nasirblado at gmail comquote:Op woensdag 10 december 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:
Maar nee klopt, vooral omdat je dan ook meteen vastzit aan een Google-account.
Denk niet dat Hork daar blij mee zal zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:01 schreef pijltjegooien het volgende:
Beter gaat PausNicolaas naar ONZ en rot ie op uit KLB. Dat komt beide subfora ten goede.
ik probeerde hetquote:Op woensdag 10 december 2014 23:01 schreef Blackings het volgende:
[..]
nasirblado at gmail com
ww is stronthoofd
boemgoed en boemslecht tegerlijkertijd.quote:
Hij is al actief in ONZ en daar wordt zijn aanwezigheid ook niet op prijs gesteld.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:01 schreef pijltjegooien het volgende:
Beter gaat PausNicolaas naar ONZ en rot ie op uit KLB. Dat komt beide subfora ten goede.
haha zeg jijquote:Op woensdag 10 december 2014 23:04 schreef john-hert het volgende:
[..]
Hij is al actief in ONZ en daar wordt zijn aanwezigheid ook niet op prijs gesteld.
Sterke comeback.quote:
het is strontjongen sorryquote:
ik trap er niet nog een keer in a zemmelquote:
noh ik zweer je krijgt een naakt youtube account man wees blijquote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik trap er niet nog een keer in a zemmel
Hahaha ja en Israël levert land in aan Palestina.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef Blackings het volgende:
Deadprez ga het goedmaken met PausNicholaas, dat zou zowel positief uitpakken voor hem als voor jou.
alleen als dat hoerenjong daarna optyftquote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef Blackings het volgende:
Deadprez ga het goedmaken met PausNicholaas, dat zou zowel positief uitpakken voor hem als voor jou.
whehehquote:Op woensdag 10 december 2014 23:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahaha ja en Israël levert land in aan Palestina.
Vrede op aarde. Goed voor de Kerst.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef Blackings het volgende:
ik hoef je youtube account nietquote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef Blackings het volgende:
[..]
noh ik zweer je krijgt een naakt youtube account man wees blij
jouw taalgebruik staat me niet aan.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen als dat hoerenjong daarna optyft
Trouwens gezien over die minister van de Palestijnen? Opeens doodquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen als dat hoerenjong daarna optyft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |