quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeg, no way.
![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 07:20 schreef Pharkus het volgende:
Het is gewoon smeg's look-a-like.
Check die oren, dat ziet iedereen.
Das wel heel rigoureusquote:Op donderdag 11 december 2014 11:53 schreef Bami-Powner het volgende:
Poll: smegmanus moet een permaban krijgen
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
skoften verkiezen boven fok! is een zondequote:Op donderdag 11 december 2014 12:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Das wel heel rigoureusSmeggie mag gewoon blijven modereren
Of FOK! verkiezen boven Skoften compenseert ook een hoop.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:38 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
skoften verkiezen boven fok! is een zonde
Ah 7 tegen 1, maar mijn stem telt zwaarderer muhahahaha evil grinquote:Op donderdag 11 december 2014 11:53 schreef Bami-Powner het volgende:
Poll: smegmanus moet een permaban krijgen
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik post gewoon verder onder mijn kloon.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:25 schreef .sfinx het volgende:
mods met een dubbele agenda, permabannen die handel
Je bent de lul vrindquote:Op donderdag 11 december 2014 21:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik post gewoon verder onder mijn kloon.
Ik ben altijd boos.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:33 schreef Bami-Powner het volgende:
nu is ie boos en smijt hij topics dicht uit frustratie
Dat hoeft niet hoorquote:
Nee hoor, dit topic is nog gewoon openquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:33 schreef Bami-Powner het volgende:
nu is ie boos en smijt hij topics dicht uit frustratie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |