik eromheen moet zetten
![]()
![]()
Ik weet niet wie het hier laatst riep, maar PSV is echt een jizzwaardig teampje op H2H.
PSN: DePresident_![]()
Geniaal goed juist. Was even een experimentje met hem, maar damn sonquote:Op donderdag 11 december 2014 12:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
mc gaydy is echt pauper slecht.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorig jaar ook al. Toen kon je met die pacewingers nog cross abusen op Locadia als bonus.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:55 schreef DePresident. het volgende:
Ik weet niet wie het hier laatst riep, maar PSV is echt een jizzwaardig teampje op H2H.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neymar - Messi - Robbenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ga dit niet maken denk ikga twee goede teams maken, 1 met ronaldo en 1 met messi, alleen weet echt niet wie ik eromheen moet zetten
Ronaldo - Benzema - BaleOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ronaldo team met IF Benz ernaast. En Messi team icm Aguero en Suarezquote:Op donderdag 11 december 2014 12:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ga dit niet maken denk ikga twee goede teams maken, 1 met ronaldo en 1 met messi, alleen weet echt niet wie ik eromheen moet zetten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speelde vorig jaar alleen maar met PSGquote:Op donderdag 11 december 2014 12:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al. Toen kon je met die pacewingers nog cross abusen op Locadia als bonus.
Ik ben er nu nog niet helemaal uit of ik met Luukinho of Locadia in de spits moet spelen.PSN: DePresident_![]()
Zat inderdaad te denken aan Aguero - Suarez met messi erachter en ronaldo - if Benz/Lewa - robbenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ronaldo team met IF Benz ernaast. En Messi team icm Aguero en Suarez![]()
Luxeproblemen![]()
![]()
de wijnquote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Speelde vorig jaar alleen maar met PSG
Ik ben er nu nog niet helemaal uit of ik met Luukinho of Locadia in de spits moet spelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 11 december 2014 13:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zat inderdaad te denken aan Aguero - Suarez met messi erachter en ronaldo - if Benz/Lewa - robben![]()
Luxeproblemen
oh lordAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Boohhhquote:Op donderdag 11 december 2014 13:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh lordgaat dit lukken voor 10,5 miljoen?
![]()
Jij hebt muller ook op cm toch? Zou hij daar beter zijn dan schweini?![]()
Feyenoordquote:Op donderdag 11 december 2014 12:55 schreef DePresident. het volgende:
Ik weet niet wie het hier laatst riep, maar PSV is echt een jizzwaardig teampje op H2H.Manu in de spits voor de long throw toch Trapz?
![]()
![]()
Dat 2e team is al PlayStation: 7,170,000quote:Op donderdag 11 december 2014 13:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Boohhhgaat dit lukken voor 10,5 miljoen?
![]()
Jij hebt muller ook op cm toch? Zou hij daar beter zijn dan schweini?
http://wefut.com/en/squad/233281
Bovenste team PlayStation: 5,110,000
http://wefut.com/en/squad/233284Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
10.5 miljoen wtf. En dat moet dan zeker wel lukken tochquote:Op donderdag 11 december 2014 13:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt muller ook op cm toch? Zou hij daar beter zijn dan schweini?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
3.5 voor dat andere lukt miss krap aan anders if piszcek oid eruit latenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat 2e team is al PlayStation: 7,170,000
http://wefut.com/en/squad/233281Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oh wist niet dat messi inmiddels 3.5 was
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je zit nu op ruim 12. Op De Gea, Carvajal, Pis, Chiellini kan je wel flink besparen dmv Cech, De Marcos (of andere RB), NIF Pis en NIF Chiel, maar dan ga je het nog niet redden.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
3.5 voor dat andere lukt miss krap aan anders if piszcek oid eruit latenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan ook nog CM met hunterquote:Op donderdag 11 december 2014 13:15 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
waarom sanchez CM makenmaffe mensen.
![]()
![]()
Muller op CM in 433(2) heb ik ja. Doet het echt prima. Al is hij wel vrij duur om als CM te gebruiken eigenlijk. Bayern heeft wel meer goede opties daar.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt muller ook op cm toch? Zou hij daar beter zijn dan schweini?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Even een maandje oppotten en dan alles kopen dusquote:Op donderdag 11 december 2014 13:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat 2e team is al PlayStation: 7,170,000
http://wefut.com/en/squad/233281
Bovenste team PlayStation: 5,110,000
http://wefut.com/en/squad/233284geduld is een schone zaak
Twijfel wel over muller hoor, schweini is echt een hele grote baas![]()
![]()
Haha heb je hem gemaakt? Volgens mij had ik hem gemaakt alleen dan met Handanovic.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:16 schreef Roypsv het volgende:
Weet niet wie dit team voor mij had gemaakt maar het speelt als een baas! thanks
[ afbeelding ]![]()
Zet sirigu dan in de goalquote:Op donderdag 11 december 2014 13:16 schreef Roypsv het volgende:
Weet niet wie dit team voor mij had gemaakt maar het speelt als een baas! thanks
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ja klopt! thanksquote:Op donderdag 11 december 2014 13:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha heb je hem gemaakt? Volgens mij had ik hem gemaakt alleen dan met Handanovic.![]()
En met iets van 8 IF's (weet niet of het legit was)quote:Op donderdag 11 december 2014 13:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha heb je hem gemaakt? Volgens mij had ik hem gemaakt alleen dan met Handanovic.![]()
PSV speelt echt gruwelijk. Net Ajax 5-0 afgedroogd.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
FeyenoordManu in de spits voor de long throw toch Trapz?
PSN: DePresident_![]()
Netjes hoor. Die 5.3 odd op cityquote:Op donderdag 11 december 2014 13:18 schreef Roypsv het volgende:
Toch nog eentje gepakt gisteren
[ afbeelding ]
Door dat kut Porto deze net niet.
[ afbeelding ]
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja volgens mij ook met Diego Costa bedenk ik me net. Zet vaak de IFs erin omdat dat makkelijker is. Om de NIFs te selecteren moet ik een extra handeling verrichten.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En met iets van 8 IF's (weet niet of het legit was)![]()
ja keer geluk is ook fijnquote:Op donderdag 11 december 2014 13:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Netjes hoor. Die 5.3 odd op cityjammer van porto, en had bij deze nog schalke op gelijkspel weet niet waarom
![]()
![]()
Je kan er alvast eentje maken evtquote:Op donderdag 11 december 2014 13:17 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Even een maandje oppotten en dan alles kopen dusgeduld is een schone zaak
Twijfel wel over muller hoor, schweini is echt een hele grote baas![]()
Schwein vind ik ook erg goed, maar ik heb hem in dat team op CDM staan. Hij is vrij snel moe (en vaak blessa). Weet niet of ik hem op rechtshalf nou zo fijn zou vinden. Niet in deze formatie in ieder geval.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja klopt, die haalde ik niet meer maar aguero is ook primaquote:Op donderdag 11 december 2014 13:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook met Diego Costa bedenk ik me net. Zet vaak de IFs erin omdat dat makkelijker is. Om de NIFs te selecteren moet ik een extra handeling verrichten.![]()
Hoeveel had je ingezet? 2 en 5 euro?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:18 schreef Roypsv het volgende:
Toch nog eentje gepakt gisteren
[ afbeelding ]
Door dat kut Porto deze net niet.
[ afbeelding ]![]()
Meeste is verkocht kom maar door EA met die maffe kut packs van jullie.
Klaar om dikke team te gaan maken
#FreeTrapz![]()
ja had iets van 10 bets van 2 euro ofzoquote:Op donderdag 11 december 2014 13:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoeveel had je ingezet? 2 en 5 euro?![]()
Diego Lopez is best goed, al vond ik het erg irritant dat ik bij iedere doeltrap zo bij hem achterop die vlees pet zat te kijkenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Door die combinatie bet haal je 160 euro binnen? Dat zijn geen misselijke bedragen.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:21 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja had iets van 10 bets van 2 euro ofzo![]()
Is investeringswise wel de beste zolang er geen sifs komenquote:
Elke dag![]()
Schweini in 4321 rcm was prima iigquote:Op donderdag 11 december 2014 13:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan er alvast eentje maken evt
Schwein vind ik ook erg goed, maar ik heb hem in dat team op CDM staan. Hij is vrij snel moe (en vaak blessa). Weet niet of ik hem op rechtshalf nou zo fijn zou vinden. Niet in deze formatie in ieder geval.in 433(2) lijkt hij me ook wel goed
Ik denk trouwens dat na die patch 4321, 433(2) en 352 mn favoriete formaties zijn![]()
![]()
ja dat staat er hequote:Op donderdag 11 december 2014 13:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Door die combinatie bet haal je 160 euro binnen? Dat zijn geen misselijke bedragen.
Doe meestal 10 euro op een paar wedstrijden waarvan ik denk dat hem dat gaat worden en dan nog een paar met wat meer matches 1,2 of 3 euro zetten![]()
Iets met IF Shaq kan ook wel geil zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 13:23 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Schweini in 4321 rcm was prima iigin 433(2) lijkt hij me ook wel goed
Ik denk trouwens dat na die patch 4321, 433(2) en 352 mn favoriete formaties zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als F9?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iets met IF Shaq kan ook wel geil zijn![]()
![]()
beter als camsletje denk ikquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wide CAMquote:lewa in de spits en gaan
#FreeTrapz![]()
Ik speel zoquote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Speelde vorig jaar alleen maar met PSG
Ik ben er nu nog niet helemaal uit of ik met Luukinho of Locadia in de spits moet spelen.
Depay - De Jong - Narsingh
Guardado - Hendrix - Wijnaldum
Willems - Rekik - Bruma - Arias
Zoet
Hendrix in de punt naar achteren.
De Jong en Locadia zijn beiden niet veel, maar Wijnaldum in de spits is zonde want hij is echt een baas op het middenveld en ik wil niet met Maher op het middenveld. Wijnaldum en Narsingh scoren de meeste goals voor mij, Depay bijna nooit eigenlijk en die spitsen staan er een beetje voor spek en bonen.![]()
Ik vond Maher in FUT best prima toen ik hem begin dit jaar had. 4* skillies ook.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik speel zo
Zoet
De Jong en Locadia zijn beiden niet veel, maar Wijnaldum in de spits is zonde want hij is echt een baas op het middenveld en ik wil niet met Maher op het middenveld. Wijnaldum en Narsingh scoren de meeste goals voor mij, Depay bijna nooit eigenlijk en die spitsen staan er een beetje voor spek en bonen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Guardado als CVM, en Maher als linkshalf. Werkt prima hier.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik speel zo
Zoet
De Jong en Locadia zijn beiden niet veel, maar Wijnaldum in de spits is zonde want hij is echt een baas op het middenveld en ik wil niet met Maher op het middenveld. Wijnaldum en Narsingh scoren de meeste goals voor mij, Depay bijna nooit eigenlijk en die spitsen staan er een beetje voor spek en bonen.PSN: DePresident_![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 13:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diego Lopez is best goed, al vond ik het erg irritant dat ik bij iedere doeltrap zo bij hem achterop die vlees pet zat te kijken![]()
Snap eigenlijk niet dat je Lloris slecht vond. Bij mij pakt hij echt enorm veel en door zijn hoge SPD is hij ook snel bij steekballen die andere keepers laten lopen![]()
Skills boeien me niet op die positie en ik ben gewoon Hendrix fan en anti-Maher gr grquote:Op donderdag 11 december 2014 13:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond Maher in FUT best prima toen ik hem begin dit jaar had. 4* skillies ook.
Maar ik speel niet zo veel met PSV meer, dan kom ik bijna elke wedstrijd Ajax tegen en daar heb ik geen zin in. Speel vooral met Portugal met CR7 in de spits![]()
Ronaldo ST naar iets boven de 10 miljoen gezakt, bohh 5 miljoen per dag er af en hij wordt overmorgen betaalbaar.
Kut dat is de Xbox prijs![]()
![]()
Hummels ook gewoon 450Kis die nog zo bruikbaar dit jaar?
Best een dure jongen vergeleken met bijv, IF chiellini.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hummels is al jaren kut in fut. Ploegmaats Sokratis en Subotic zijn bazen though.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
Best een dure jongen vergeleken met bijv, IF chiellini.![]()
2 punten hoger he, en zo langzaam issie nietquote:Op donderdag 11 december 2014 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
Best een dure jongen vergeleken met bijv, IF chiellini.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gaat gewoon dalen de komende dagen he Sjonquote:Op donderdag 11 december 2014 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
Best een dure jongen vergeleken met bijv, IF chiellini.
Aan de andere kant: NIF Hummels was gisteren 20k, NIF Chiellini is 8k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heeft wel high attacking wat gewoon kut is met al die counter sletjes.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2 punten hoger he, en zo langzaam issie nietOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Voorlopig hebben we nog geen maffe pakkies POTSiequote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaat gewoon dalen de komende dagen he Sjon![]()
even een bazen team bedenken die redelijk kansloos zijn voor UP/TOTYop de IFs na dan die moeten UP gevoelig zijn
#FreeTrapz![]()
Vorig jaar, zijn imotmquote:Op donderdag 11 december 2014 13:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hummels is al jaren kut in fut. Ploegmaats Sokratis en Subotic zijn bazen though.![]()
![]()
Tja..keepers blijven erg apart. Courtois vond ik ook bizar slecht door alle achterlijke rebounds die hij onnodig weggaf. Maar als ik tegen hem moet spelen is hij altijd geniaal. Met Lloris is dat anders..die maakt bij mijn tegenstanders ook altijd achterlijke fouten. Bij mij stond hij altijd zo te keepen:quote:Op donderdag 11 december 2014 13:40 schreef Henrys het volgende:
[..]![]()
Snap eigenlijk niet dat je Lloris slecht vond. Bij mij pakt hij echt enorm veel en door zijn hoge SPD is hij ook snel bij steekballen die andere keepers laten lopen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je moet juist ifs kopen die een up gaan krijgen. Vorig jaar werden de is/sif gewoon mee geupgradequote:Op donderdag 11 december 2014 13:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Voorlopig hebben we nog geen maffe pakkies POTSie![]()
even een bazen team bedenken die redelijk kansloos zijn voor UP/TOTYop de IFs na dan die moeten UP gevoelig zijn
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat zegt hij ook.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je moet juist ifs kopen die een up gaan krijgen. Vorig jaar werden de is/sif gewoon mee geupgradeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die was echt goed jaquote:
Toen was het ook nog belangrijk dat je CB's sterk waren in de lucht though..en agility boeide relatief weinig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ah ja. Ik las alleen het eerste deel van zijn post.quote:![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
![]()
zoiets maar, nog even iets verder puzzelen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zie van de meeste van die IF's geen UP komen hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 14:05 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets maar, nog even iets verder puzzelen.
Elke dag![]()
Alleen Tevez, Andere IFs waar een Up van komt beetje duur of lastig voorspelbaar lijkt mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie van de meeste van die IF's geen UP komen hoorPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zou ook leuk zijn als er Down's kwamen en IF mee droppen![]()
Elke dag![]()
Draai dat 2de team om en zet Neymar en Cuadrado daarquote:Op donderdag 11 december 2014 14:08 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]die eerste vooral
Elke dag![]()
Er zijn al downs in FUT hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
![]()
even wat Falcao's inslaanquote:Op donderdag 11 december 2014 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou ook leuk zijn als er Down's kwamen en IF mee droppen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heel Dortmund bronzequote:Op donderdag 11 december 2014 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
#FreeTrapz![]()
Khedira, marchisio en tevez chemquote:Op donderdag 11 december 2014 14:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Draai dat 2de team om en zet Neymar en Cuadrado daar![]()
![]()
Ohjaquote:Op donderdag 11 december 2014 14:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Khedira, marchisio en tevez chemNaja gelukkig was ik op tentamen wel wakker
Elke dag![]()
Fucking baas man die gast..quote:Op donderdag 11 december 2014 14:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er zijn al downs in FUT hoor
[ afbeelding ]![]()
![]()
Misschien tijd om #FreeZhano uit je handtekening te halen? Hij schijnt op vrije voeten te zijn...quote:Op donderdag 11 december 2014 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Twee fans PSG neergestoken in BarcelonaNAC Breda
Rèsbaarge![]()
never forgetquote:Op donderdag 11 december 2014 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien tijd om #FreeZhano uit je handtekening te halen? Hij schijnt op vrije voeten te zijn...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je kunt de jongen uit de banlist halen, maar niet de banlist uit de jongenquote:Op donderdag 11 december 2014 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien tijd om #FreeZhano uit je handtekening te halen? Hij schijnt op vrije voeten te zijn...![]()
![]()
Jij viert op 5 mei ook nooit de bevrijdingsdag?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien tijd om #FreeZhano uit je handtekening te halen? Hij schijnt op vrije voeten te zijn...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Komt omdat blijkbaar niemand het speelt buiten de USA, want nobodycares about basketballquote:Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef ThadCastle het volgende:
Sony is wel lekker aids. Patch voor NBA is er al tijd voor USA maar niet voor andere regiosDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vieren is een groot woord. Maar ik sta er wel een bij stil. Heimelijk. Net zoals op 8 mei, toen Belgie bevrijd is.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij viert op 5 mei ook nooit de bevrijdingsdag?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maak een usa account aan. Start nba op. Laat de patch downloaden. En switch weer naar je EU account. Werkt vast.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef ThadCastle het volgende:
Sony is wel lekker aids. Patch voor NBA is er al tijd voor USA maar niet voor andere regiosDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Thats for nigga'squote:Op donderdag 11 december 2014 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komt omdat blijkbaar niemand het speelt buiten de USA, want nobodycares about basketballPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bij ons is dat 18 september hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vieren is een groot woord. Maar ik sta er wel een bij stil. Heimelijk. Net zoals op 8 mei, toen Belgie bevrijd is.
Elke dag![]()
#FreeZhano is een soort 5 mei voor mij.. Zorgen dat het topic deze held nooit zal vergeten en dat de vrijheid in dit topic een blessing is.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vieren is een groot woord. Maar ik sta er wel een bij stil. Heimelijk. Net zoals op 8 mei, toen Belgie bevrijd is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Egoist ben je ookquote:Op donderdag 11 december 2014 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij ons is dat 18 september hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alsof Nederlanders dat niet zijn, op 5 mei was nog niet heel europa bevrijdquote:
Elke dag![]()
Nobel streven.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
#FreeZhano is een soort 5 mei voor mij.. Zorgen dat het topic deze held nooit zal vergeten en dat de vrijheid in dit topic een blessing is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De EU ontstond pas decennia later. Telt dus niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof Nederlanders dat niet zijn, op 5 mei was nog niet heel europa bevrijdNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hehe valt wel mee. Ik merk wel dat ik in EU servers etc kom. Veel nationaliteiten: Turken, Polen, Kroaten, Italianen, Portugezen en Spanjaardenquote:Op donderdag 11 december 2014 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komt omdat blijkbaar niemand het speelt buiten de USA, want nobodycares about basketball
Gister speelde ik met een Griek en een Portugees.![]()
![]()
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op donderdag 11 december 2014 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De EU ontstond pas decennia later. Telt dus niet.De oorlog was nog niet voorbij, punkt
Elke dag![]()
Wel voor Nederland. En laat dat nou net de entiteit zijn die onder aansturing viel van een regering, met een staatshoofd. Europa niet, en de wereld al helemaal niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te makenDe oorlog was nog niet voorbij, punkt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Staatshoofd was niet eens in het land, dus gewoon een anarchiequote:Op donderdag 11 december 2014 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel voor Nederland. En laat dat nou net de entiteit zijn die onder aansturing viel van een regering, met een staatshoofd. Europa niet, en de wereld al helemaal niet.
Elke dag![]()
Daar is basketbal toch ook best populair? Volgens mij is de basketbal-tak van Olympiakos bijna net zo groot als de voetbaltakquote:Op donderdag 11 december 2014 14:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hehe valt wel mee. Ik merk wel dat ik in EU servers etc kom. Veel nationaliteiten: Turken, Polen, Kroaten, Italianen, Portugezen en Spanjaarden
Gister speelde ik met een Griek en een Portugees.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja. Zeker tov NLquote:Op donderdag 11 december 2014 14:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar is basketbal toch ook best populair? Volgens mij is de basketbal-tak van Olympiakos bijna net zo groot als de voetbaltak![]()
Maak een usa account dan eigenwijs.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, zo is het. Zeg hem maar waar het op staat.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maak een usa account dan eigenwijs.
En anders stop met janken.
#FreeTrapz![]()
Werkt niet. Moet je hem daar ook gekocht hebben.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maak een usa account dan eigenwijs.![]()
Tuurlijk wel poepiekop.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Werkt niet. Moet je hem daar ook gekocht hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet je hem even actief maken ofzo, zo kan je ook met zijn 2en elkaars gekochte games downloadenquote:Op donderdag 11 december 2014 14:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb het over die update krijgen he niet over het account maken.staat wel een youtube ding hoe je het moet doen.
#FreeTrapz![]()
Oh. Dan ben je gewoon gepwnd.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Werkt niet. Moet je hem daar ook gekocht hebben.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja dan krijg je ook die update schatjepatatje. Deed ik ook altijd met DLCs liefje.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb het over die update krijgen, niet over het account maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Werkt niet. Moet je hem daar ook gekocht hebben.![]()
Zou je dat nu wel doen met de C1 van feyenoord die gaat spelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:00 schreef Kiid het volgende:
Bohhhh, Liegé komt met haar 2e team aanzetten vanavond. 10/10 op FeyenoordPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Beste jeugd van Nederland & Europa dus ik heb meer vertrouwen in de C1 dan in het eerstequote:Op donderdag 11 december 2014 15:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zou je dat nu wel doen met de C1 van feyenoord die gaat spelen.![]()
Beste jeugd opleiding betekent niet meteen dat je ook de beste jeugd teams hebt.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beste jeugd van Nederland & Europa dus ik heb meer vertrouwen in de C1 dan in het eerste
De ajax A1 pwnd de Feyenoord A1 best hard.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Viel spassquote:
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beste jeugd van Nederland & Europa dus ik heb meer vertrouwen in de C1 dan in het eerste
mvg![]()
En de B2 van Feyenoord schakelt Ajax B1 uit in de bekerquote:Op donderdag 11 december 2014 15:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beste jeugd opleiding betekent niet meteen dat je ook de beste jeugd teams hebt.
De ajax A1 pwnd de Feyenoord A1 best hard.![]()
![]()
Dat zal best. Wat is je punt?quote:Op donderdag 11 december 2014 15:04 schreef vanpers het volgende:
[..]
En de B2 van Feyenoord schakelt Ajax B1 uit in de beker
Hetzelfde als waar jij een punt mee probeerde te maken.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zal best. Wat is je punt?![]()
Dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op donderdag 11 december 2014 15:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beste jeugd opleiding betekent niet meteen dat je ook de beste jeugd teams hebt.
De ajax A1 pwnd de Feyenoord A1 best hard.![]()
Het tegenovergestelde als die van jou met dezelfde beredenering godverdomme zegquote:Op donderdag 11 december 2014 15:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
![]()
Elke dag![]()
Feyenoord A2 won die dag ook met 4-1 van Ajax, zegt allemaal zo weinig.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je als "beste" jeugd opleiding nog niet meteen de beste jeugd teams hebt.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:05 schreef vanpers het volgende:
[..]
Hetzelfde als waar jij een punt mee probeerde te maken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tegen de tijd dat die A'tjes zijn lopen ze allang in amsterdam johquote:Op donderdag 11 december 2014 15:04 schreef vanpers het volgende:
[..]
En de B2 van Feyenoord schakelt Ajax B1 uit in de beker
#FreeTrapz![]()
Ik dacht al, begrijp ik het nou goedquote:Op donderdag 11 december 2014 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde als die van jou met dezelfde beredenering godverdomme zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Het staat niet open ter discussie, we zijn al 5 jaar op rij uitgeroepen als club met de beste jeugd opleiding. Dus waar je naartoe wilt is mij een raadselquote:Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je als "beste" jeugd opleiding nog niet meteen de beste jeugd teams hebt.![]()
Nee, dat team zit al vol met Denen. #eigenjeugdquote:Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die A'tjes zijn lopen ze allang in amsterdam joh![]()
Dat leg je dan uit met een onnozel puntquote:Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je als "beste" jeugd opleiding nog niet meteen de beste jeugd teams hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou zou best open kunnen staan voor discussie hoor. Dat ze 5x zijn uitgeroepen betekent ook nog niet dat het zo is.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het staat niet open ter discussie, we zijn al 5 jaar op rij uitgeroepen als club met de beste jeugd opleiding. Dus waar je naartoe wilt is mij een raadsel
Niet dat ik zeg dat het niet zo is hoor. Want ik zou het niet weten.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
We noemen alles eigenjeugd.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef vanpers het volgende:
[..]
Nee, dat team zit al vol met Denen. #eigenjeugd
Nu moet je niet doen alsof dit soort taferelen nergens anders gebeuren trouwens
#FreeTrapz![]()
dikkevrouwWTF.jpgquote:Op donderdag 11 december 2014 15:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou zou best open kunnen staan voor discussie hoor. Dat ze 5x zijn opgeroepen betekent ook nog niet dat het zo is.
Niet dat ik zeg dat het niet zo is hoor. Want ik zou het niet weten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat weghalen van spelers bij andere clubs wel, maar het dan eigen jeugd gaan noemen iets minder.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
We noemen alles eigenjeugd.
Nu moet je niet doen alsof dit soort taferelen nergens anders gebeuren trouwens![]()
Als er een spelertje in de B bij feyenoord binnenstroomt en het eerst haalt zeggen ze ook echt wel dat het eigen jeugd is hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 15:22 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat weghalen van spelers bij andere clubs wel, maar het dan eigen jeugd gaan noemen iets minder.
#FreeTrapz![]()
Die stats van IF Perisic
Elke dag![]()
Dit zijn de UEFA richtlijnen:quote:Op donderdag 11 december 2014 15:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als er een spelertje in de B bij feyenoord binnenstroomt en het eerst haalt zeggen ze ook echt wel dat het eigen jeugd is hoor
" Om niet buiten de Europese wetgeving te vallen, geeft de UEFA de volgende omschrijving van 'eigen jeugd': iedere speler, die tussen zijn 15de en 21ste, voor drie achtereenvolgende jaren bij dezelfde vereniging speelt, ongeacht zijn nationaliteit. "
Dus ja je kan er vanalles van maken![]()
![]()
Wat loop je dan te miepen dat ze bij ajax al die denen #eigenjeugd noemen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:33 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dit zijn de UEFA richtlijnen:
" Om niet buiten de Europese wetgeving te vallen, geeft de UEFA de volgende omschrijving van 'eigen jeugd': iedere speler, die tussen zijn 15de en 21ste, voor drie achtereenvolgende jaren bij dezelfde vereniging speelt, ongeacht zijn nationaliteit. "
Dus ja je kan er vanalles van makenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Belangrijke zaken:
Wat vinden we ervan? Best prima nummer imo
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat loop je dan te miepen dat ze bij ajax al die denen #eigenjeugd noemen.![]()
![]()
Dat EA die bidcoins terug doet
Elke dag![]()
Lange bidwar verloren knulquote:Op donderdag 11 december 2014 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat EA die bidcoins terug doet
#FreeTrapz![]()
Nee maar dan zit je te kijken naar een bidwar tussen 2 of meer autobidders en dan denk ik, tjah wat moet ik daar nou meequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat ze gewoon dat hele automatische gebeuren er uit pleuren. desnoods alleen maar via consolequote:Op donderdag 11 december 2014 15:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar dan zit je te kijken naar een bidwar tussen 2 of meer autobidders en dan denk ik, tjah wat moet ik daar nou mee![]()
Ze moeten het gevecht gewoon echt een keer goed aangaan niet zo halfbakken als ze nu iedere keer doen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tjah ik ben eens, maar zolang mensen blijkbaar nog zat pakketjes openen heeft EA er schijt aan en port lekker verder aan zijn piemeltjequote:Op donderdag 11 december 2014 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat ze gewoon dat hele automatische gebeuren er uit pleuren. desnoods alleen maar via console![]()
Ze moeten het gevecht gewoon echt een keer goed aangaan niet zo halfbakken als ze nu iedere keer doen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoe ging je tentamen?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik ben eens, maar zolang mensen blijkbaar nog zat pakketjes openen heeft EA er schijt aan en port lekker verder aan zijn piemeltje![]()
Prima 31 van de 33 hetzelfde als een goede vriend, en die haalt ook altijd goede puntenquote:
Elke dag![]()
Nou ja denk zelf nog steeds dat als EA deze weg aan blijft houden het ze veel klanten gaat kosten. PES timmert aardig aan de weg.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik ben eens, maar zolang mensen blijkbaar nog zat pakketjes openen heeft EA er schijt aan en port lekker verder aan zijn piemeltje
Uiteindelijk willen mensen toch een "voetbalgame" ipv de hele bende kansloze bugs die EA ieder jaar weer verzint.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Balequote:Op donderdag 11 december 2014 16:05 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
deze maar even gemaakt om Bale, Ibra, Kompany en Courtois uit te testenben benieuwd
![]()
Ibra vond ik niet echt bijzonder.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
even kijken of Bale beter is dan Robbenquote:Op donderdag 11 december 2014 16:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bale![]()
Ibra vond ik niet echt bijzonder.als ibra niet bevalt gaat 'ie zo de deur weer uit, haal ik suarez wel weer
![]()
![]()
Netjesquote:Op donderdag 11 december 2014 16:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Prima 31 van de 33 hetzelfde als een goede vriend, en die haalt ook altijd goede punten![]()
![]()
Zet daar dan je IF Ibra neerquote:Op donderdag 11 december 2014 16:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
even kijken of Bale beter is dan Robbenals ibra niet bevalt gaat 'ie zo de deur weer uit, haal ik suarez wel weer
![]()
![]()
Ben bezig met mijn SLB jaar 4 verslag... Heerlijk hoe ik via mijn leermomenten bij Kim Jong-un terecht kom. Waren maar meer vakken zo zinloos als studieloopbaanbegeleiding.![]()
alleen al om gewoon even stoer te doen tegen je tegenstanderquote:Op donderdag 11 december 2014 16:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou zon speler altijd eerst even uittesten![]()
![]()
Kost je wel een miljoen als je dat op eerste avond doet dat hij in packs zitquote:Op donderdag 11 december 2014 16:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou zon speler altijd eerst even uittesten
Elke dag![]()
het eerste uur een goede if krijgen is jackpot.Gaan dan voor zoveel meer dan paar uur later.
dit jaquote:Op donderdag 11 december 2014 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kost je wel een miljoen als je dat op eerste avond doet dat hij in packs zitdat was een duur potje geweest want hij daalde snel in prijs.
![]()
Dit. IF Sanchez leverde me 200k meer op in het 1e uur.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:35 schreef over_hedge het volgende:
het eerste uur een goede if krijgen is jackpot.Gaan dan voor zoveel meer dan paar uur later.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
+ Dat sommige mensen meer betalen voor een niet gebruikte kaart dan een gebruikte kaart.
Snap dat echt niet. Maar ze zijn er echt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
11M hebben maar niet je First Owner IF ibra houden
#FreeTrapz![]()
Waarde hechten aan first ownershipquote:Op donderdag 11 december 2014 16:38 schreef FCsuarez het volgende:
11M hebben maar niet je First Owner IF ibra houden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik betaal soms wel 100 of 250 coins meer als ik een ongebruikte kaart kan kopen.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:38 schreef over_hedge het volgende:
+ Dat sommige mensen meer betalen voor een niet gebruikte kaart dan een gebruikte kaart.
Snap dat echt niet. Maar ze zijn er echt.![]()
![]()
Ik doe dat ookquote:Op donderdag 11 december 2014 16:38 schreef over_hedge het volgende:
Snap dat echt niet. Maar ze zijn er echt.![]()
ook 100K? Zoals die nick28tquote:Op donderdag 11 december 2014 16:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik betaal soms wel 100 of 250 coins meer als ik een ongebruikte kaart kan kopen.
Dan je het tot max paar K doet oke. Maar anders...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Alleen voor de contracten en de fitness ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik betaal soms wel 100 of 250 coins meer als ik een ongebruikte kaart kan kopen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Enige handige is dat je niet eerst 10 wedstrijden hoeft te spelen voor de extra chem.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarde hechten aan first ownershipDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat wordt toch gereset als je ze koopt?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Enige handige is dat je niet eerst 10 wedstrijden hoeft te spelen voor de extra chem.![]()
![]()
Wat voor speler kocht die beste nick28t dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ook 100K? Zoals die nick28t
Dan je het tot max paar K doet oke. Maar anders...![]()
Ging toen om nif ibra geloof ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat voor speler kocht die beste nick28t dan?
edit: o nee ging om een legend.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ronaldo's, Messi's, soms een pele of twee. Wat een man.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat voor speler kocht die beste nick28t dan?![]()
Ja, dat vind ik wel dom. Maar als je nu bijvoorbeeld 100k neerlegt voor een ongebruikte IF Di Maria of IF Neymar dan begrijp ik het nog welquote:Op donderdag 11 december 2014 16:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ging toen om nif ibra geloof ik.
edit: o nee ging om een legend.![]()
Waarom zou je 100k extra gaan betalen alleen maar omdat er nog geen wedstrijden gespeeld zijn met dat kaartjequote:Op donderdag 11 december 2014 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel dom. Maar als je nu bijvoorbeeld 100k neerlegt voor een ongebruikte IF Di Maria of IF Neymar dan begrijp ik het nog welDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja. Als je een speler koopt ben je toch ook geen first owner. Spelers uit packs hebben al meteen die extra chem, zonder eerst 10 wedstrijden te spelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat wordt toch gereset als je ze koopt?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hele transferlist afzoeken naar de meest goedkope speler (verhoudingsgewijs). Ik hoef daardoor niet zo veel contracten te kopen, want ik koop dan de speler voor max 500 coins extra en met 87 contracten ofzoquote:Op donderdag 11 december 2014 16:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alleen voor de contracten en de fitness ja.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Oh okequote:Op donderdag 11 december 2014 16:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Als je een speler koopt ben je toch ook geen first owner. Spelers uit packs hebben al meteen die extra chem, zonder eerst 10 wedstrijden te spelen.![]()
Ik heb wel eens een First owner Benteke liolo gehad. deed het prima. toen een nieuwe gekocht. niet fresh deze benteke liolo was STUKquote:Op donderdag 11 december 2014 16:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zou je 100k extra gaan betalen alleen maar omdat er nog geen wedstrijden gespeeld zijn met dat kaartje![]()
pak wat first owner non-rares uit je club gooi ze bij elkaar je wint alles. Alle EAids mee dat soort shit
#consperacytheoriesPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nja, dat heeft dan te maken met een stukje uniekheid. Wat de motivatie erachter is kan ik niet echt uitleggen. Ik koop tegenwoordig ook alleen maar nieuwe spelers ook al kost dat mij wat meer. De enige in mijn club die niet nieuw was is IF Chiellini, maar ook bij hem had ik nog extra betaald omdat hij nog maar 2 wedstrijden hadquote:Op donderdag 11 december 2014 16:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zou je 100k extra gaan betalen alleen maar omdat er nog geen wedstrijden gespeeld zijn met dat kaartje![]()
![]()
#consperacyquote:Op donderdag 11 december 2014 16:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een First owner Benteke liolo gehad. deed het prima. toen een nieuwe gekocht. niet fresh deze benteke liolo was STUK![]()
pak wat first owner non-rares uit je club gooi ze bij elkaar je wint alles. Alle EAids mee dat soort shit
#consperacytheories
#NieuweSpelling![]()
Niks complot. Is gewoon zo. Spelers uit jouw packs doen het gewoon beter, want dan ga je meer packs openen.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een First owner Benteke liolo gehad. deed het prima. toen een nieuwe gekocht. niet fresh deze benteke liolo was STUK![]()
#consperacytheoriesHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het is zowaar bijna weer het einde van een enerverende FOK! dag gevuld met Kerst liederen van over de hele wereld![]()
![]()
ik had de eerste of tweede sif pedro op de markt vorig jaar en verkocht hem voor 600k of zoiets terwijl die settelde op 200k ofzo dat was echt fantastisch![]()
Stel je voor dat je hem voor 650k had verkocht, dan had je 450k winst gemaakt! Dat was écht fantastisch geweestquote:Op donderdag 11 december 2014 16:54 schreef DutchSL het volgende:
ik had de eerste of tweede sif pedro op de markt vorig jaar en verkocht hem voor 600k of zoiets terwijl die settelde op 200k ofzo dat was echt fantastisch![]()
#hadgeenzinomhetoptezoekenquote:
#dachtjesnapthetwelPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Neem ik me voor niks te kopen, heb ik vervolgens toch 2 IF Benzema's op mijn TP staan. Koopjes. Ik lijk wel een wijf
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Voor hoeveelquote:Op donderdag 11 december 2014 17:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Neem ik me voor niks te kopen, heb ik vervolgens toch 2 IF Benzema's op mijn TP staan. Koopjes. Ik lijk wel een wijf?
Elke dag![]()
Ach houdt uwen bakkes toch , gij Dreetje.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hmpf hoop dat het een goede investering isquote:Mijn miranda begint ook uit te betalen
Elke dag![]()
Ik heb Miranda voor 320K verkocht.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hmpf hoop dat het een goede investering isMijn miranda begint ook uit te betalen
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zo heel goedkoop is dat toch ook weer niet.quote:
Normale schommeling, of niet? jij bent hier de IF benzema expertPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mijne net voor 350kquote:Op donderdag 11 december 2014 17:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb Miranda voor 320K verkocht.
Elke dag![]()
Ja tof hequote:Is bij alle week 1 ifs
Elke dag![]()
Hij schommelt niet meer. De hele dag rond de 590 geweest, en ik denk dat hij vannacht weer duurder wordt...quote:Op donderdag 11 december 2014 17:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zo heel goedkoop is dat toch ook weer niet.
Normale schommeling, of niet? jij bent hier de IF benzema expertNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Scheelt wel echt fucking veel....quote:Op donderdag 11 december 2014 17:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja tof heIs bij alle week 1 ifs
Ja hij is dit jaar echt weer fantastisch... Moet eigenlijk weer een budget team om hem heen bouwen...quote:![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
#consperacytheoriesIk vind die hashtags van jou altijd zo mooi. Zo gevat
![]()
hipsterteamquote:Op donderdag 11 december 2014 18:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Zeker niet het beste team maar ziet er wel leuk uit.
[ afbeelding ]wel tof
![]()
![]()
Kan je er niet beter 433(3) van maken met deze spelers?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Zeker niet het beste team maar ziet er wel leuk uit.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zou nog wel kunnen maar de normale 433 is denk ik al verdedigend genoeg met deze spelers.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan je er niet beter 433(3) van maken met deze spelers?![]()
Potsie verkopen die Benzemas
Elke dag![]()
IstvanVatceptionDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Anitaquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou nounouquote:Op donderdag 11 december 2014 19:02 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
De zus waar Sierd het over had gr grDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die middelste is wel wat vadsig xdquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Verkocht of was je te laatquote:
Elke dag![]()
Staat er nu een te koop voor 100k gr grquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kut zooi ik heb 115k betaald.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staat er nu een te koop voor 100k gr gr![]()
Te laat. Ach, het moment an sich was hoopgevend, die slijt ik wel vanavond of vannacht.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verkocht of was je te laatNAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Elke dag![]()
Nicequote:No problemquote:Op donderdag 11 december 2014 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou ja, ik heb hem toch maar gekocht. Bedankt voor de tip Timmy.
Nu ga ik hem even uitproberen.
Elke dag![]()
Wtf doet Platini hier
Elke dag![]()
Ja lijkt me niet de meest boeiende wedstrijd deze speelrondequote:Op donderdag 11 december 2014 19:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSV - Dinamo Moskou kijken denk ik ?
Maar bedankt voor dit kut antwoordDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Op DSL kun je rekenen wat dat betreft.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar bedankt voor dit kut antwoord![]()
Fijn, een potje tegen Oduro en Findley, Manneh, Ashe, Gaddis en Wynne. En Cato ook nog. Maar 2-0 voor mij bij rust.
[ Bericht 24% gewijzigd door DarkSonic2 op 11-12-2014 19:32:34 ]![]()
Locadia weer mooie aannamequote:Op donderdag 11 december 2014 19:39 schreef DutchSL het volgende:
Willems weer lekker aan het skillen.![]()
![]()
Hoe was spelen ze bij PSV?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Tis leukquote:Prima wedstrijdje
Elke dag![]()
Qua kansen ?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis leukPrima wedstrijdje
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Grootste kansen voor Dinamo, PSV beste van het spelquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat een aids.. van 2-0 voor naar 2-3 achter door 3 goals van Oduro. Maar in de 90e minuut heb ik een penalty benut en na penalties gewonnen. Lekker voor die fucking kut tegenstander met zijn shhhh na de 2-3 en zijn teamnaam 'i always win'.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fijn, een potje tegen Oduro en Findley, Manneh, Ashe, Gaddis en Wynne. En Cato ook nog. Maar 2-0 voor mij bij rust.![]()
zal volgende keer wat beter mn best doenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat een aids.. van 2-0 voor naar 2-3 achter door 3 goals van Oduro. Maar in de 90e minuut heb ik een penalty benut en na penalties gewonnen. Lekker voor die fucking kut tegenstander met zijn shhhh na de 2-3 en zijn teamnaam 'i always win'.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
![]()
IbraBale
![]()
Met bale kan ik echt helemaal niks helaas, Ibra en Lacazette voorin zijn wel dodelijk tot nu toeverdediging moet ook wat beter, nog even verder knutselen dus
![]()
![]()
Kijkt iemand Mijn 5000 vrienden? Een vrouw van 46 in relatie met een jongen van 22, de vrouw heeft een dochter van bijna 23 jaar.![]()
Allebei neukenquote:Op donderdag 11 december 2014 20:01 schreef Ajacied7 het volgende:
Kijkt iemand Mijn 5000 vrienden? Een vrouw van 46 in relatie met een jongen van 22, de vrouw heeft een dochter van bijna 23 jaar.
Hala Madrid !
ju jitsi'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee maar wel een tof programmaquote:Op donderdag 11 december 2014 20:01 schreef Ajacied7 het volgende:
Kijkt iemand Mijn 5000 vrienden? Een vrouw van 46 in relatie met een jongen van 22, de vrouw heeft een dochter van bijna 23 jaar.Terugkijken morgen dan maar
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |