's nachts slapen anderen, dat is pas geen leven hebben.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
En dan zeggen mensen dat ik geen leven heb omdat ik gemiddeld 113 posts per dag op FOK! plaats.
Voor hetzelfde geld krijg je alsnog longkanker. Of ebola.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:47 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ik sterf liever niet aan longkanker, dat schijnt namelijk vreselijk te zijn.
Nee ik bedoel eigenlijk meer als er geen anderen zijn die posten dat het gesprek niet verder kan, en als het saaie personen zijn ook niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:47 schreef Blackings het volgende:
[..]
Je bedoelt, "ik ben niet interessant, maar anderen maken er soms een leuk groepsgesprek van"?
lukt je nietquote:Op woensdag 10 december 2014 22:49 schreef eend112 het volgende:
Goede voornemen is om te stoppen met roken vanaf 2015
hypocrietquote:
Om de samenleving in balans te houden zal ik vanaf 2015 beginnen met roken.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:49 schreef eend112 het volgende:
Goede voornemen is om te stoppen met roken vanaf 2015
OEOEOOEH GEK HOORquote:
Maakt niet uitquote:
Jawel.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:50 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Drinken is niet zo erg als roken
Is nog meer fok!en er een van?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:51 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Lijstje met goede voornemens is zo groot dat er wel 1 is die moet lukken
quote:
quote:Waarschuwing over inhoud
Deze video is mogelijk ongeschikt voor sommige gebruikers
Jij hebt structureel geen leven, hij leeft in de vakantie helemaal niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
En dan zeggen mensen dat ik geen leven heb omdat ik gemiddeld 113 posts per dag op FOK! plaats.
Niet jezelf iedere dag kapotzuipen op je zolderkamertjequote:Op woensdag 10 december 2014 22:53 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Drink met maten en niet alleen
Ja oké.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt structureel geen leven, hij leeft in de vakantie helemaal niet.
hoi youtube cashmoneymeisterquote:Op woensdag 10 december 2014 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt structureel geen leven, hij leeft in de vakantie helemaal niet.
.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet jezelf iedere dag kapotzuipen op je zolderkamertje
ja manquote:Op woensdag 10 december 2014 22:52 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Is nog meer fok!en er een van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |