Ik zou Wall boven Lowry kiezen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:24 schreef Penls het volgende:
NBA All Star voting is open, wat zouden/gaan jullie stemmen?
Persoonlijk:
West: Curry-Harden-Gay (Durant nog wel erg weinig gespeeld)-Davis-Gasol
East: Lowry-Butler-James-Gasol-Jefferson
Uiteindelijk Durant wel boven Gay. Marc Gasol is echt geweldig bezig, maar ik vind persoonlijk dat Cousins het ook verdiend.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:24 schreef Penls het volgende:
NBA All Star voting is open, wat zouden/gaan jullie stemmen?
Persoonlijk:
West: Curry-Harden-Gay (Durant nog wel erg weinig gespeeld)-Davis-Gasol
East: Lowry-Butler-James-Gasol-Jefferson
Denk ook dat Durant wel boven Gay komt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:39 schreef Principia het volgende:
[..]
Uiteindelijk Durant wel boven Gay. Marc Gasol is echt geweldig bezig, maar ik vind persoonlijk dat Cousins het ook verdiend.
Eigenlijk is de all star wedstrijd al jaren niet meer leuk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:51 schreef Doublepain het volgende:
Een all star zonder Wade en Kobe is niet zo leuk.
Klopt idd, dat is helaas al sinds het einde van Shaq.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eigenlijk is de all star wedstrijd al jaren niet meer leuk.
Goed verdedigd werd er nooit, maar ik heb de laatste paar jaar het idee dat teams ook niet meer proberen te winnen.
Het record van OKC ziet er trouwens weer acceptabel uit, 10-13.
The Brow valt al vroeg uit tegen de Cavs, toch winnen de Pelicans nog. Hopelijk is Davis weer snel terug.
Als je wilt mag je hem pm'enquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:32 schreef TheGOAT het volgende:
Nu Warriors - Mavs !
Ik heb een hoge kwaliteit stream, mag ik hier niet posten volgens mij, pm anders maar ff! Leuke wedstrijd!
`quote:
Merciquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:25 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
`
Done
OT: Warriors zien er echt fantastisch uit. Krijgen zoveel good looks. wide-open 3's gemist door Thompson en Curry, en wat questionable calls vind ik. Gat had zo 30 punten kunnen zijn. En dit zonder Bogut en Lee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |