Ik word zo nooit Tatjanaquote:Op donderdag 11 december 2014 20:36 schreef john-hert het volgende:
Goedenavond flikkertjes
Er stemmen maar weinig mensen
Terwijl ik veel mooier benquote:Op donderdag 11 december 2014 20:39 schreef john-hert het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat wordt supergirl Tatjana Simic
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:41 schreef john-hert het volgende:
[..]
Kan ik niet oordelen, ik heb nog nooit pics van supergirl gezien
Er zit wel een erg rare bocht in je penis, was dat altijd al zo?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]pffff niet nodig... ik pm je zo een piemol pic
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:43 schreef john-hert het volgende:
[..]
Er zit wel een erg rare bocht in je penis, was dat altijd al zo?
Beetje wel jaquote:Op donderdag 11 december 2014 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
man man man wat kansloos desen topiek vandaag
Ja, maar ze wilden me meteen helemaal onder handen nemen, ik was niet toonbaar en ze hadden medelijden met mequote:Op donderdag 11 december 2014 20:45 schreef john-hert het volgende:
[..]
Al plastische chirurgie overwogen?
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden jaquote:Op donderdag 11 december 2014 20:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, maar ze wilden me meteen helemaal onder handen nemen, ik was niet toonbaar en ze hadden medelijden met me
Ik moet het hebben van mijn karakter denk ik altijd maar...quote:Op donderdag 11 december 2014 20:47 schreef john-hert het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden ja
dat is bij jou geen goed iets.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik moet het hebben van mijn karakter denk ik altijd maar...
Ik weet hetquote:Op donderdag 11 december 2014 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is bij jou geen goed iets.
Nee het is goed...quote:Op donderdag 11 december 2014 20:49 schreef deadprez het volgende:
Niet zo gemeen doen tegen slaap_zak, hij kan er ook niks aan doen allemaal.
quote:
ahwquote:
het is ook gemeen om te liegen tegen zo iemand, hequote:Op donderdag 11 december 2014 20:49 schreef deadprez het volgende:
Niet zo gemeen doen tegen slaap_zak, hij kan er ook niks aan doen allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |