abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147488097
Maar origineel is wat anders, want uiteindelijk kopiëren ze alsnog geuren alleen het is geen echte imitatie omdat ze neutrale flesjes gebruiken. Ik twijfel zelf dus ook of ik uberhaupts freebies van zo'n soort bedrijf wil aannemen om te reviewen, want zo goedkoop zijn ze ook weer niet en hun gehele business bestaat uit het kopiëren van geurtjes.

Natuurlijk heeft de Lidl ook een paar gekopieerde geurtjes, maar daar blijft het dan ook bij en ze verkopen het op een andere manier.
  donderdag 11 december 2014 @ 17:44:55 #27
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147488354
Officieel maken de geuren 'gebaseerd op...'. Maar ze hebben ook eigen geuren :).
Laten we het verder geen FM topic maken, ieder zijn afweging :+.
Iig, de geuren van de schoonmaakster zijn waarschijnlijk nep.
KuikenGuppy
pi_147492980
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:06 schreef Burdie het volgende:
Klopt, FM heeft gewoon neutrale flesjes. En lulverhaal of niet, het zijn wel dezelfde geuren en kwalitatief redelijk goed :) er zijn wel oude topics met ervaringen over op fok (rip search ;( ).

@Yiwei, ik heb zelf eigenlijk altijd gewoon het nummer besteld. Er zijn wel sites waar je kunt zoeken welk nummer met welke geur overeen komt. Ik wilde het ooit zelf gaan verkopen, dus ik heb ook nog een map met alle samples aangeschaft, maar dat was zonde van het geld :').
Als je lid bent, kun je kopen tegen inkoopprijs en misschien ook excl. verzendkosten ofzo iets. Genoeg kopen, dan bespaar je de kosten die je hebt gemaakt voor de geurmap :P

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:36 schreef Diqiu-Long het volgende:
Maar origineel is wat anders, want uiteindelijk kopiëren ze alsnog geuren alleen het is geen echte imitatie omdat ze neutrale flesjes gebruiken. Ik twijfel zelf dus ook of ik uberhaupts freebies van zo'n soort bedrijf wil aannemen om te reviewen, want zo goedkoop zijn ze ook weer niet en hun gehele business bestaat uit het kopiëren van geurtjes.
Hier heb ik gezien dat je samples kan kopen voor een paar dubbeltjes, kan je alsnog testen :P
samples

Maar ik vind niet dat je kan spreken van imitatie of kopiëren. Het product heeft een andere samenstelling, de fles en doos is anders. Daarnaast is de beleving ook anders. En dit zeggen ze ook zelf. In de parfumerie zal je ook geuren tegenkomen die op elkaar lijken. Ik vind mijzelf bijv. niet genept of om de tuin geleid; het is een ander product en het kan anders ruiken. De namen van andere merken staan erbij zodat je een idee hebt in welke buurt je zit.

Trouwens, naast geuren verkopen ze ook andere zaken, misschien kan je die ook testen :+
pi_147496105
Muaw ik heb meer als genoeg producten om te testen :+ Maar ik zag inderdaad dat ze ook aftershave balsems hebben, maar van dit spul heb ik voor de komende jaren meer dan genoeg voorraad van.
pi_147500848
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:27 schreef Diqiu-Long het volgende:

Natuurlijk kan het zijn dat de prijzen in de winkel gewoon 2x zoveel zijn als bijvoorbeeld in een andere land, maar met dit soort massaproducten die internationaal aangeboden worden lijkt mij dat niet het geval.
Juist met dit soort dingen kan dat prima. De prijs van parfum heeft weinig tot niks met de kostprijs te maken maar meer met marketing. Parallel import is bij dit soort dingen prima mogelijk.

Overigens zou ik het zelf niet zo snel doen; grote kans dat het namaak is. Namaakproducten (in een echt lijkende verpakking) zijn gigantische handel wereldwijd, en cosmetica is een van de grotere categorieën daarin.
pi_147503854
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef Bucketlist het volgende:
Namaakproducten (in een echt lijkende verpakking) zijn gigantische handel wereldwijd, en cosmetica is een van de grotere categorieën daarin.
:o Dit klinkt alsof vrouwen erg rijk zijn; wat ze allemaal aan cosmetica (gerelateerde) producten uitgeven ...

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:24 schreef Diqiu-Long het volgende:
Muaw ik heb meer als genoeg producten om te testen :+
Ik heb gelezen dat er ook een Blackpoint Parfum is, misschien heb je wel zin om deze te testen :P Oh wacht, er bestaat ook een Maybe Parfum partnered met RM Parfum. Daarnaast ook Oriflame en Avon Parfum met eigen lijn; omgerekend al E12,- voor 50mL in hele mooie flesjes, ook award gewonnen ofzo.

Voor ieder wat wils net als tienduizenden soortgelijke kleur lipsticks, chocola enzo. Parfum kost dus niks :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Yiwei op 12-12-2014 20:43:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')