Angent Carter ben ik nog steeds niet aan begonnen. Puur omdat ik die tijd nooit zo leuk vind. Vond Capt America 1 daarom ook minder leuk. Dus twijfel of t iets voor mij is.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 07:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
AoS zag er wel goed uit, maar verbaasd me dat ze Carter een 2e seizoen geven. Wel erg blij mee, vond hem leuk
Sfeertje is wel leuk, humor is goed en de MCU wordt verder uitgediept met zelfs de Howling Commando's en de Black Widow Academy verderop in de seriequote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Angent Carter ben ik nog steeds niet aan begonnen. Puur omdat ik die tijd nooit zo leuk vind. Vond Capt America 1 daarom ook minder leuk. Dus twijfel of t iets voor mij is.
Denk ze dat juist niet doen, voor mensen die de film niet hebben gezien. Kleine verwijzingen kunnen nog, maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:37 schreef planethugo het volgende:
leuk dat Agent Carter terugkomt, niet heel erg hoogstaand maar gewoon vermakelijk, beetje als SHIELD dus
de setup van vorige week voor Ultron was wat geforceerd en kort maar was toch wel even leuk maar dit ging helemaal nergens over. Oh de aarde is net ontsnapt aan vernietiging maar wij hebben ook nog onze problemen... snap niet dat ze niet bijv een aflevering hun eigen problemen met ultron hadden, hij had immers toch de controle over alle netwerken over de hele wereld. Daar hadden ze makkelijk wat bij kunnen verzinnen. Die speech over Tony Stark
Zoveel mogelijkheden en dan komen ze hiermee....
je kunt het ook zo maken dat het vermakelijk en redelijk spoiler vrij is voor de niet filmkijkers (al vraag ik me af hoeveel dat er zijn want de serie komt tenslotte voort uit de films) en het interessant maakt voor de filmkijkers (door een karakter uit de serie the avengers even te laten helpen met een cameo ofzo) en die daardoor de serie eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Denk ze dat juist niet doen, voor mensen die de film niet hebben gezien. Kleine verwijzingen kunnen nog, maar meer ook niet.
De serie staat nu meer op zich vind ik. Ik denk dat er ook steeds meer kijkers zijn die de serie los zien van de films.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
je kunt het ook zo maken dat het vermakelijk en redelijk spoiler vrij is voor de niet filmkijkers (al vraag ik me af hoeveel dat er zijn want de serie komt tenslotte voort uit de films) en het interessant maakt voor de filmkijkers (door een karakter uit de serie the avengers even te laten helpen met een cameo ofzo) en die daardoor de serie eens gaan kijken.
Dat was ook ooit de insteek maar blijkbaar boeit het ze niet zoveel meer
De Cameo's die ze hadden waren dan ook niet zo heel boeiend. Maria Hill was de enige die nog wat toevoegt, maar Lady Sif voelde meer als een verplichting aan eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
je kunt het ook zo maken dat het vermakelijk en redelijk spoiler vrij is voor de niet filmkijkers (al vraag ik me af hoeveel dat er zijn want de serie komt tenslotte voort uit de films) en het interessant maakt voor de filmkijkers (door een karakter uit de serie the avengers even te laten helpen met een cameo ofzo) en die daardoor de serie eens gaan kijken.
Dat was ook ooit de insteek maar blijkbaar boeit het ze niet zoveel meer
Mijn maquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
je kunt het ook zo maken dat het vermakelijk en redelijk spoiler vrij is voor de niet filmkijkers (al vraag ik me af hoeveel dat er zijn want de serie komt tenslotte voort uit de films)
antman komt in de zomer uit, dus daar zullen we niks van gaan merken lijkt me aangezien de serie pas weer in september verder gaat na deze maandquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:41 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vraag me wel af in hoeverre ze wat meer direct gaan linken naar Ant-man (goedkoper qua cameo's)
Maar het zal wel bij lipservice blijven. Ik hoop nog wel op Daredevil/Jessica Jones crossovers in de toekomst.
Kan toch in september dan? De daarop volgende Marvel film (Captain America: Civil War) is dan pas weer in mei.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
antman komt in de zomer uit, dus daar zullen we niks van gaan merken lijkt me aangezien de serie pas weer in september verder gaat na deze maand
ze doen al vrijwel niks met Ultron die uitkomt terwijl de serie loopt, dan verwacht ik niet dat ze uberhaubt iets met een film doen die uitkomt terwijl de serie stop ligtquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:58 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Kan toch in september dan? De daarop volgende Marvel film (Captain America: Civil War) is dan pas weer in mei.
Clark Gregg hoopte wel op een Daredevil/Jessica Jones/Luke Cage/Defenders crossover.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:41 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vraag me wel af in hoeverre ze wat meer direct gaan linken naar Ant-man (goedkoper qua cameo's)
Maar het zal wel bij lipservice blijven. Ik hoop nog wel op Daredevil/Jessica Jones crossovers in de toekomst.
Zou mooi zijn als Coulson en Co. achter de een of andere kwaadwillige enhanced aanzit, die uiteindelijk vlucht naar New York. Daar een aflevering van Daredevil de boel oppikt, Murdock die enhanced bevecht, en dat Coulson land met een Quinjet en dan heel stoïcijns zegt ''I believe we haven't met yet'', boem aftiteling. Dan terug naar AoS en dat Murdock 'm dan op de laadklep flikkert in de openingsscènequote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Vraag is wel hoe ze het verschil in toon gaan oplossen tussen DD en AoS in dat geval.
Als Coulson wat cameo's heeft in de Netflix-series met wat namedropping in AoS (met bijv. Jessica Jones die langskomt) ben ik ook al tevreden. Lijkt me makkelijk te combinerenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Coulson en Co. achter de een of andere kwaadwillige enhanced aanzit, die uiteindelijk vlucht naar New York. Daar een aflevering van Daredevil de boel oppikt, Murdock die enhanced bevecht, en dat Coulson land met een Quinjet en dan heel stoïcijns zegt ''I believe we haven't met yet'', boem aftiteling. Dan terug naar AoS en dat Murdock 'm dan op de laadklep flikkert in de openingsscène
Dat ze Frankensteins Bride mogen ophangen aan dr eigen stikselsquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
It is war
2 hour season finale komende week![]()
Zin an!
zij is tofquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:57 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat ze Frankensteins Bride mogen ophangen aan dr eigen stiksels
Gaan die niet gewoon samen in de serie Defenders uiteindelijk?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:41 schreef DustPuppy het volgende:
Jemmaquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:52 schreef Max23 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
SOOOOOOOOOOOOOOOW
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: die laatste twee scenes![]()
![]()