quote:Op donderdag 11 december 2014 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is ook gemeen om te liegen tegen zo iemand, he
Bwehehehehequote:Op donderdag 11 december 2014 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is ook gemeen om te liegen tegen zo iemand, he
Is Copthorne nu echt gestopt met FOK! trouwens?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
zit ik hier voorzichtig een response te typen om je gevoelens niet te kwetsen, maak je het al uit
ga jezelf neuken met je kromme lul dan
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
zit ik hier voorzichtig een response te typen om je gevoelens niet te kwetsen, maak je het al uit
ga jezelf neuken met je kromme lul dan
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is Copthorne nu echt gestopt met FOK! trouwens?
Die vent komt klaar wanneer hij kritiek ontvangt op FOK!, we zijn helaas nog lang niet van hem afquote:Op donderdag 11 december 2014 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is Copthorne nu echt gestopt met FOK! trouwens?
Hij is al 20 uur niet online geweest zie ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die vent komt klaar wanneer hij kritiek ontvangt op FOK!, we zijn helaas nog lang niet van hem af
Wat een achterlijk aandachtshoertje is het tochquote:Op donderdag 11 december 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
FB / FOK! verlaten, wat zijn de mogelijkheden
Zal wel onder een kloon posten, PausNicolaas?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is al 20 uur niet online geweest zie ik.
Jupquote:Op donderdag 11 december 2014 20:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wat een achterlijk aandachtshoertje is het toch
nopequote:Op donderdag 11 december 2014 20:59 schreef Der_Mann het volgende:
hetzalallemaalwel al opgedoken of zijn kloon ontdekt?
Denk niet dat dat een kloon van hem is.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel onder een kloon posten, PausNicolaas?
Ik ben zo vaak jaren hier niet geweestquote:Op donderdag 11 december 2014 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
JupAls je echt niet meer wilt FOK!ken, log dan gewoon uit en log nooit meer in. Dat kansloze dramaqueen gedrag eromheen is echt kkrtriest
ik zou je wel missen broquote:Op donderdag 11 december 2014 21:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ben zo vaak jaren hier niet geweestzonder aankondiging... niemand die me ooit heeft gemist
Nee idd... Hopelijk is hij wel de volgendequote:Op donderdag 11 december 2014 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk niet dat dat een kloon van hem is.
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee idd... Hopelijk is hij wel de volgende
Welnee, na een paar maanden denk je hooguit... hey die gast met die kikker UI ... waar is ie...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
WAAR IS SLAAP_ZAK
AL EEN DRIE SECONDEN NIET GEPOSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wehehehe
![]()
ja truequote:Op donderdag 11 december 2014 21:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Welnee, na een paar maanden denk je hooguit... hey die gast met die kikker UI ... waar is ie...
jatogquote:Op donderdag 11 december 2014 21:02 schreef Blackings het volgende:
deze track deadprez ik vind het echt goed ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |