quote:
Op donderdag 11 december 2014 17:06 schreef Burdie het volgende:Klopt, FM heeft gewoon neutrale flesjes. En lulverhaal of niet, het zijn wel dezelfde geuren en kwalitatief redelijk goed

er zijn wel oude topics met ervaringen over op fok (rip search

).
@Yiwei, ik heb zelf eigenlijk altijd gewoon het nummer besteld. Er zijn wel sites waar je kunt zoeken welk nummer met welke geur overeen komt. Ik wilde het ooit zelf gaan verkopen, dus ik heb ook nog een map met alle samples aangeschaft, maar dat was zonde van het geld

.
Als je lid bent, kun je kopen tegen inkoopprijs en misschien ook excl. verzendkosten ofzo iets. Genoeg kopen, dan bespaar je de kosten die je hebt gemaakt voor de geurmap
quote:
Op donderdag 11 december 2014 17:36 schreef Diqiu-Long het volgende:Maar origineel is wat anders, want uiteindelijk kopiëren ze alsnog geuren alleen het is geen echte imitatie omdat ze neutrale flesjes gebruiken. Ik twijfel zelf dus ook of ik uberhaupts freebies van zo'n soort bedrijf wil aannemen om te reviewen, want zo goedkoop zijn ze ook weer niet en hun gehele business bestaat uit het kopiëren van geurtjes.
Hier heb ik gezien dat je samples kan kopen voor een paar dubbeltjes, kan je alsnog testen
samplesMaar ik vind niet dat je kan spreken van imitatie of kopiëren. Het product heeft een andere samenstelling, de fles en doos is anders. Daarnaast is de beleving ook anders. En dit zeggen ze ook zelf. In de parfumerie zal je ook geuren tegenkomen die op elkaar lijken. Ik vind mijzelf bijv. niet genept of om de tuin geleid; het is een ander product en het kan anders ruiken. De namen van andere merken staan erbij zodat je een idee hebt in welke buurt je zit.
Trouwens, naast geuren verkopen ze ook andere zaken, misschien kan je die ook testen