Terugzoeken is de moeite waardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij maar agilityquote:Op woensdag 10 december 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
He-he. Eindelijk wat meer SPIRIT.
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
He-he. Eindelijk wat meer SPIRIT.
Speciaal voor jou herhaal ik hem...quote:
Die wedstrijd tegen die Russische ploeg vorig jaar, waarbij Xavi in z'n eentje meer complete passes had dan heel dat elftal bij elkaarquote:
Kap hiermee, en wel nu.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou herhaal ik hem...
Je kan zeggen wat je wil van Hitler maar hij had wel een vooruitziende blik...
Want wat gaf Hitler als antwoord op de vraag van zijn pa toen ie vroeg wat ie wilde voor zijn verjaardag?
een EURO - PA
Wat frieze tussen die dooiequote:Op woensdag 10 december 2014 21:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het Ajax publiek heeft wat Cambuur publiek nodig.
Het is een leuke grap maar valt (helaas) niet onder mijn humor. Ik geef het een 6.5quote:Op woensdag 10 december 2014 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou herhaal ik hem...
Je kan zeggen wat je wil van Hitler maar hij had wel een vooruitziende blik...
Want wat gaf Hitler als antwoord op de vraag van zijn pa toen ie vroeg wat ie wilde voor zijn verjaardag?
een EURO - PA
Schone speelt al weken nog slechter dan Depay.quote:
Serero > Xaviquote:Op woensdag 10 december 2014 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen die Russische ploeg vorig jaar, waarbij Xavi in z'n eentje meer complete passes had dan heel dat elftal bij elkaar![]()
Xavi
picsquote:Op woensdag 10 december 2014 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
M'n internet is traag as fuck. Volgens mij zit mijn huisgenote weer met der tetten voor de webcam.
vidsquote:Op woensdag 10 december 2014 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
M'n internet is traag as fuck. Volgens mij zit mijn huisgenote weer met der tetten voor de webcam.
Link?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Pics?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
xd hapquote:Op woensdag 10 december 2014 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
cameraquote:Op woensdag 10 december 2014 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En jij verkracht haar nietquote:Op woensdag 10 december 2014 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik betreur het feit dat dit niet jou niveau van humor isquote:Op woensdag 10 december 2014 21:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is een leuke grap maar valt (helaas) niet onder mijn humor. Ik geef het een 6.5
*jouwquote:Op woensdag 10 december 2014 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik betreur het feit dat dit niet jou niveau van humor is
Hoe smaakt dat?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:16 schreef Bugno het volgende:
Ik drink trouwens IJndejaar van Brouwerij 't IJ
![]()
![]()
Naar godenpisquote:
Zwaar irritant, is een soort van Ajax protocol.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef Gruisman het volgende:
Wel lief van Kishna dat die altijd lekker gezellig naast Schone gaat staan daar, kan me wel voorstellen dat het heel eenzaam is daar alleen bij de cornervlag
veltquote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe kan het trouwens dat een club als Ajax niet eens een goed velt kan produceren voor een wedstrijd? Er wordt toch maar max 1x per week op gespeeld?
veltquote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe kan het trouwens dat een club als Ajax niet eens een goed velt kan produceren voor een wedstrijd? Er wordt toch maar max 1x per week op gespeeld?
Ben je in de war met veltman?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef Sunri5e het volgende:
mooi velt man.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef Sunri5e het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef Sunri5e het volgende:
Wat zou hij van Andersen vinden?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop dat Sunri5e zo zijn mening even verteld
vertelt.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop dat Sunri5e zo zijn mening even verteld
quote:
Hij dacht weer te veel aan Joelquote:
John. Powerloungen vindt dit leuk.quote:
Mariano Juanquote:Op woensdag 10 december 2014 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
John. Powerloungen vindt dit leuk.
Een speler van Ajax die graag voorleest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je hier een poll van kunnen maken?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:19 schreef OverRated het volgende:
[..]
Wat zou hij van Andersen vinden?
haha die vind ik nog wel aardigquote:Op woensdag 10 december 2014 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Speler van ajax die moeite heeft met het uitspreken van zijn eigen naam?
..
Jasper Slissen
Misschienquote:Op woensdag 10 december 2014 21:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zou je hier een poll van kunnen maken?
Grap gejat van gisteren. Het is trouwens hoornvlieskankerquote:
quote:
Jullie hebben het doorquote:Op woensdag 10 december 2014 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je "hoor" je in godsnaam een DT in 'hij voelt'
Door te luisteren.quote:
Haha, ik snap hemquote:Op woensdag 10 december 2014 21:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hey hoeveel ik er? Ik kan je er vier geven haha![]()
Heel mooi sanderquote:Op woensdag 10 december 2014 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Speler van ajax die moeite heeft met het uitspreken van zijn eigen naam?
..
Jasper Slissen
quote:
's avonds nog schijten? Wat is er mis met jou.quote:
Er zit geen klok in mijn darmen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
's avonds nog schijten? Wat is er mis met jou.
Vertel jij nog eens zo'n leuke mop dan.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit topic is verworven tot een kuttopic.
Ja, want jij hebt altijd fantastische bijdrages.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het PSV topic morgen wordt genietenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hebt 4 chromosomen extra?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hey hoeveel mag ik er? Ik kan je er vier geven haha![]()
Kan jij tegen kritiek?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij een kutwedstrijd hoordt een kuttopicquote:Op woensdag 10 december 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja idd, ik zie PSV niet doorgaan.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
Het PSV topic morgen wordt genieten
Ik denk dat het doel ermee is om een verdediger weg te lokken.. maarja je bent er zelf ook eentje kwijt.quote:
Je doet je naam wel eer aan.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een waardeloos plaatje dit. Gelukkig past het wel in je normale postgedrag
Gaat er een verdediger bij staan dan? Volgens mij niet hoor,quote:Op woensdag 10 december 2014 21:24 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik denk dat het doel ermee is om een verdediger weg te lokken.. maarja je bent er zelf ook eentje kwijt.
Net als je moederquote:Op woensdag 10 december 2014 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cilgod heeft meer ballen aangeraakt dan milik
Het is dan ook geen waterdichte tactiekquote:Op woensdag 10 december 2014 21:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gaat er een verdediger bij staan dan? Volgens mij niet hoor,
Is dit een grapje uit Kees & Co ofzo?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jack in the box, elleboog op tafel
Voor in de rustquote:Op woensdag 10 december 2014 21:26 schreef Bugno het volgende:
[..]
Is dit een grapje uit Kees & Co ofzo?
Is het leuk onder je rots Patrick?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:26 schreef Bugno het volgende:
[..]
Is dit een grapje uit Kees & Co ofzo?
je vergeet oleguerquote:Op woensdag 10 december 2014 21:24 schreef Seam het volgende:
Mensen die kritiek hebben op Hare Kishna
Beste Ajacied van de afgelopen 10 jaar nu al.
Denken dat ik Jiskefet niet kenquote:
Een bakkersmop?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vertel jij nog eens zo'n leuke mop dan.
Nee.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt altijd fantastische bijdrages.
Dan zit ik onder de plak.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
Het PSV topic morgen wordt genieten
Ja, maar ik ga wel aangifte doen.quote:
True.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij een kutwedstrijd hoordt een kuttopic
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:27 schreef L3gend het volgende:
Aids.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
quote:
Oh, als je aangifte gaat doen, kan ik beter mijn kritiek niet uiten. Ik zal het proberen voor me te houden.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een bakkersmop?
[..]
Nee.
[..]
Dan zit ik onder de plak.
[..]
Ja, maar ik ga wel aangifte doen.
[..]
True.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pingel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
BAMMMFitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh, als je aangifte gaat doen, kan ik beter mijn kritiek niet uiten. Ik zal het proberen voor me te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
makkelijk gegeven hoor, tering.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Slag van rustFitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
JAAAAAAAAAAAAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Schöne is de hele wedstrijd al slecht en neemt nu een penal?
Oef net in de hoek.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
OefFitter. Happier. More productive
GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL GOOOOOL![]()
Ik dacht dat ie m ging missen maar hij heeft mazzel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
Fitter. Happier. More productive
Ik weet het niet preciesquote:![]()
Die paste gewoon beter. Nu zie je teveel dat er dingen aan vast zijn geplakt.![]()
Kijk dat publiekhopelijk kijkt de Kuip ook mee.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit is absoluut geen pingel. KNJB.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:30 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs in europa hebben ze de scheidsrechter meegewoon onterecht die penalty
![]()
![]()
hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahaha hahahahahaahahahahahaquote:Op woensdag 10 december 2014 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Kijk dat publiekhopelijk kijkt de Kuip ook mee.
![]()
huilenquote:Fitter. Happier. More productive
Ik vind mijn Strootman-sneeuwbal UI leuker. Die neem ik na Serious Request.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies![]()
Die paste gewoon beter. Nu zie je teveel dat er dingen aan vast zijn geplakt.
Tijdens SER neem ik de Pino112-UI[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nu ik de overtreding nog een keer zie is het toch wel zeker een penalty. Raakt zijn rechterbeen aan zodat hij hem totaal niet goed kan neerzetten. Beetje net als met Robben op het WK.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:30 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs in europa hebben ze de scheidsrechter meegewoon onterecht die penalty
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 10 december 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind mijn Strootman-sneeuwbal UI leuker. Die neem ik na Serious Request.
Tijdens SER neem ik de Pino112-UI![]()
![]()
quote:
Fitter. Happier. More productive
Kijk al die Ajacieden dit een pingel vinden.
Duidelijk kleur bekennen dit weer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Da's wel waar, dat was ook treurnis.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:32 schreef FiliusDeorum het volgende:
Kregen we nog terug voor die onterechte penalty daar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja zo werkt het natuurlijk niet he.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:32 schreef FiliusDeorum het volgende:
Kregen we nog terug voor die onterechte penalty daar![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik vond het geen penalquote:Op woensdag 10 december 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duidelijk kleur bekennen dit weer.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Jij hoort bij de goeden van deze wereld, PLquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel jammer dat we uitgerekend thuis van NAC verliezen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duidelijk kleur bekennen dit weer.Children of the night. What music they make.![]()
Ik vond hem ook niet terecht natuurlijk. Ik vond het alleen even leuk om die mensen te zien die mad waren.quote:
En je bewering dat Ajax de scheids mee heeft in Europa is een beetje wankel gezien de laatste jaren van Ajax in de CL.
![]()
Hier nog even de voorspellingen van Paxcon, Johannes, Etsu en mij vooraf aan deze wedstrijd.
Etsu: 2-0 (die snapt er echt helemaal niets van)
Johannes: 1-2
Paxcon: 2-1
Toto: 1-1
Einde bericht![]()
En Andersen?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:33 schreef Sunri5e het volgende:
Smerige overtreding. Duidelijke pingel. Had ook rood moeten zijn.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
bedankt voor dit weetjequote:Op woensdag 10 december 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hoort bij de goeden van deze wereld, PLRED ONS HENNIEGOD![]()
In de Kuip had dit wel rood geweest.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:33 schreef Sunri5e het volgende:
Smerige overtreding. Duidelijke pingel. Had ook rood moeten zijn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jawelquote:Op woensdag 10 december 2014 21:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja zo werkt het natuurlijk niet he.![]()
![]()
Dit klopt, op naar de koelkast.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:34 schreef muzas het volgende:
Mensen die dit geen pingel vinden zijn duidelijk geen ajacied.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duidelijk kleur bekennen dit weer.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
*pakt bierquote:Fitter. Happier. More productive
Add me @ ps4quote:Op woensdag 10 december 2014 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
3 kwartier verspild aan Ajax. Ik denk dat ik zo maar GTA aanslinger.![]()
![]()
![]()
Ik probeer altijd objectief te zijn en de eerste 4 herhalingen(vanaf de goal) dacht ik "hij laat zich vallen", maar met de camera vanuit het veld kan je toch duidelijk zien dat zijn been zodanig blijft haken dat hij hem niet meer normaal kan neerzetten.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hoort bij de goeden van deze wereld, PL
Was gewoon overduidelijk
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
hahahaha ik snap hemquote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die heeft een rood poepertje van het bukken bij parkeerplaatsen langs de snelwegen.![]()
![]()
![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die heeft een rood poepertje van het bukken bij parkeerplaatsen langs de snelwegen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nu moet Apoel wel komen -> Meer ruimte voor Ajax.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Jezus man wat ben jij een treurig blinde Ajax fan. Blijf een beetje realistisch ofzo.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:37 schreef Sunri5e het volgende:
Youri en Bert vinden het geen pingel KNFBReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jij hebt goed geluisterd.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:37 schreef MouzurX het volgende:
Nu moet Apoel wel komen -> Meer ruimte voor Ajax.![]()
Waarom laten ze bij sport1 in de rust juventus atleto zien? Barca PSG is toch veel leuker?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: