Slaap lekke manquote:Op woensdag 10 december 2014 23:44 schreef Copthorne het volgende:
Ik peer 'm. Vind de sfeer niet leuk meer.
Een overgebruikte, humorloze mislukte poging tot een grap. Stop daar maar mee.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moet wel een grote mongool zijn om te denken dat ik serieus ben als ik dat soort dingen zeg. jij bent trouwens letterlijk de enige die ooit zijn frustratie heeft geuit om de ''ik ben een kwaliteitsuser'' posts, maar goed. de meeste mensen snappen wel dat dat een grap is.
het frustreert je overduidelijk. ik denk dat ik maar even met die grap doorga.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een overgebruikte, humorloze mislukte poging tot een grap. Stop daar maar mee.
Jezus jij hebt echt moeite vandaag.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een overgebruikte, humorloze mislukte poging tot een grap. Stop daar maar mee.
En meer paintsquote:Op woensdag 10 december 2014 23:41 schreef Remqo het volgende:
Een beetje meer lol en wat minder getrol, dat zou KLB een stuk verbeteren.
Nou neem ik dat dan ook niet serieus, maar jezelf (ongemeend) kwaliteitsuser noemen komt wel misplaatst over, zeker als anderen (Hoink in dit geval) vinden dat je alles behalve kwaliteit post.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moet wel een grote mongool zijn om te denken dat ik serieus ben als ik dat soort dingen zeg. jij bent trouwens letterlijk de enige die ooit zijn frustratie heeft geuit om de ''ik ben een kwaliteitsuser'' posts, maar goed. de meeste mensen snappen wel dat dat een grap is.
mezelf een kwaliteitsuser noemen terwijl ik bijna alleen maar bagger post is juist de grapquote:Op woensdag 10 december 2014 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou neem ik dat dan ook niet serieus, maar jezelf (ongemeend) kwaliteitsuser noemen komt wel misplaatst over, zeker als anderen (Hoink in dit geval) vinden dat je alles behalve kwaliteit post.
Zelfverheerlijking is gewoon not done, ook al bedoel je het grappig.
godver hij is serieus nog ookquote:Op woensdag 10 december 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
FB / FOK! verlaten, wat zijn de mogelijkheden
hoeveel dramatique kan ik aan op een avondquote:Op woensdag 10 december 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
FB / FOK! verlaten, wat zijn de mogelijkheden
Slechte grappen herhalen is ook storend.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
mezelf een kwaliteitsuser noemen terwijl ik bijna alleen maar bagger post is juist de grap
Echt hèquote:Op woensdag 10 december 2014 23:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hoeveel dramatique kan ik aan op een avond
In die combinatie met m'n slogan, kan ik weer een mooie campagne-poster van maken, bedenk ik me net.quote:
je weet dat we in KLB zitten? waar dezelfde 6 grappen iedere dag tig keer herhaald worden?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Slechte grappen herhalen is ook storend.
Alles maakt veel emoties los bij Copthorne.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:54 schreef BozeHaas het volgende:
De userverkiezingen maken veel emoties los bij users.
quote:
ok sstquote:Op woensdag 10 december 2014 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet dat we in KLB zitten? waar dezelfde 6 grappen iedere dag tig keer herhaald worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |