SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oke wie heeft er een kloon van DS2 gemaakthoe sneu
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dieper kun je niet zinkenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:27 schreef FCsuarez het volgende:
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN![]()
Ik denk dat het Frans van Knal is.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:27 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
dan gok ik op trapz of trein'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En zijn naam is op dit forum ? Dolf1010?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Frans van Knal is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee die leeft gewoon nog.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Frans van Knal is.![]()
wieisboos (en die zit ook achter DS3)quote:Op donderdag 11 december 2014 12:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En zijn naam is op dit forum ? Dolf1010?![]()
Hoe ontdekte je die kloon dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
wieisboos (en die zit ook achter DS3)Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:hoop van niet
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Denk je dat ik dat benquote:Op donderdag 11 december 2014 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
wieisboos (en die zit ook achter DS3)![]()
![]()
Onmisbaar die dingen. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat nog niet iedereen dat heeft. Iedere keer als ik op EA forum kijk zie ik weer tig mongolen die zich hebben laten hackenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
had ze net op alle TA's uitgezet omdat ik ze irritant vond
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Main wel. inloggen op TA's was met die dingen toch maar irritant en staat niet zo heel veel op.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Onmisbaar die dingen. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat nog niet iedereen dat heeft. Iedere keer als ik op EA forum kijk zie ik weer tig mongolen die zich hebben laten hacken
als ze er in komen jammer dan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb ook nooit last van die dingen moet ik zeggen. Als je eenmaal op een apparaat bent ingelogd dan hoef je het nooit meer te doen. Ook niet als je je cookies enzo eruit gooit. Al hoorde ik wel van sommige mensen dat ze die shit keer op keer krijgen, maar dat lijkt me meer een browser issue ofzo.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Main wel. inloggen op TA's was met die dingen toch maar irritant en staat niet zo heel veel op.
als ze er in komen jammer dan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Degene die het als eerste ruikt heeft zijn poepertje gebruiktquote:Op donderdag 11 december 2014 12:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar had Zhano het over op Skype.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat zit je dan te miepen als hij al weg is johquote:Op donderdag 11 december 2014 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel na een report.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij was er vanmorgen nog joh zeurquote:Op donderdag 11 december 2014 12:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat zit je dan te miepen als hij al weg is joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |