Sport1 en/of NOS en/of Eurosport zal het wel uitzenden.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:32 schreef Nober het volgende:
Hoe laat is die loting vrijdag en op welke zender?
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Sport1 en/of NOS en/of Eurosport zal het wel uitzenden.
Zou dik verdiend zijn als City doorgaat na al die gejatte punten door arbitragequote:Op woensdag 10 december 2014 22:03 schreef jaykop het volgende:
Yeessss Nasri. Wat een goal ook! Come on City
Kans is ook wel groot nuquote:Op woensdag 10 december 2014 22:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou dik verdiend zijn als City doorgaat na al die gejatte punten door arbitrage
Geen Strootman, dan krijg je dat.quote:
Geen idee, omdat de trainer een fransoos is denk ik. Die hebben geen verstand van voetbal. Kijk maar naar Arsenal.quote:
UEFA website heeft een stream.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:32 schreef Nober het volgende:
Hoe laat is die loting vrijdag en op welke zender?
Zo zou ik het graag zien, om de, naar mijn mening, zwakkere goden te elimeren.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:49 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Last 16
Juventus - Dortmund
FC Basel - Bayern München
Bayer Leverkusen - Real Madrid
Arsenal - Atletico
Manchester City - Monaco
Paris Saint-Germain - Porto
Schalke 04 - Barcelona
Shakhtar Donetsk - Chelsea
http://www.uefa.com/uefac(...)d=2000549/index.html
Op basis van wat zijn die percentages gemaakt?quote:Op donderdag 11 december 2014 15:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een goede kans op Arsenal - Bayern dus
De kans dat teams elkaar kunnen treffen. O.a. rekeninghoudend met teams uit dezelfde poule niet tegen elkaar, teams uit hetzelfde land niet tegen elkaar kunnen en het doorrekenen bij een bepaalde loting, wat ook weer gevolgen kan hebben.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Op basis van wat zijn die percentages gemaakt?
Vooral Manchester City - Monaco en Paris Saint-Germain - Porto, dat kan toch haast niet anders? Ben benieuwd hoe de UEFA ze aan elkaar koppelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo zou ik het graag zien, om de, naar mijn mening, zwakkere goden te elimeren.
Hopelijk met een eerlijke lotingquote:Op donderdag 11 december 2014 16:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Vooral Manchester City - Monaco en Paris Saint-Germain - Porto, dat kan toch haast niet anders? Ben benieuwd hoe de UEFA ze aan elkaar koppelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |