Ik in Eindhovenquote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zet de voordeur open. The more the merrier.
O nee, voor de slimste regio moet je eerst een IQ test halenquote:
Voor wat? Baan? Huis? Film? Postorderbruid?quote:
Je haalt elke IQ test, slimpiequote:Op donderdag 11 december 2014 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nee, voor de slimste regio moet je eerst een IQ test halen![]()
Niet als je een norm stelt, Captain Obvious.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je haalt elke IQ test, slimpie.
Dat deed je niet, Captain Hindsightquote:Op donderdag 11 december 2014 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet als je een norm stelt, Captain Obvious.
Mensen in deze regio hadden t wel gesnaptquote:Op donderdag 11 december 2014 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat deed je niet, Captain Hindsight.
You keep telling yourself that.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen in deze regio hadden t wel gesnapt
Maar ja, niet voor niet de slimste regio van de wereld he.
De waarheid mag gezegd worden.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You keep telling yourself that.
Juist daaromquote:Als jullie zo slim zijn, waarom blijf je dan daar wonen?.
Postorderbruidquote:Op donderdag 11 december 2014 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor wat? Baan? Huis? Film? Postorderbruid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je maar lekker vast aan wat steekproeven hoor, ik zeg alleen maar "boeren, boeren, boeren, doelen, doelen, doelen".quote:Op donderdag 11 december 2014 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden.
[..]
Juist daaromWij weten beter.
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Postorderbruid
[ afbeelding ]Godtje and the Real DollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Je mag denken.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hou je maar lekker vast aan wat steekproeven hoor, ik zeg alleen maar "boeren, boeren, boeren, doelen, doelen, doelen".
O, dat zou me eigenlijk ook weer niets verbazenquote:
Volgens 1 'instantie' in 2011. Dat is:quote:Op donderdag 11 december 2014 15:19 schreef Ang3l het volgende:
Maar ja, niet voor niet de slimste regio van de wereld he.
Meerwaardigheidscomplexjes ook. Verder nog andere wetenschap om me op te vrolijken op deze K-dag?quote:Op donderdag 11 december 2014 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, minderwaardigheidscomplexjes zijn weer uitgesproken. Iemand nog wat te bashen?
K-dag is 27 April.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meerwaardigheidscomplexjes ook. Verder nog andere wetenschap om me op te vrolijken op deze K-dag?
Sure darlingquote:Op donderdag 11 december 2014 15:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens 1 'instantie' in 2011. Dat is:
1: Al lang verlopen en er zijn nu andere
2: Een instantie die zelf niet eens een website kan updaten sinds 1998
http://www.intelligentcommunity.org/
Nee dat was vandaag. Voor mij.quote:
Hetzelfde maar in een andere omgeving. Weer wat groter en de druk en prestaties wat belangrijker.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hetzelfde maar in een andere omgeving. Weer wat groter en de druk en prestaties wat belangrijker.
Team managementvoor een technische infrastructuur team dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |