Ben je echt zo dom? Of doe je alsof?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Vandaag heb ik niet zoveel uitgespookt, volgens mij
Jow Tijger, lang niet gezien. Je hebt een nieuwe UI, wat artistiek is deze.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahaha ja en Israël levert land in aan Palestina.
Zal wel weer vergiftigd zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Trouwens gezien over die minister van de Palestijnen? Opeens dood
Beetje respect, hij zit wel in het eerste jaar van de uniquote:Op woensdag 10 december 2014 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom? Of doe je alsof?
hou je bekquote:Op woensdag 10 december 2014 23:09 schreef john-hert het volgende:
[..]
Jow Tijger, lang niet gezien. Je hebt een nieuwe UI, wat artistiek is deze.
#freebevertonquote:Op woensdag 10 december 2014 23:09 schreef john-hert het volgende:
[..]
Beetje respect, hij zit wel in het eerste jaar van de uni
Kunnen we jou niet ruilen voor befferton? Lijkt me op zich best een redelijke deal.quote:
ja daar stomp ik hem ook iedere dag de kkr inquote:Op woensdag 10 december 2014 23:10 schreef Blackings het volgende:
PausNicholaas moet deadprez irl kennen ofzo, deze haat... mi gado...
Nou, dat is dus niet het geval, geloof ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:10 schreef Blackings het volgende:
PausNicholaas moet deadprez irl kennen ofzo, deze haat... mi gado...
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
Kunnen we jou niet ruilen voor befferton? Lijkt me op zich best een redelijke deal.
Of gewoon beide wegflikkerenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kunnen we jou niet ruilen voor befferton? Lijkt me op zich best een redelijke deal.
[..]
Ja nu Beverton ff weg is maar een nieuw haatpaaltje zoeken hequote:
Dat zou ideaal zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:12 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Of gewoon beide wegflikkeren
[..]
ja daar stomp ik hem ook iedere dag de kkr in
lolquote:Op woensdag 10 december 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar stomp ik hem ook iedere dag de kkr in
Was dat het maar.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:12 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Ja nu Beverton ff weg is maar een nieuw haatpaaltje zoeken he
Oké vogeltjesdans.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Om jouw hoofd kan ik wel lachen
Weer een ijzersterke comeback van Paus.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Om jouw hoofd kan ik wel lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |