quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien moet ik mijn nominatie voor de picasso award nog maar eens heroverwegen
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klap tegen mijn hoofd gehad
'n limburger hequote:Op woensdag 10 december 2014 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat is dat voor een rare kwibus ?
Met mij gaat het ook goedquote:Op woensdag 10 december 2014 19:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja goed lekker niets gedaan vandaag.
Vanavond Champions League kijken. Met jou?
Gast...quote:Op woensdag 10 december 2014 19:02 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun jij CrashO een pats vol op die ogen gevenżquote:Op woensdag 10 december 2014 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die blauwe kristallen zijn een ondergrondje voor het stappen
Ik trap sien deur eruutquote:Op woensdag 10 december 2014 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kun jij CrashO een pats vol op die ogen gevenż
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kun jij CrashO een pats vol op die ogen gevenż
goed plan, meteen poalliftenquote:Op woensdag 10 december 2014 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik trap sien deur eruut
of nie boertje
Ik vind dat maar debiel, maargoed.. in welke categorie?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb op je gestemd bij de ONZ verkiezingen
Tis geen 1940 meerquote:Op woensdag 10 december 2014 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ander beleid graag , anders loopt het weer uit de hand
Je bent zelf een trek(vogel)quote:
postagoldquote:Op woensdag 10 december 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dat maar debiel, maargoed.. in welke categorie?
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:07 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Doe liev
Boh.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Ro-ald deze chick is voor jou
Ziet er lief uitquote:Op woensdag 10 december 2014 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Teveel.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeveel rijlessen had jij nodig?Even totaal wat ander.s.
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vandaag proefrijles gehad.. hij vertelde dat er een meisje was die 118 lessen had gedaan![]()
Nicequote:Op woensdag 10 december 2014 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vandaag proefrijles gehad.. hij vertelde dat er een meisje was die 118 lessen had gedaan![]()
Iemand die meer dan 50, ok vooruit, 60.. lessen nodig heeft verdient gewoon levenslang rijverbod.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Iemand die meer dan 50, ok vooruit, 60.. lessen nodig heeft verdient gewoon levenslang rijverbod.
Schattigquote:Op woensdag 10 december 2014 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dan? Net als die figuren die 10x moeten afrijdenquote:
Nee, want ik ben zelf zo'n figuur.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
Niet dan? Net als die figuren die 10x moeten afrijden
Wat een skatje.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk gaat zijn spuit pijnloos . Verschrikkelijk gevoelquote:Op woensdag 10 december 2014 19:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wil ik wel ja. Heb ook al van alles geprobeerd.Morgen de dokter maar even bellen.
En nog steeds val je stil in het centrum van Rotterdam tijdens de spits.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, want ik ben zelf zo'n figuur.
Klopt, heb het al eerder mogen ondervinden. Maar even flink wat olie in m'n oor gieten, hopen dat 't allemaal een beetje losweekt.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk gaat zijn spuit pijnloos . Verschrikkelijk gevoel
Ja, als je ziet waar ik rijles heb gehad de afgelopen 5 jaar.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
En nog steeds val je stil in het centrum van Rotterdam tijdens de spits.
Olie '? wat voor olie ?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, heb het al eerder mogen ondervinden. Maar even flink wat olie in m'n oor gieten, hopen dat 't allemaal een beetje losweekt.
Er rijd ook niets dan een trekker en een verlaten koe op de weg.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, als je ziet waar ik rijles heb gehad de afgelopen 5 jaar.![]()
ohquote:Op woensdag 10 december 2014 19:21 schreef BBQSausage het volgende:
Nee, gewoon, olijfolie / zonnebloemolie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. En hier sta je in het centrum nooit stil.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Er rijd ook niets dan een trekker en een verlaten koe op de weg.
Benzine werkt ook niet echt meequote:Op woensdag 10 december 2014 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies. En hier sta je in het centrum nooit stil.
Heb wel veel ervaring opgedaan qua rijden afgelopen weken, dus dat soort dingen komen nu niet meer voor.
Klinkt een beetje als een halve lapmiddelquote:Op woensdag 10 december 2014 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kreeg ik als advies van de dokter. Dan weekt 't allemaal een beetje los.
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Benzine werkt ook niet echt mee
Diesel
Wegenbelasting wordt wel tweemaal zo duur dan. Of rijd je > 15k km per jaar?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Inderdaad.Heb ik altijd in gelest, moet echt even opzoek naar een goede diesel.
Neuh, ik had toen al een afspraak gemaakt om hem te laten uitspuiten, maar als voorzorgsmaatregel moest ik twee dagen van te voren twee maal per dag olie in m'n oor gieten.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een halve lapmiddel
Is dat zo? Geen verstand van.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wegenbelasting wordt wel tweemaal zo duur dan. Of rijd je > 15k km per jaar?
Shiiiet, gemeen wietparkiet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik maar z,on dokter . Die man gaat over lijken somsquote:Op woensdag 10 december 2014 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, ik had toen al een afspraak gemaakt om hem te laten uitspuiten, maar als voorzorgsmaatregel moest ik twee dagen van te voren twee maal per dag olie in m'n oor gieten.
Klinkt raar, weet ik.Maar het hielp blijkbaar wel. Had er niet echt pijn aan oid tijdens het uitspuiten. Was alleen een naar gevoel voor even.
Ja, je hebt zo'n grens waar diesel goedkoper wordt dan benzine. Is rond de 15.000 km.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is dat zo? Geen verstand van.Meer dan 15km rijd ik sowieso wel per jaar ja.
Zo'n dokter hadden wij eerst. M'n vader had een rare vlek op z'n hand. Niks ergs, zei de dokter. Gewoon uitslag van allergie.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Had ik maar z,on dokter . Die man gaat over lijken somsGebroken arm ? niks aan de hand jochie
hoi roroquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Shiiiet, gemeen wietparkiet.tech n9neSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat soort lui zitten er alleen maar voor het geld , ofwel ze denken dat ze alles hebben uitgevonden .quote:Op woensdag 10 december 2014 19:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo'n dokter hadden wij eerst. M'n vader had een rare vlek op z'n hand. Niks ergs, zei de dokter. Gewoon uitslag van allergie.
Bleek later een beginnende vorm van huidkanker te zijn. Verder wel onschuldig uiteindelijk, maar bizar dat die dokter 't gewoon afwimpelt als uitslag.Direct naar een andere dokter gegaan.
Oh, mja, in verhouding scheelt dat dan niet heel veel lijkt mij? Als je het totaalplaatje vergelijkt?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, je hebt zo'n grens waar diesel goedkoper wordt dan benzine. Is rond de 15.000 km.
True hij is niet echt nice. Maar dit liedje is chill merendeel door hopsin en BOB (suprisingly)quote:
Hopsinquote:Op woensdag 10 december 2014 19:34 schreef Crip het volgende:
[..]
True hij is niet echt nice. Maar dit liedje is chill merendeel door hopsin en BOB (suprisingly)
Idd, triest. Vind het sowieso maar een naar idee dat de mening / conclusie van dokter zo bepalend kan zijn. Als je ziet hoe vaak dat soort conclusies gewoon verkeerd zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat soort lui zitten er alleen maar voor het geld , ofwel ze denken dat ze alles hebben uitgevonden .
oh ik luister niet zo veel naar hopsinquote:Op woensdag 10 december 2014 19:34 schreef Crip het volgende:
[..]
True hij is niet echt nice. Maar dit liedje is chill merendeel door hopsin en BOB (suprisingly)
Kut voor je.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind je PI maar vervelend Nick.
ja koptquote:Op woensdag 10 december 2014 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
5 is zeker nice, maar die kent iedereen al.
Klopt , Wat inderdaad nog treurig is , is dat het soms een mening betreft . Zeker weten doen ze het nooit . Die van mij pakt dan gelukkig nog een groot boek erbij om het zeker te wetenquote:Op woensdag 10 december 2014 19:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, triest. Vind het sowieso maar een naar idee dat de mening / conclusie van dokter zo bepalend kan zijn. Als je ziet hoe vaak dat soort conclusies gewoon verkeerd zijn.
Ja drukte te vroeg op enter.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gaan we het over goede hiphop hebben?
hohohoquote:Op woensdag 10 december 2014 19:41 schreef Crip het volgende:
Also als we het echt over super goede hiphop gaan hebben.
Cringeeeeeeeeeeeee waarom heb ik geklikt, alles van 101barz en Zonamo.quote:
Rotjochiequote:Op woensdag 10 december 2014 19:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Cringeeeeeeeeeeeee waarom heb ik geklikt, alles van 101barz en Zonamo.![]()
Diepe testen toch. Echt vette lines tog.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:49 schreef Crip het volgende:
Ik hou van kut ik wil er mijn hoofd in stoppen? Wat.
quote:Op woensdag 10 december 2014 19:49 schreef Crip het volgende:
Ik hou van kut ik wil er mijn hoofd in stoppen? Wat.
jij weetquote:Op woensdag 10 december 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
Ik haat mensen homosapiens, zwarte, gele maar vooral haat ik witte veraders ariers. Ik haat racisten en nazi's
steen
[insert whitepower grapje]quote:Op woensdag 10 december 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
Only haat in de reacties, geweldig. Steen is de held. Boeie dat die racist is. Iedere blanke is racistisch en ik ben blank(:
je bent homoquote:Op woensdag 10 december 2014 19:52 schreef d4v1d het volgende:
Maar wie verklaart er even waarom i zo moe ben. Ik kwam pas om 12u m'n bed uit
Weet ik veelquote:Op woensdag 10 december 2014 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent homohoe moeten wij in godsnaam verklaren hoe jij zo moe bent?
ja echt een idiootquote:Op woensdag 10 december 2014 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent homohoe moeten wij in godsnaam verklaren hoe jij zo moe bent?
Je geeft de verklaring zelf al. Je faalritme is de oorzaak. Netjes elke dag tien uur naar bed en zeven uur weer op, dan blijf je fris en fruitig.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:52 schreef d4v1d het volgende:
Maar wie verklaart er even waarom i zo moe ben. Ik kwam pas om 12u m'n bed uit
Misschien een idee, maar ik zie mezelf echt niet dagelijks netjes om een bepaalde tijd opstaan. Dat hou ik niet volquote:Op woensdag 10 december 2014 19:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Je geeft de verklaring zelf al. Je faalritme is de oorzaak. Netjes elke dag tien uur naar bed en zeven uur weer op, dan blijf je fris en fruitig.
Misschien nooit meer wakker worden een idee?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien een idee, maar ik zie mezelf echt niet dagelijks netjes om een bepaalde tijd opstaan. Dat hou ik niet vol
Ik weet het wel zeker.quote:
Wat doe je stoer vriendquote:Op woensdag 10 december 2014 19:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien nooit meer wakker worden een idee?
heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat dit een doodsverwensing isquote:Op woensdag 10 december 2014 19:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien nooit meer wakker worden een idee?
Ik zei misschien.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat dit een doodsverwensing is
Succes in het grotemensenleven.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien een idee, maar ik zie mezelf echt niet dagelijks netjes om een bepaalde tijd opstaan. Dat hou ik niet vol
Ik kan wel op een bepaalde tijd opstaan hoor. Maar als ik die dag toch niks te doen heb.. Als ik 3x in de week om 8u op m'n werk begin dan kan ik zonder problemen op die tijd opstaanquote:
Heb uit betrouwbare bronnen dat dit een typische wannabe-mod opmerking is.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat dit een doodsverwensing is
quote:
Geen discipline hebbenquote:Op woensdag 10 december 2014 19:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
zorg voor vijf dagen werk danquote:Op woensdag 10 december 2014 19:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan wel op een bepaalde tijd opstaan hoor. Maar als ik die dag toch niks te doen heb.. Als ik 3x in de week om 8u op m'n werk begin dan kan ik zonder problemen op die tijd opstaan
waarom niet? Vijf dagen vakkenvullen.quote:
Powerquote:
Ga dealenquote:
Sowieso gaat m'n werk me niet zoveel willen laten werkenquote:Op woensdag 10 december 2014 19:58 schreef Bart het volgende:
[..]
waarom niet? Vijf dagen vakkenvullen.
gewoon bij de Albert heijn én de c1000 werken, allebei voor drie dagen.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sowieso gaat m'n werk me niet zoveel willen laten werken
Je kan toch een ander baantje zoeken?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sowieso gaat m'n werk me niet zoveel willen laten werken
Nah, in februari start ik weer een opleiding dus ga dan niet nu nog naar de c1000quote:Op woensdag 10 december 2014 19:59 schreef Bart het volgende:
[..]
gewoon bij de Albert heijn én de c1000 werken, allebei voor drie dagen.
Achter het stationquote:Op woensdag 10 december 2014 19:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je kan toch een ander baantje zoeken?
waarom niet? Maand werken en geld verdienen, laatste dag van je proeftijd opzeggen.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nah, in februari start ik weer een opleiding dus ga dan niet nu nog naar de c1000
Oh hij is wel interesting.quote:
Ik werk nu al tussen de 20-35 uur in de week. Dat vind ik primaquote:Op woensdag 10 december 2014 20:00 schreef Bart het volgende:
[..]
waarom niet? Maand werken en geld verdienen, laatste dag van je proeftijd opzeggen.
Surya is goed. Hij deed/doet ook battle raps volgens mijquote:Op woensdag 10 december 2014 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Robian , Surya of dat mongooltje op het laatst ?
Goedquote:
posten op FOK telt niet als echt werk hoor.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik werk nu al tussen de 20-35 uur in de week. Dat vind ik prima
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:03 schreef Bart het volgende:
[..]
posten op FOK telt niet als echt werk hoor.
Klopt , zowel freestyle als geschreven , was nog erg goed ookquote:Op woensdag 10 december 2014 20:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Surya is goed. Hij deed/doet ook battle raps volgens mij
zeik niet zo manquote:Op woensdag 10 december 2014 20:03 schreef d4v1d het volgende:
godverdomme en nu stopt mn pen ook nog eens,
wat een kutleven
Robian, met dat hoedje. Hij heeft een aparte stijl. Surya is ook lauw maar wel gewoon meer zoals je bij hiphop verwacht.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Robian , Surya of dat mongooltje op het laatst ?
Robian is the laid backquote:Op woensdag 10 december 2014 20:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Robian, met dat hoedje. Hij heeft een aparte stijl. Surya is ook lauw maar wel gewoon meer zoals je bij hiphop verwacht.
Luister deze eens?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Robian, met dat hoedje. Hij heeft een aparte stijl. Surya is ook lauw maar wel gewoon meer zoals je bij hiphop verwacht.
Lawl Mennisquote:
Prima, maar dan moeten ze wel eerst hun best doen om te voorkomen dat ze zulke fouten maken. Als ze dat al niet doen, vind ik het volkomen terecht dat ik ze hier op een forum zwart maak.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
Gelukkig zijn dokters geen mensen die fouten kunnen maken mbt een conclusie maken he pl en bbq
Deze is ook wel nicequote:
Eerst zeik je omdat je UI te snel is maakt BBQ je UI langzamer is het ook niet goedquote:
watnouquote:Op woensdag 10 december 2014 20:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eerst zeik je omdat je UI te snel is maakt BBQ je UI langzamer is het ook niet goed
Raar ben jij
Te aardig dit.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja wat.
Een van deze dan;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
fuuuuukquote:Op woensdag 10 december 2014 20:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ http://imageshack.us/a/img38/138/1349371144463.gif (copy/paste deze link) ]
Ik durf nietquote:Op woensdag 10 december 2014 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Imageshackquote:Op woensdag 10 december 2014 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh man, imageshack, de jaren 90 recht in m'n hart.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Even onder mijn bed kijkenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Not to worry, that is DrNick, he's been following us for three days.
Toffe film/quote:Op woensdag 10 december 2014 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Not to worry, that is DrNick, he's been following us for three days.
quote:
Kutsite iddquote:Op woensdag 10 december 2014 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man, imageshack, de jaren 90 recht in m'n hart.
En ik heb nog steeds geen enkele Hobbit film gezien. Knap wel.quote:
Had Pathe toevallig een marathon?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds geen enkele Hobbit film gezien. Knap wel.
Helaas ook nog steeds Interstellar nog niet gezien, wacht nu maar gewoon op de BD.
Zou kunnen, geen idee.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Had Pathe toevallig een marathon?
smeerlapquote:Op woensdag 10 december 2014 20:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
BBQ kan je deze voor mij in UI maken?
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
BBQ kan je deze voor mij in UI maken?
vind die ik nu heb wel goedquote:Op woensdag 10 december 2014 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
Misschien is de 2e beter;
Precies. Toch handig; je zou maar met de trap naar het invalidentoilet moeten.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon een lift naar de invalidentoilet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |