yoloquote:Op woensdag 10 december 2014 22:55 schreef terrastegel het volgende:
[..]
.
Overmatig drankgebruik is niet goed, net zoals teveel vettig voedsel eten, enz enz ja inderdaad je gaat wel aan iets dood
lol.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme wil ik die shit op jewtube omzeilen, krijg ik dit:
Deze video bevat inhoud van WMG blabla kan niet afgespeeld worden
nee ik ben gewoon nog geen 18quote:Op woensdag 10 december 2014 22:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
lol.
je hebt geen youtube account?
wtf ga je nou weer over mij beginnen out of the randomquote:Op woensdag 10 december 2014 22:56 schreef hoink581 het volgende:
PausNicolaas maken precies dezelfde fout als Roadtrip vorig jaar.
Dan ben je echt een kankerdebieltje hoor. En dan niet snappen waarom iedereen ze uitkotst.
wat doet hij percies?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:56 schreef hoink581 het volgende:
PausNicolaas maken precies dezelfde fout als Roadtrip vorig jaar.
Dan ben je echt een kankerdebieltje hoor. En dan niet snappen waarom iedereen ze uitkotst.
Wtf ga jij hier nou weer postenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:57 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wtf ga je nou weer over mij beginnen out of the random
En zo wordt je altijd maar genaaidquote:Op woensdag 10 december 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:
Maar nee klopt, vooral omdat je dan ook meteen vastzit aan een Google-account.
Begrijp je waarom iedereen je projectieluitkotst?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:57 schreef PausNicolaas het volgende:
Dat soort posts met woorden als 'kankerdebieltje' moet je niet serieus nemen. Beetje grof.quote:
Vandaag heb ik niet zoveel uitgespookt, volgens mijquote:Op woensdag 10 december 2014 22:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Begrijp je waarom iedereen je projectieluitkotst?
Maar feitelijk is dat wel wat je bent.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:57 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat soort posts met woorden als 'kankerdebieltje' moet je niet serieus nemen. Beetje grof.
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:57 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Tevens meervoud???
eyquote:
toen pausnicolaas weg was was het best gezelligquote:
Begrijpelijk. Stuk onkruid.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
toen pausnicolaas weg was was het best gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |