quote:Op donderdag 11 december 2014 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is ook gemeen om te liegen tegen zo iemand, he
Bwehehehehequote:Op donderdag 11 december 2014 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is ook gemeen om te liegen tegen zo iemand, he
Is Copthorne nu echt gestopt met FOK! trouwens?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
zit ik hier voorzichtig een response te typen om je gevoelens niet te kwetsen, maak je het al uit
ga jezelf neuken met je kromme lul dan
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
zit ik hier voorzichtig een response te typen om je gevoelens niet te kwetsen, maak je het al uit
ga jezelf neuken met je kromme lul dan
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is Copthorne nu echt gestopt met FOK! trouwens?
Die vent komt klaar wanneer hij kritiek ontvangt op FOK!, we zijn helaas nog lang niet van hem afquote:Op donderdag 11 december 2014 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is Copthorne nu echt gestopt met FOK! trouwens?
Hij is al 20 uur niet online geweest zie ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die vent komt klaar wanneer hij kritiek ontvangt op FOK!, we zijn helaas nog lang niet van hem af
Wat een achterlijk aandachtshoertje is het tochquote:Op donderdag 11 december 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
FB / FOK! verlaten, wat zijn de mogelijkheden
Zal wel onder een kloon posten, PausNicolaas?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is al 20 uur niet online geweest zie ik.
Jupquote:Op donderdag 11 december 2014 20:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wat een achterlijk aandachtshoertje is het toch
nopequote:Op donderdag 11 december 2014 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
hetzalallemaalwel al opgedoken of zijn kloon ontdekt?
Denk niet dat dat een kloon van hem is.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel onder een kloon posten, PausNicolaas?
Ik ben zo vaak jaren hier niet geweestquote:Op donderdag 11 december 2014 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
JupAls je echt niet meer wilt FOK!ken, log dan gewoon uit en log nooit meer in. Dat kansloze dramaqueen gedrag eromheen is echt kkrtriest
ik zou je wel missen broquote:Op donderdag 11 december 2014 21:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ben zo vaak jaren hier niet geweestzonder aankondiging... niemand die me ooit heeft gemist
Nee idd... Hopelijk is hij wel de volgendequote:Op donderdag 11 december 2014 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk niet dat dat een kloon van hem is.
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee idd... Hopelijk is hij wel de volgende
Welnee, na een paar maanden denk je hooguit... hey die gast met die kikker UI ... waar is ie...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |