Nee, dat zei ik niet. Lees nogmaals wat er stond.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je punt was dat de reacties van ClapClap een soort typerend zouden moeten zijn voor alle moslims.
Zie hierboven.quote:Als dat zo werkt kun je dat natuurlijk ook beweren van de reacties van andere mafklappers hier zoals SuperFood en LelijKnap.
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet. Lees nogmaals wat er stond.
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:40 schreef SuperFood het volgende:
[..]
islam is intolerant. niets fascistisch, het is gewoon niet positief uitgewerkt. basta ermee.
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je merkt het al aan Claphark, zodra er 1 woordje kritiek is op zijn geloof praat hij gelijk geweld goed. Zo rollen hij en zijn matties.
Oh, sorry.quote:
Turkse Rock muziekquote:Op woensdag 10 december 2014 21:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Luister je geen hippe Turkse muziek?
Rock..quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, sorry.
[LelijKnap modus aan]:
Clash tussen hoogst geciviliseerde Arische blankmenschen jegens Ottomaansche en Berbersche beestmenschen (waarvan het gezegd dient te worden dat zij het gaarne binnen de familie houden).
[LelijKnap modus uit].
Rap, house, techno, hardstyle, pop, R&B, soul, jazzquote:Op woensdag 10 december 2014 21:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nigga pls, ga nou niet zeggen dat je alleen rap luistert
der unterhundquote:Op woensdag 10 december 2014 21:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Rap, house, techno, hardstyle, pop, R&B, soul, jazz
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Rap, house, techno, hardstyle
Jaquote:Op woensdag 10 december 2014 21:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
Luister je ook naar Def Rhymz?
Jaquote:Op woensdag 10 december 2014 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat is dit ineens voor slowchat geneuzel? Is de oorlog alweer over?
Ik weet dat je katholiek bent, maar doe kallum.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat is dit ineens voor slowchat geneuzel? Is de oorlog alweer over?
Ik weet dat je een troll bent, maar doe 's nie.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik weet dat je katholiek bent, maar doe kallum.
Vroeger? gabber ben je niet voor even, maar voor heel je leven.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Jij was vroeger zeker ook een gabber
Aaah, "je merkt het al aan..." was eigenlijk een ontkenning op de post die je quotte. Je drukte je alleen wat onhandig uit. Alright.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar zie je mij de woorden 'alle moslims' gebruiken?
Je bent geen katholiek?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik weet dat je een troll bent, maar doe 's nie.
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vroeger? gabber ben je niet voor even, maar voor heel je leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |